Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na War3 dotě 1 jsem strávil nespočet odehraných her ale dota2 mě vubec neoslovila.
  • tam je jediny problem utopily hromadu prachu na konzolich aby zjistili ze hitech grafiku proste nezvladnou, meli jen velky voci jak budou prodavat hromady kopii na konzolich a vono nic zlaty PC, jsou jak z te pohadky o rybce taky tam ta jedna chtela porat vic a vic a nakonec nemela NIC
  • `sračky` tu padaj předevšim z tebe
  • je velika skoda jak steam jde do ´´sracek´´ kam jiz od roku 2001 smeroval ale bohuzel uz nadesel cas ted je to jen o penezich za skiny atd
  • Dnes podle navodu spusteno pres DX11 a 64bit a výkon zpět, jako u původní verze
  • Odzkoušeno. Reakce na myš a klávesy znatelně lepší, když se teď vrátím na nereborn je to jak zpomalený film. A tak o 50% víc FPS
  • Pamatuji si, jak jsme všichni hráli HoN a těšili se nesmírně na dotu 2. Já byl jeden z mála, koho ta hra v podstatě vůbec nepotěšila a přesedlal jsem později na pohodlnější LoLko (ukamenujte me!). Teď jen občas relaxuji u HoTSu. (Nejsem nějaký newfag, hrával jsem stovky či tisíce her v staré dotě 1).

    A teď mě zabijte a řekněte třeba, že lžu, ale dota 2 byla vždycky otřesná právě kvůli enginu. Oproti ostatním MOBAm má neuvěřitelně otravný delay v ovládání, díky kterému celá hra působí zpomaleně a neohrabaně (a nikdo mi nenamluví, že je to naschvál). Rovněž nulová inovace v interfacu mi přišla trapná. Třetinu hrací plochy tvořily lišty v roce 2003, protože v té době se to tak prostě dělalo. Ale v době vydání doty 2 mi to přišlo minimálně smutné, ten přístup "budeme se držet své hráčské základny a netroufneme si do ničeho sebemíň hrábnout".

    Teď se, zdá se, blýská na lepší časy a já si zákeřně přeji, aby se výrazně zlepšila odezva v ovládání a já to mohl všem těm remcalům omlátit o hlavu, že to nikdy nebyl záměr Valve, ale jen prostě důsledek starého a ne úplné hodícího se enginu. Howgh
  • Jsou tam "custom games", což je podle mě hlavní důvod ke stažení. Koho nezajímají, pro toho to asi cenu stahovat zatím nemá
  • Spíš by měli konečně předělat nebo přidat mapu (např. po vzoru inovativních Blizzardů se svojím HoTS :-) ). Tahle mapa už je tak ohraná, že jí měli upravit už před 5-ti lety.

    PS: Dotu 2 sem nikdy nehrál, protože jsem měl slabý stroj a teď už mě fakt neláká. Hrával sem dotu a HoN a z tý mapy mi dost hrabalo *13* . Přitom je docela ošklivá a má pár hluchých míst, třeba severně od Roshana a mezi top a mid lajnou u spodního týmu (předpokládám klaďáci- radiant )
  • Pro ty co zkoušejí betu, ještě včera pokud se to spustilo přímo ze steamu tak to použilo 32 bitový klient a directx 9. Tady je kde najít 64 bitovýho klienta. (Prý to lidem padá, mě to spadlo jednou za asi 5 hodin hraní)

    http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/3ab2su/psa_dota_2_reborn_defaults_to_32bitdx9_heres_how/
  • Já bych tomu ani neříkal překvapení, když to oznámili loni *1*

    http://blog.dota2.com/2014/09/the-rekindling-soul-update/
    poslední odstavec: "we on the Dota 2 team have a number of updates in the works right now that we’re really excited about, some for the rest of this year, and a big update for early next year."

    http://blog.dota2.com/2014/12/future-changes-frostivus/
    první odstavec: "Among them is a major improvement to Dota 2’s engine that we are aiming to release in the first half of next year. One of the main features in this engine improvement will be the ability to rapidly create entirely new game modes. "
  • hm,a co si to zkusit zahrát, než začneš vypouštět podobné nesmysly?
  • Veskoslav
    Je tam jenom základní modeláž, když se podíváš pořádně. Není tam kompletní. Je to i napsané, že stínování, detaily, hadry atd. nejsou hotové. Schválně jsem si to cvaknul Betu na max a při přiblžení a "letem" světem kamerou, tak uvidíš, že to není hotové. Taky ostrá verze má vyjít až po 10.8.
  • Pravda je, že o tom v článku není ani zmínka, ale dělá se to na etapy, první jsou UI a sociálně orietované změny a podobně (pro redakci: UI změny sou možné díky S2, tudíž je to jedna a ta samá věc, ale v článku to vyznívá jinak :), je to dobře popsáno ve zdroji:
    https://www.dota2.com/reborn/part1/
  • Engine = art style
  • Dota 2 engine bol najodpornejši remake hry aky som kedy videl. Tak som sa tešil na 2jku a že bude hra MOBA game a ked som videl gameplay a odpad nepriehladnu grafiku divne menu veci, a hlavne HRDINOV hnusných škaredých nezaživných tak som sa zvracial a šiel hrat radšej odpad League of Legends, tam su aspon zaujimave nápady hrdinova a sem tam aj skiny ... aj ked niekedy ta grafika detska človeka vytáča ale asi zato je to lepšie lebo sa približuje Warcraft 3 grafike.
    ODPAD hnusný DOTA 2 engine...
    držím palce na remake a nech to vyzerá k svetu, lebo niektorých hrdinov som zbožnoval
  • geometrické detaily + shadery, práce s texturami + světla by měl nový engin zásadně upravit - právě na to jsem se těšil, zásadní změny jsem neočekával... Zatím teda "banán"...
  • JohnyTheZik
    Nechci vam kazit radost, ale Reborn uz ted bezi na Source 2 enginu a grafika/animace/modely se vpodstate vubec menit nebudou.
    Jak sice rikas, nektere funkce stale chybi, ale ten engine nikdy nemel upravovat to, jak hra vypada, spis naopak > prinasi lepsi optimalizaci a lepsi customer experience (jednodussi sledovani zapasu, intuitivnejsi UI, tvorba custom her).. Samozrejme casem pribudou nejaky novy efekty, ale ty se Source 2 vpodstate nemaj co do cineni..
  • Veskoslav
    Ten ještě není přidaný:) Je tam pouze nový vzhled atd. Spousta funkcí chybí. nefunguje atd. Podívej se na animace postav a okolí, stejné jako v normálním klientovi.
  • Ale tak často už je třeba grafika i v betě koukatelná, tady ne - šlo mi hlavně o to kouknout na nový engin a prostě tady toho zatím moc nenakoukáš no :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit