Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush
    http://www.valvetime.net/threads/fake-european-half-life-3-portal-3-trademarks-filed.243962/
  • Tlustoprd se chce pojistit, že to nikdo neudělá za Valve.
  • Já mám o Half-Life 3 docela jasnou představu: stačí si představit podstatně rozmáchlejší Portal 2 se stejně kvalitním level a game desingem, příběhm, stylem jeho vyprávění a gradací + technologický pokrok díky Source Enginu 2. Nedokážu si představit, co by se muselo stát, aby to, co fungovalo v prakticky dokonalém Portalu 2, nebylo v Half-Life 3 přetaveno do epického (Protal 2 byla přeci jen spíš komorní záležitost) herhního zážitku. A vážně by mě docela zajímalo, kolik z leaknutého seznamu zamětnanců Valve, kteří makají na Half-Life 3, dělalo na druhém Portalu...
  • Nebo Valve udělá strašlivou hru, aby je všichni přestali otravovat s pokračováním...
  • no faktem je že half life 2 zaujal skvelou grafikou a fyzikou, jenže to ma dnes každa druha hra tak nevim s čím chteji prijít aby zaujali.
    • kubi-wan
      Já jsem se třeba k Half-Lifu 2 dostal až po Far Cry, který mě technologicky tak odbouralo, že už jsem pak z "halfa" tolik neuchcával, přestože jsem chtěl...
    • firebug
      Co třeba s INTELIGENTNÍMI protivníky? Zničitelné prostředí bych si taky nechal líbit. Kdyby AI využívala průstřelnost materiálů a nerozpakovala by se udělat nějakou náloží díru do zdi, aby vás mohla snáze obejít - byla by to pecka. Propojení s Portalem a zejména využítí portalové pušky by byl taky hodně osvěžující prvek.
      Myslím si zkrátka, že je toho hodně, čím můžou zaujmout. Hlavně aby to nebyla "military-wooow-fuck-yeah-shooter". Což snad nehrozí...
      • súhlas, prekvapiť revolučnou AI je to najlepšie čo by mohol valve urobiť, určite by som sa potešil aj lepšej fyzike (deformácia materiálov, deštrukcia, simulácia tekutín) ale hrať proti nepriatelom ktorí sa skutočne chovajú ako ľudia je to najväčšie lákadlo.
        • otázka je, co vlastně definuje hraní živých lidí ve střílečkách proti botům? kromě klasických negativních vlastností jako kempení celou hru se sniperkou někde v křoví nebo nadávání ostatním do noobů
          • mňa baví ked sú nepriatelia niekde zakempení a mojou úlohou je konečne použiť mozog a porozmýšlať ako ich dostať. Pár takých situácií bolo aj v HL1. Alebo keď proti mne ide partia koordinovaných žoldákov proti ktorej je frontálny útok nemožný a pri kempení pri mne pristane granát. Vtedy by človek najradšej utekal aj polovicu levelu vzad a niekde sa zašil.

            Od HL3 by som očakával málo nepriatelov s výnikajúcou AI, kde sa počíta každý skalp. Viac explorácie prostredia, rôzne hádanky, kvalitnú fyziku, aspoň priemernú grafika a viac slobody. Nie je toho až tak veľa.
    • Třebas dynamickej inventář.
      Např:
      Kapitola Antarktida:
      Gordon dostal za úkol vyšplhat po ledovci na vrchol, protože Kleiner tam neúmyslně portnul Lamar. Gordon tedy dostane po dobu této kapitoly horolezeckou výstroj (šplh po ledovci by byla pojata jako logická část hry - jako tomu bylo v předešlých dílech)
      Až by se vrátil zpět, výbavu by opět odevzdal. No a takhle by se to měnilo podle kapitoly a podle potřeby.
      Určitě nechci, aby byla vždy animace, kdykoliv Gordon otevře dveře, aby se zobrazila ruka zabírající za kliku...

      Je mnoho možností, co tu ještě nebylo. Jen aby to bylo vyvážený...
    • Jack1947
      Proc, chodit s necim uplne novym kdyz to pred lety fungovalo? Staci vylepsit stavajici, pridat par prvku a hra aby byla hlavne originalni ne aby to byla EP3 , kdyz uz tak plnohodnotna .
      • to je jako by si dneska chtel natočit cernobily nemy film, sice to kdysi fungovalo ale doba je dneska jinde.
        • Jasně, jasně točit černobílé němé filmy je v současné době úplná hloupost. Příkladem budiž např. The Artist, který dostal minulý rok Oscara za nejlepší film :-D
  • Jack1947
    Jesteze nejsem "FAN" nebo aspon nepatrim mezi, tyto fanousky co hltaji kazdou informaci o novem HL3 mozna take tim ze jsem nezil HL1 a HL2 jsem hral az pozdeji tak mne to celkem nechava v klidu, chapu ale ze ne kazdy je na tom jako ja. Ze dobre vyjde zaparim, nedelam z toho vedu to bych uz mophl brecet kvuli DOOMIV,QUAKEV. A jinym znackam atp... ale takovy alespon ja nejsem no. *3* Je spoustu jinych her a neni proc oplakavat zachazejici tituly.
  • doporučuju fandům HL mód Missing Information. Je to dodělaná beta HL2, která byla leaknuta nějaký ten roček před vydáním
  • Jne 130+ prispevku?..hmm...tak to asi s tim zajmem o tuhle hru vazne nebude tak horke
    • Skor to bude tym, ze stale nic nie je oficialne a kludne vsetko moze byt podvrh a registrovanie znacky neznamena vobec nic. Pockaj na oficialne oznamenie od Valve
  • HL1 bolo fajn a na svoju dobu tak trochu zjavenie a urcite si zasluzi ocenenie za prinos do hier. HL2 uz zasa az tak moc nevykukovala nad ostane, skor vysla v spravnu dobu a nemala v tom momente adekvatnu konkurenciu. Ale casom mam pocit ze ludia si z toho spravili modlu a dnes je to spolu s HL3 , podla mna, jedna z najviac overhyped znaciek. Osobne si myslim ze ked vyde HL3 a aj to bude dobra hra, tak uz nebude mat sancu tak uspiet prave koli tomu prehnanemu ocakavaniu a hypovaniu. Ludia si uz z toho spravili modlu ktora sa ale neda uskutocnit a tak budu zakonite sklamany, ale pritom to stale moze byt vyborna hra.
    • Ako pises, je to len podla teba. Podla mna zase to bola jedna pestra, vysoko hratelna, putava a evolucna hra, ktora toho dala vela hernemu svetu. A nemala konkurenciu? Far Cry a Doom 3..
  • tak rozhodně by mě potěšilo, kdybych se rozuzlení příběhu dožil dříve, než mě postihne stařecká senilita *3*
    Nicméně.. připadá mi komerčně logické (přelož jako vychcané) kdyby pro nově oznámený OS a HW včetně nového uberovladače.. vydali exkluzivně i HL3..
    • Taky si už myslím, že příští rok v druhé polovině oznámí HL3 *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit