Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush
    http://www.valvetime.net/threads/fake-european-half-life-3-portal-3-trademarks-filed.243962/
  • Tlustoprd se chce pojistit, že to nikdo neudělá za Valve.
  • vlastik.plaminek
    Asi ti to nepopisu konkrétně, ale obecně od toho čekám něco, z čeho vymaluju stěny semenem.
  • tipujem, že si to nevieš ani len "preložiť"
  • OH SNAP!!! *8*
  • mňa baví ked sú nepriatelia niekde zakempení a mojou úlohou je konečne použiť mozog a porozmýšlať ako ich dostať. Pár takých situácií bolo aj v HL1. Alebo keď proti mne ide partia koordinovaných žoldákov proti ktorej je frontálny útok nemožný a pri kempení pri mne pristane granát. Vtedy by človek najradšej utekal aj polovicu levelu vzad a niekde sa zašil.

    Od HL3 by som očakával málo nepriatelov s výnikajúcou AI, kde sa počíta každý skalp. Viac explorácie prostredia, rôzne hádanky, kvalitnú fyziku, aspoň priemernú grafika a viac slobody. Nie je toho až tak veľa.
  • otázka je, co vlastně definuje hraní živých lidí ve střílečkách proti botům? kromě klasických negativních vlastností jako kempení celou hru se sniperkou někde v křoví nebo nadávání ostatním do noobů
  • BookerDeWitt
    Podle záchoda nebo zákona?
  • kubi-wan
    Já jsem se třeba k Half-Lifu 2 dostal až po Far Cry, který mě technologicky tak odbouralo, že už jsem pak z "halfa" tolik neuchcával, přestože jsem chtěl...
  • Jasně, jasně točit černobílé němé filmy je v současné době úplná hloupost. Příkladem budiž např. The Artist, který dostal minulý rok Oscara za nejlepší film :-D
  • súhlas, prekvapiť revolučnou AI je to najlepšie čo by mohol valve urobiť, určite by som sa potešil aj lepšej fyzike (deformácia materiálov, deštrukcia, simulácia tekutín) ale hrať proti nepriatelom ktorí sa skutočne chovajú ako ľudia je to najväčšie lákadlo.
  • To co píšeš, bylo i podobné u Lostů, tam to taky vypadlo, že tvůrci mají v rukávu esa na rozluštění záhad a nakonec byl konec neuvěřitelná sra"ka a jediné eso co měli tvůrci v rukávu bylo udržovat lidi v napětí a nevědomosti. A po odvysílání posledního dílu se jim celý jejich svět a příběh zbortil jak domeček s karet.
  • Já mám o Half-Life 3 docela jasnou představu: stačí si představit podstatně rozmáchlejší Portal 2 se stejně kvalitním level a game desingem, příběhm, stylem jeho vyprávění a gradací + technologický pokrok díky Source Enginu 2. Nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby to, co fungovalo v prakticky dokonalém Portalu 2, nebylo v Half-Life 3 přetaveno do epického (Protal 2 byla přeci jen spíš komorní záležitost) herhního zážitku. A vážně by mě docela zajímalo, kolik z leaknutého seznamu zamětnanců Valve, kteří makají na Half-Life 3, dělalo na druhém Portalu...
  • Nebo Valve udělá strašlivou hru, aby je všichni přestali otravovat s pokračováním...
  • Skor to bude tym, ze stale nic nie je oficialne a kludne vsetko moze byt podvrh a registrovanie znacky neznamena vobec nic. Pockaj na oficialne oznamenie od Valve
  • firebug
    S tím co píšeš se nedá nesouhlasit a úplně tě chápu. ALE s nadhledem lze říci, že to co popisuješ v prvním odstavci, se již povedlo HL2 (alespoň v mých očích), který v rámci FPS nabízí různé typy hratelnosti, která se společně s nádherným prostředím dynamicky mění téměř každých 30 minut a atmosféru to má báječnou.
    Vím, že dost lidí nepovažuje HL2 za nic moc výmečného, ale pro mě to je zkrátka ukázka toho, jak skvěle lze udělat v podstatě obyčejnou koridorovou FPS, která právě svou atmosférou dokáže hráče zcela pohltit a nepotřebuje k tomu wooow momenty každou minutu, nebo stovky cut-scének. Zvláště v porovnání s tím, kam se FPS žánr vyvíjel, mi přijde HL2 jako perla v záplavě dalších koridorovek...
  • Tak číst jen to, co se mě přímo dotýká, je docela omezený. To pak člověk musí mít prima rozhled. Nikomu nic nenamlouvám, nepřesvědčuju, pouze jsem slušně napsal svůj názor. Jestli HL3 nikdy nebude, neopláču to jako někteří, takže jo, je mi to fuk. Nevim, co je na tom tak nepochopitelný.
  • firebug
    Co třeba s INTELIGENTNÍMI protivníky? Zničitelné prostředí bych si taky nechal líbit. Kdyby AI využívala průstřelnost materiálů a nerozpakovala by se udělat nějakou náloží díru do zdi, aby vás mohla snáze obejít - byla by to pecka. Propojení s Portalem a zejména využítí portalové pušky by byl taky hodně osvěžující prvek.
    Myslím si zkrátka, že je toho hodně, čím můžou zaujmout. Hlavně aby to nebyla "military-wooow-fuck-yeah-shooter". Což snad nehrozí...
  • Napiš to prosím takhle valve.
  • Nová generace ví o světě ještě ho*vno, proto je jí to u zadku, ale zároveň je lehce ovlivňitelná, takže stačí dobrá reklama a budou kupovat jako divý :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit