Přejít na výpis diskuzí
Válka duchů na vlastní kůži: vyzkoušeli jsme PvP mód Ghost War do Wildlands
7.1.2018 | Adam Homola
25 příspěvků
-
No a kde nic, tu nic :D
-
už se stalo
-
Víceméně souhlas s tím co se tu píše... odehrál jsem 4,5hodiny a pokud by ta hra měla nějakou dobu vydržet muselo by se tam toho dost upravit ale na takové to občasné zahrání dobré. Matchmaking snad nemá smysl řešit protože je zcela v režii náhody... samozřejmě že tým co má 5levelů a žádnou třídu toho moc nezmůže ale párkrát sem se divil jaké lamy to s prestige hrajou inu odehrané hodiny nic neznamenaj ale takovéhle negativní chování jsem už viděl v Siege.
Jak již jsem psal tak se mi líbí i řešení mimo střílečí ( s dronem si označím nepřátele - takže mám přínos nebo naopak vypudím z krytu minometnou palbou) ono když jsou všechny třídy pokryté je i zajímavej match. To se ale musí udobřit matchmaking a ne opravdu mě by nebaavilo hrát proti nobbům co zrovna začli hrát *7* -
Milej Bobánku hrál to se mnou v coopu, tak si tu laskavě přestaň vymýšlet.
Btw taky by mě zajímalo co ještě nehrál. Mám pocit, že se tu ještě hodně zasmějeme... -
Ne, kdepak vůbec jsem to nehrál. Jen celej singl (a to jsem provedl 100% destabilizaci kartelů i když je to nepovinné) a ještě sem sundal i Predatora.
DLC sem nekupoval žádné.
V multiplayeru sem odehrál asi tak 30 her, takže asi tolik k tvému výmyslu.
Když už jsem tím tak známej, co ještě sem nehrál? -
Je jasny že jsi to vůbec nehral jinak bys to nemohl napsat,ale jsi tím známej. *5*
-
Zkoušel sem to a nic moc. Mapy nedávají příliš prostoru k taktizování, pokud se jedna strana zakempí, tak jsou schopní kontrolovat každou přístupovou cestu a druhý tým je nemá jak překvapit. Mapy by měli být větší a členitější.
Navíc mě trošku zklamalo, že se snaží o konflikty několika málo hráčů, když mají obří Bolivii, která by byla ultimátní online pískoviště. Třeba by se mohla rozdělit na různé zóny, které ovládají ostatní hráči a dobývali by ty nepřátelské.
Těch možností tam je hromada. Škoda že je Ubisoft tak krátkozrakej... -
SMG u nej neni pravda nejsilnejsi, ale alespon se s tim da strilet. Puskohledy u pusky sice menit muze, ale jak rikas - vzhledem k tomu, ze jsou vsechny skoro stejne je to prast jak uhod. Neco s mensim priblizenim tam nedas, kolimator take ne a mechanicka miridla uz vubec ne. V kazdem pripade je to to, o cem mluvim - ranger je jako class zajimavy, jako rada dalsich, ale diky omezeni zbranoveho arzenalu a jeho naprosto minimalni prizpusobitelnosti spousta lidi sahne po necem jinem, s cim se da alespon hrat, aniz by u toho clovek kazde kolo spackoval a zapasil s necim tak naprosto zakladnim, jako jsou zbrane a strelba.
-
U rangra stojí za prd obě zbraně,hele puškohledy mužeš měnít mají všechny stejnou vlastnost ale mužeš si tam dát jakej chceš.
-
a podle mnohých to není ani takový Assasins Creed, který je zde jako příklad uveden *1*
-
Aby byla hra vybalancovana je naprosto v poradku. Ale soucasne omezeni zbrani je proste... prilis omezujici. Napriklad, Ranger ma mit podle hry tu vyhodu, ze ma byt schopny na dalku i na blizko a tak ma DMR a SMG. Samopal je v poradku, ale ta puska je dost hrozna, na dalku je to spise jen takove kropitko (nelze nastavit na single shot, pouze burst a auto) a vzhledem k tomu, ze nejde vymenit puskohled ani za blba mechanicka miridla, na stredni vzdalenost, kde by mela i vyuziti se pouziva dost blbe. Takze musis bud dost citlive strilet s auto tak, abys dal jen jednu ranu nebo mas proste peska, protoze na tak maly cil se jeji velky zpetny raz kompenzuje dost blbe. A jinou pusku proste na vyber nemas. A takovych veci je tam vice...
-
rok 2018 v případě ubisoftu velký nezájem, takže všechno při starým
-
a:S tím souhlasím.Prey není adventura,ani Mario.
Mario je hopsačka a Prey je střílečka s prvky RPG. -
Tak to smaž *3*
-
Hrozný pokaždý, když to zapnu furt stahuju nějaký 11gb patche. zachvílku nebudu mít místo na disku..
-
podle games je akční adventura krom ac:origins i super mario a prey
-
Jde o to aby měli všichni stejne šance,ale snad to do budoucna změní každy měsíc je hlašen patch.
-
Call of Duty je scriptačka. *1*
-
Akční adventura je třeba Uncharted nebo Assassins Creed(kromě Origins),ale ne Ghost recon:Wildlands.To je jako říct o Call of Duty,že je skákačka.
-
vůbec, jednoznačná akční adventura