Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Těším se a moc, byť se nejedná o nic na první pohled převratného, tak změny přináší AS2 zásadní - podporu více jader (v AS1 docela problém, někdy FPS klesalo bezdůvodně nízko), nové servery pro MP od Steamu - ty staré z Gamespy byl hrozné a nestabilní, nový engine - na poměry RTS jedny z nejlepších detailů textur, nové ozvučení, Steam Workshop - podpora MODů po všech stranách, Matchmaking - v hodnocených hrách v MP se automaticky řadíte podle zkušeností - vytváří se balancované týmy a balancované hry, nové HD modely všech jednotek, přepracovaný Skirmish mód a nové kampaně s misemi ve stylů MoW (ty byly luxusní) pro každý národ... Co vís si přát *5* Tohle bud nejlepší hardcore RTS z druhé světové...
  • Kallessin183
    Jen tak mimochodem. Od Assault squadu jsem další dva díly nehrál, jaký jsou, pokud znáte?
    • Condemned a Vietnam upřímě průměr, první je dost hardcore a druhé, no, mohlo být lepší... nicméně AS2 bude podle všechn obrázků a popisu pecka díl, když si vezmete, že AS1 je nejlepší díl série, který teď dostane nové stabilní servery na MP, matchmaking (autobalancování hráčů), SteamWorkshop (MODy budou snadnější a přístupnější), komplet remodelované modely, nový engine - takže by grafika měla být lepší a stabilnější... prostě veškerý nedostatky AS1 by měly být vyřešené :-) Hrozně se těšim, bude to bezpochyby parádní hra :-) Navíc, budou tam kampaně jako ve starém MoWku a mise :-) (který sem hrozně žral tehdy) + přepracované všechny skirmishe z AS1... co víc chtít :-)
    • Lineární. Tím je to u mně hotovo.
      • Podle mě si už dostatečně všimli, že tyhle dva tituly nebyla moc dobrá cesta vpřed... doufám, že už s žádným pdoobným projektem nebudou plýtvat čas... jediné, co bych akceptoval, by byl buď předělanej Vietnam od základů, protože tohle téma neni moc v RTS běžné a ze začátku to vypadalo hrozně nadějně... a co se týče 2.sv., tam prostě zatím vede AS1 a určo v tom bude AS2 pokračovat... nicméně pokud by chtěli udělat zas datadisk zaměřený na nějaký konflikt, měly by už nechat Rusko Ruskem, tam už se "vyřádili" až až, a zaměřit se třeba na hru ze západní fronty (Market Garden, Operace Overlord, Ardeny, atd atd...), Jižní fronty - Afrika (tu bych si moc přál), Itálie (třeba takové Monte Casino by bylo určitě něco v podání MoW), nebo Pacifickou frontu - tam by toho šlo udělat taky hodně... asi tak *4*
  • Kallessin183
    Doufám ve 2 věci. Lepší mise než obsaď deset vlajek na mapě a s tím související vzhled map, které by mohli vypadata nějak rozumněji než v AS.

    No a pak editor a asi měsíc času na uskutečnění svých plánů *1* *1* *1*
    • Jen ať se znovu nevracejí k nalajnovaným misím z předchozích dílů, které nemají ani špetku znovuhratelnosti. Měli by udělat nějaký dynamický generátor misí a pokud možno bez příběhu, protože ten by situace jen a jen svazoval.
      • Kallessin183
        Osobně mě nejvíc bavil DCG mod. Nebyl dokonalý a AI stála za *****, ale aspoň něco. U AS po několika hodinách dobíjení vlajek, kde je vždy jedna nejjednodušší cesta je to nuda, a v předchozím díle byla zase minimální znovuhratelnost, zato DCG pro MoW AS udávalo potřebu pokaždé se zachovat trochu jinak a vytěžit ze svých jedntek maximum. Hlavně díky obrovské řesile AI v počty jednotek..

        Scéna z DCG : hra za Rusy. Nikdy jsem neměl dost bodů na nákup tanku, takže když se někde objevi nepřátelský obrněnec mimo dosah mých děl, losovali vojáci, kdo se obětuje a neběhně na něj s granátem.. Za hrdinu jsem považoval toho vojáka co dokázal přežít dvakrát útok na nepřátelský tank.. Ale bohužel nikdo to nedal třikrát... vždcyky je sundal kulomet...
        • DCG právě hraju a není to úplně nejlepší. Lepší než nic, to rozhodně. Konečně se alespoň bojím o své vojáky, protože musím posílat průzkumníky pročesat terén a často i minohledačkou čistit cesty apod. Jen kdyby to nebylo tak super náhodné a nelogické (rozmístění nepřátel po mapě a jejich "taktika", často jsou zaseknutí do budov atd).
          • Kallessin183
            Jen nevím jak ty, ale odehrál jsem asi půl roku a bylo to pořád o jednom, ubraň / dobij tenhle bod/body a po danou dobu je drž...
            • AS2 bude mít podle vývojářů kampaň pro každý národ s několika misemi *3* ála staré MoW *4*
            • Je to tak. Budu si muset udělat nějakou potyčku v editoru asi...
          • Kallessin183
            Případně se rozběhne třicet nepřátekských vojáků přes otevřenou planinu na moje zakopané jednotky... AI v tomhle stylu moc neumí chodit. jak není vše předem nalajnované, má problémy...
  • Hrál jsem ještě první Heroes: Soldiers of WW2 a bylo to fajn, hlavně většina misí byla jen v několika lidech, takže se to dalo v klidu hrát. Pokračovaní už na mě byla moc hektická a masová (co se týče počtu jednotek), neustále to někde spawnovalo jednotky a neměl jsem moc čas ty svoje řídit, a nechat to na skupinové AI, tak je z toho byl masakr. U prvního dílu byl inventář a zásoba munice fajn, protože na to byl čas. Ale v MoW mi přišlo, že se střílí pořád a čas prohledat padlé nějak není. V jedničce se dala většinou systematicky čistit mapa a konflikt se rozdrobil do menších přestřelek po kterých byl čas opatřit si novou výstroj + doplnit munici a granáty.
    • Jo, jo, pamatuju, jak jsem poprve hral Face of War (pokracovani Soldiers: Heroes of WW2 a predchudce Men of War) a nestacil se divit. Zejmena ty masove utoky ruske pechoty byly obcas az prilis. Nerikam, ze to tak nebylo v realu, ale v realu zase nikdo nekontroloval vyzbroj a vystroj kazdeho jednotliveho vojaka.
      • Pravda, tenkrát jsem zkoušel FoW, MoW mám někde v poličce (dostal jsem poukaz do alzy a zbylo mi cca 50,- tak jsem to přihodil do košíku, abych to využil). Zatím jsem neinstaloval, ale snad se k tomu časem dostanu. Nějak nechápu proč pořád měnili název. Možná jim bylo blbé prodávat pořád skoro to samé pod stejným jménem jen s # na konci.
  • objednano. absence podpory vice jader bylo nejvetsi zlo na assault squad, tak ted uz to snad pojede plynule. jen doufam, ze dodrzi slib o pridavani obsahu zdarma a nedockame se hned po vydani nejakych dlc
  • DeDy
    Na prvním MoW: AS mě vytáčelo to rozdělování jednotek při coop misi mezi mě a kámoše. Starání se o munici u každého panďuláka je opravdu realistický oprzuz. Obzvláště, když počítač problém munice řeší smrtí. To se mu to pak hraje snadno *16*
  • Kozy
    No nevim, zatim mě teda nepřesvědčili. Co tak koukám tak i podle obrázků mi to přijde totožný s prvním dílem. A říct si za pár herních modů 30 euro mi přijde docela drzost.
    • Je to o krok dále jako první díl, grafika běží na novém enginu (který je určený pro jejich budoucí strategii z moderní doby Call to Arms), podpora více jader o hodně zlepší plynulost hry hlavně na městských a velkých pamách, všechny jednotky budou přemodelované (v mowas byly některé dokonce z dob starého MoW nebo z módů), bude vylepšená AI, přibudou nové skirmish mapy a staré se předělají, servery přejdou z mizerného a starého Gamespy na Steam, což sníží padání her, přibyde Steam workshop - snadné stahování a publikování módů, nahrávání videí ze hry, automatch - neboli PC sám vybere hráče podle zkušeností a vytvoří balancovanou hru a další... je to sice v základu to samé co MoWAS, ale kompletně zrekonstruované... navíc, v předobjednávce za v přepočtu 600kč, což si myslím je na takle propracovanou a kvalitní hru dost málo... vemte si, v čem "pokročilo" CoH2 (snad v ničem krom přidání rusů) a chtělo za předobjednávku skoro dvojnásobek...
      • Kozy
        Tak já si to samozřejmě koupim, jen ne za tuhle cenu, ty změny mi prostě nepřijdou tak markantní.
        • Jaké změny byly v CoH2 za cenu 50euro ?? Přidali vánici ? Pár tančíků pro rusy ? A kolik lidí si to koupilo... vývojáři MoWAS si ty peníze zaslouží, však je to teď ve slevě -20% za nějakých 20e, což je vzhledem ke kvalitám hry fakt dost málo... i deluxe verze stojí JEN polovinu toho co CoH2... Nicméně pokud si chceš počkat na ještě nižší cenu, tak to potrvá, 20.2. to vyjde za plnou cenu, tj. nějakých 25e za normální verzi, takže než to klesne na ještě míň, než je to teď v předobjednávce, to potrvá tak rok... když nepočítám nahodilé super akce...
  • Já do toho proniknul, jen je problém když je někdo deb*l a začne spámovat jednotky a to mluvím hlavně o PAKTu a jejich ultra levných BVP a dalších.
    • To se mi stalo v bitvě 4vs4, kdy Pakt na začátku spamoval T-34/85, ale stačili 2 Challengery a pár letadel a bylo po problému. Mnohem horší je spam letadel, ale to se stává vyjímečně. Kdo by měl problém pořádně pochopit Wargame, tak mi tu může napsat jméno na steamu a můžeme zahrát spolu. /Sorry za OT/
    • Omlouvám se, mělo být do vlákna o WG. :)
  • Sakra ten Wargame se mi líbí, koupil jsem oba díly na Steamu v masakrózní slevě ale i jako fanda RTS do toh nemůžu nějak proniknout. Až mám z toho pomalu deprese...
    • Znam ten pocit :D
    • v klídku, můžem si tréningově zahrát 1 vs 1
      (Radegast2)
  • Jsou dvě hry, do kterých jsem se absolutně a bezmezně zamiloval a to Wargame: Airland Battle a Men of War: Assault Squad. Na další díl AS těším jako dítě na zmrzlinu, ale jedna věc mě u obou her (Wargame a MoW) vytáčí. Nemůžu je hrát obě najednou :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit