V The Outlast Trials buď uniknete, nebo se stanete pokusným králíkem
-
Outlast by mohlo být strašně fajn kdyby smyslem hry nebylo jen utíkat a schovávat se a udělat to tak takhle 3x? Ne díky, nedává smysl že se člověk nemá čím branit.
-
-
To je zas třeba důvod proč mě Outlast jako jediná hororovka baví a proč byla úspěšná... Nikdy mě nelákaly všechny ty Resident Evily a podobně, ale ta bezmoc dává hře nový rozměr.
-
-
A tak zrovna RE7 nebyla nějak kdo ví jak akční a člověk tam byl hodně dlouho skoro úplně bezmocný ne?
-
Mě to spíš nedává smysl z pohledu nějaký reality když to teda přeženu, že ta postava nemůže vzít blbou trubku nebo prkno nebo něco to už mu rovnou můžou uříznout ruce a bylo by to aspoň logicky vysvětlený.
-
-
Je to podle mě záměrné působení na primární pudy člověka. V reálu by byla nejpravděpodobnější reakce útěk, zatímco ve hře si to samozřejmě každý lajskne, vzít lopatu a jít dokydlit třímetrové monstrum.
Co si pamatuju první díl a jeho datadisk, podle mě by obě hry ztratily ohromnou porci atmosféry, kdyby hráč mohl podnikat jakékoli protiútoky.
-
-
-