Přejít na výpis diskuzí
VATS ve Falloutu 4 čas nezastaví, ale pouze razantně zpomalí
9.7.2015 | Honza Konfršt
66 příspěvků
-
Nechapu co mate vsichni s Tower Defense, prece jenom moznost zalozit vlastni mesto, ktere budu spravovat je presne ten typ zazitku ktery mi vzdy ve Falloutu chybel.
A ze se to mesto bude muset branit? No prijde mi to dosti logicke, pokud proti sobe postvu treba Bratrstvo Oceli, tak pocitam ze mi to prijdou vysvetlit a proto potrebuji obranu.
Opravdu bych do toho netlacil Tower Defense jen proto ze mam veze ktery mi hlidaji moje mesto. Nechme se prekvapit jak se jim to podari zakomponovat a jak se to bude hrat, mame hodne kuse informace.
P.S.:
To prohlaseni o Minecraftu bych bral spis jako PR kec nez ze by se to melo spojovat s MC jen proto ze tam mam tvorbu predmetu, nezapominejte ze reknou cokoliv aby prodali o par kopii vic. -
-
Co nechapes na tom, ze to dela Bethesda? Ve vysledku to bude o tom, ze budes muset 1/2 herniho casu travit managementem svyho mesta .. misto abys hral. Alternativne to bude vypadat PRESNE stejne, jako staveni baraku ve Skyrimu = postavis mesto, pujdes splnit nejakej ukol, a mezi tim ti pulku mesta sezerou potkani. V idealnim priapde vcetne nejakyho qshubu v podobe panaka.
Dyk to sou takovy bridilove, ze neumej ani kolem udelat nejakou zonu kde se nespawnujou potvory. Ve finale dojdes zabit finalniho bose se svoji ladovaci spuntovkou se kterou se narodis, a za 3 minuty nebude co hrat, protoze worldleveling.
---
Publikoval jste nevhodné přispěvky. Není možné z této IP adresy psát 1 den/dnů. Přečtěte si pravidla diskusí
Strc si to dopce cenzore. -
-
Takovych uderu do klavesnice a vysledkem je takovy blabol. Nejsi ty Gamesacke alter-ego Sasi Mitrofanova?
-
-
-
Zdá se mi to...nebo je grafika lepší jak v taileru?
-
-
Aspoň nějaký dobrý znamení, víc investují do hry, než do traileru.
-
to se ti opravdu jenom zdá...
-
-
nekecej...
-
-
-
Mňa bavili viac staré fallouty, je to moja srdcovka. Ale aj nové mám rád. RPG pre mňa nie je o ťahových súbojoch (aj keď ma veľmi bavili), RPG je pre mňa hra kde si môžem vytvoriť postavu, dávať jej rôznu výbavu a hlavne o možnostiach voľby. Role Playing Game, vžívam sa do roly tej postavy v danom svete a mením ju k obrazu svojmu. Mňa napríklad nebavia RPG typu Diablo, neviem nikdy som tomu neprišiel na chuť. NA druhej strane ako tu už bolo spomenuté, Level scalling je zlo. Ako mám mať dobrý pocit z toho že som level 21 keď je všetko na okolo tiež level 21 a súboje sú tak isto náročne. V jednotke alebo dvojke som cítil že sa zlepšujem. Protivníci ktorí boli zo začiatku problém sa stávali slabí. Vychutnával som si kritičáky do oka za 90hp a dávanie nájazdnikov na jednu ranu, s ktorými som pár levelov dozadu tuho bojoval a missol každú druhú. V trojke ich človek dá na cca 2 rany nech je level aký chce.
-
-
No spíš bych řekl, že na 2 rány nejde dát prakticky nikoho, jelikož damage zbraní je ve FO3 dost rozdrbaný.. právě to hraju na těžkou obtížnost a bez modu nikdo nešel zabít aniž bych při tom nevypotřeboval 5 zásobníků munice. V tomto má New Vegas veliké plus.
-
-
Ten Tower Defenc se mi moc nelíbí.. Jako koupit nějakej dům, vybavení nebo tak beru, protože stim můžou bejt spojený nějaký questy nebo postavy. Ale budovat celý město je trochu moc, jak tam psali že vývojáři mají rádi Minecraft je hezké, ale nemusí to cpát do do všech her, nebo do těch co mají momentálně pod rukou... *10*
-
-
Dát tam samotný crafting nebo samotný tower defense, fajn. Crafting je v RPG super a když se tam kromě craftingu zbraní přidá i nějaké to obydlí, tak proč ne, že? TD také není špatný nápad. V Assassins Creed Revelations to fungovalo vcelku dobře. Ale proč to kombinovat? Když budu chtít bránit nějaký strategický bod proti nepřátelům, tak ho budu bránit a když si budu chtít postavit domeček, tak si ho postavím. Ale nemám zájem o to si postavit domeček a pak ho bránit kvůli nájezdníkům, kteří nemají nic lepšího na práci než ničit mé výtvory. Samozřejmě, možná to bude nakonec dobře fungovat, ale jsem vůči tomu velmi skepticý.
-
-
Žašlaný Mongolové!
-
-
Moje řeč. Já osobně mentalcraft nenávidím, ale fallout jsem hrál už od prvního dílu, stejně jako wasteland i když to je zase něco jiného.
-
-
Tam zadnej tower defenze nebude, když postavim ve meste strilny který budou kosit zmutovany krtky když ja budu nekde bůhvíkde delat ukoly to je jako tower defenze?...a Minecraft taky ne..nebo si tam snad nekde videl dlabat kostky ze země? me prekvapuje i debilita autoru ze to sami prirovnavaji k Minecraftu když to s nim nemá nic spolecnyho. barak si clovek mohl stavet i ve Skyrimu a připomínalo to snad Minecraft?
Zkuste uvazovat samostatne a ne se nechat ovlivňovat kecema novinaru co papouskuji jeden od druheho -
-
když to tady ctu tak bych blil. Kazdej papouskuje tower defenze, lol..v traileru bylo videt strilny co strilej po nepratelich a uz to je tower defenze. To je jako když bych tvrdil ze Comand and Conquer ma tower defenze protože tam sou strilny co mi branej zakladnu. To je vazne většina lidi tak debilni ze si neumi dat dokupy 1+1 a zjistit ze výsledek je 2? Asi jo, radsi budou omílat sragoru o tom jak 1+1=3.
nebo je proste nutny idiotum dat nejaky prirovnani aby aspoň ramcove vedeli oc jde? jako malejm detem? Je hele maminko tamhle něco bezi...to je pejsek Janicko...a co to je pejsek,..to je zviratko Janicko, něco jako ta ovecka co jsi videla u babicky (uz sem to jednou psal jinde, ale koukam ze papusci sou silnejsi) -
-
Tady nejde o nějaký střílny. Jde o to že budu stavět celé město jako blbka, kdybych, chtěla budovatelskou strategii/simulaci tak bych si stáhla třeba Skylines.
-
-
Oprava:
S tebou nemá cenu se už o tom bavit. Je přece jasný že když máš nějakej nápad na kterým děláš, tak neděláš na tý přechozí věci, nebo na ní děláš méně. -
S tebou nemá cenu se už o tom bavit. Je přece jasný že když máš na něco děláš a najednou máš nějakej nápad na teda děláš tak neděláš na tý přechozí věci, nebo na ní děláš méně. Navíc je vědecky dokázaný, že když děláš neco co tě baví, nebo čeho si fanouškem, jako v tomto případě minecraft a zakomponované stavitelství, tak se méně soustředíš na ty další věci...
Ale nebudu se stebou hádat o hře která ještě nevišla, navíc když to nikem nespěje.
Měj se hezky a při hraní Falloutu si vzpomeň, třeba tam bude úplně něco jinýho co nás bude rozčilovat.. *3* -
to teda fakt nevim co na to rict, protože delas jakoby jsi v Bethesde roznášela kafe, nebo mozna i něco jiného a vedela ze se vysrali udelat dalších 50 ukolu jen proto ze se rozhodli do hry zaclenit staveni města.
-
Lool to je odpověď taková, ze je vidět, že tě nic nenapadá a nevíš co říct..
-
nebo taky mohly doma ojizdet manželky místo toho vymejsleni staveni města. Kde beres tu jistotu ze by udelali vic ukolu?
-
a taky tam určitě nějaký questy typu: postřebujeme před nájezdníky postavit tohle, jiní budou potřebovat tohle... bude.
-
Fajn, Na jedné misce vah čas a vyvíjení tower defence a toho abys mohl stavět město a na druhé questy, postavy a místa atd. které místo toho stráveného času mohli udělat.. Já jsem proto druhé. Nicméně asi budu muset hrát a stavět i to město, protože questy ostatní věci budu už mít hotový dřív než bych čekala..
-
A proc bys to mela delat? vzdyt to bude kompletne nepovinna část hry..
-
-
-
-
-
-
Crafting neeeeee. Nejnudnejsi vec ve vsech RPG.
-
já si myslím, že tato série je právě nadčasová také díky tomu že globální konflikt stále hrozí a tady si lidé alespoň můžou vyzkoušet jaké to je žít v postapokalyptickém světě z prvního pohledu, s trochou nadsázky se dá do toho vžít a je u toho spousta legrace s fatmanem a dalšími mega výbuchy s aut apod., pro lidi kteří usilují o zkázu planety je to must buy :)
navíc tam bude určitě zase dobrý příběh jako u trojky a spousta vedlejších questů, které si rád všechny projedu asi nebudou tak kvalitní jako u zaklínače 3 (jestli se to dá vůbec přirovnat), ale zase čím více, tím lépe
a jestli je tato hra na 400+ hodin tak klobouk dolů a novinky vítám jako dobré spestření i když jsem minecraft nikdy nehrál a tower defense mě nebaví, a to zpomalení času namísto zastavení ve vats je krok jak udělat hru o něco těžší, což vítám
a taky musím dát body nahoru za datum vydání, které je skoro za dveřmi
co dodat:
war, war will never change... *14* -
-
pane bože...
-
-
Musím se přidat. Pane bože. Proč? A jak?
-
Ano?
-
-
-
To je tak divný systém v FPS hře. U starých dílů Fallout mělo smysl za body určit místo na kam vystřelím. Ale u FPS hry?
To je naprosto trapné a narušuje to ten plynulý běh. I když to "pouze" zpomalí čas.... Jako je to na nic, ale je vhodné to použít, protože máte výhodu.
Proč to nejde udělat tak, jako to je jinde a normálně? Mám NPC. To má nějaké zásahové zóny a prostě během boje v plné rychlosti střílíme a podle toho kam to dopadne, tak se něco stane....Jako, zpomalit čas, zamířit na hlavu a tam se píše 65% je opravdu vtipné *15* Tedy boje budou stejně trapné. Nepoužíváním toho modelu, jste v nevýhodě.
O tom Tower defence modelu a možnosti vyrobit vše ve 150 verzích ani nemluvím. Jsem zvědav co z toho vyleze. Budou protivnící levelovat s hráčem? Jestliže někdo bude ignorovat crafting a tower defence, tak je logicky v nevýhodě. Jestliže svět nemění level podle hráče. Nějaké quest a svět kterému bych věřil neočekávám. Jako Fallout 3. Jsem zvědav co to nakonec bude. Snad ne něco jako další AC, které má hlavně to jméno.
Fallout se dost změnil od původních her. Fanda toho 3D ani nemusí znát původní hry. Je to již zcela jiná hra, pro jiné publikum. Blbé, že to jede ve stejném názvu, jako by to snad navazovalo. -
-
Bethesda má asi pocit, že tahový / zpomalovací mód s % na zásah ze střílečky udělá RPG.
-
Jako souhlasím, že u F3 nebyl ten TES koncept se S.P.E.C.I.A.L. / VATS systémem zkombinovaný zrovna elegantně, ale... co tu píšeš mi moc nedává smysl. F3 přece fungoval právě takhle, mohl jsi ho hrát jako normální FPS a VATS za celou hru nazapnout ani jednou. Byl tam pak nějaký rozptyl odvislý od výše skillu, ale ten by měl být ve čtyřce ještě upozaděný, takže tě nějaký pseudotahový mód a procenta vůbec nemusí trápit.
To samé stavění a crafting - o jakých nevýhodách to mluvíš? Přijde mi to, jako bys tvrdil, že je ve Skyrimu v nevýhodě ten, kdo si nepostaví vlastní dům a nestráví čtyři hodiny u kovadliny.
A pokud jde o tu návaznost, znamená to, že když jsem se třeba k Might and Magic dostal až se sedmým dílem a nemusel jsem znát těch předchozích šest, tak to vlastně nemělo nést název M&M? *7* -
-
U F3 jsi byl v nevýhodě, když jsi nepoužil ten hovadský mód. O tom mluvím. Když jsem to zkoušel, tak jsem zdaleka neměl takový damage a šanci jako při tom módu. Od toho tam také je. Není to něco navíc pro 1%. Navíc to tam klidně nemusí být vůbec. Díky tomu, že to je FPS, již dopad střely určuješ sám + fyzika a nějaký ten skill. U starého dílu šlo blbě normálně mířit na část těla a navíc to bylo postavené na bodech jako tahy. Tedy součástí taktiky. Což zde není. Boj je v reálném čase a do toho máš něco extra co to cela naruší a přidá to výhodu.
Ten crafting. Bavím se zbraních a věcech. Ne o kosmetických úpravách. Tedy jestli ignorace = jiný level světa anebo ne. Třeba v Zaklínači to nemusíš použít. To co najdeš stačí a bude stačit. A potvory jsou pořád stejné.
Návaznost. Mělo by to dávat smysl. Zde to nedává žádný. Vždy spadne atomovka a pak nějak začneš...Lepší je, když ta značka má nějaký cíl, ten naplní a jede se nová. Poté máš lepší zážitek z nějaké série, která má předem daný konec a užiješ si ten svět a příběh. Ne jako tohle. Po x to samé a to co bylo předtím se ignoruje....
Nevím jak to má M&M ale snad vychází z toho světa který je nějaký a nese to dopady toho co bylo předtím. Ne, že to skáče a bude stejný svět znova *15* To je prostě vtip. -
-
Kdyz se ti to nelibi, tak to nehraj a zahraj si nejakou tuctovou generickou strilecku. Fallout je temito vecmi svebytny a originalni. Zahrajou si to ti, kterym se tento pristup libi, treba ja a myslim ze nas takovych budou miliony.
-
-
-
-
Takto bude více HC *5*
-
Hráčům Fallout 3 často vadil fakt, že z očividného headshotu protivníkovi prostřelili kotník nebo rovnou sousedčino okno za což mohla kombinace střílečky s RPG statistikami.
*1*
zruste uz to ze RPG
a nebude problem
a fallout sa bude predavat ako teple rozky(COD)
ved k tomu Bethesda uz 15 rokov speje -
-
COD si strč někam. Jsem rád, že Fallout zůstává (s Borderlands asi jako jediná série) jediným RPG-FPS hybridem na trhu.
Možná se z falloutu stává lepší střílečka, ale RPG prvky neubývají ... -
-
ja si mam COD strcit niekam? ja F4 nerobim
rpg uz tam nieje, ak nieje rozdiel v tom, ci mas alebo nemas statistiky, ale v tom aku rychlu mysku mas tak nieje o com...len o sebaklame -
jedinim ??? a serie Borderlands ? *7*
-
-
ty jsi jiná liga z ústavu, předčteš si z celého komentáře jenom 'jediným RPG-FPS hybridem na trhu' a už reaguješ. Kdyby jsi radši přestal sedět u toho vymejvání mozků s názvem COD a naučil se číst věci pořádně :)
-
-
No, má pravdu, nebyl jsem moc přesný.
RPG prvků (vylepování postavy/výbavy) má spousta FPS her (Mass Effect, Deus Ex, Bioshock ... ).
To, co mám rád na Falloutu je otevřený svět, vyprávění a humor, schopnosti a perků. Jsem rád, že k tomu přibyl i crafting (lepší crafting než jen nasazení tlumiče/optiky a pár plánků na zbraně). -
-
Hmmm. Deus Ex není FPS ale taky RPG-FPS hybrid a navíc imho v trochu jiné lize, než Fallout 3.
-
-
-
-
-
Fallout bol vždy RPG a dúfam, že to tak aj ostane.
-
-
F1/2 ano, F3 RPG nebyl a ani zadnej jeho nasledovnik. V RPG totiz vzdy rozhoduji pouze statistiky a schopnosti postavy, ne to, jak hbity jsou ruce hrace. V RPG pak taky plati, ze kdo umi ovladat jeden typ zbrane, neumi pouzivat jinej. Kdo ma silu, nema rozum ...
-
-
Co to meles?Proc by v RPG nemohl byt mix kouzelnika s bojovnikem????Ze ty nevis co RPG znamena ?
-
-
Trotl jako ty samo netusi, ze kdyz nekdo v RPG pouziva mix, tak nikdy nema ani dobryho kouzelnika ani dobryho bojovnika a specialista mu dycinky da naprdel.
-
-
V Dark Souls můžeš být mág i válečník najednou a Dark Souls je RPG jako prase. To je jeden příklad. Můžu jich přidat více.
-
-
arkada
-
-
-
Fallout byl vždy RPG, ale když ho převzala Bethesda, tak se to RPG začalo vytrácet. Dodnes vzpomínám jak jsem v New Vegas vystřílel celý Caesarův tábor pomocí granátometu, přestože jsem do těžkých zbraní ani do výbušnin neinvestoval jediný bod.
-
-
RPG složka slábne, jasně, ale je to zcela v souladu s filozofií, která je za většinou her od Bethesdy, které jsou dělané tak, aby hráč hodně věcí dělat mohl, ale málo věcí musel. Tahle snaha hráče neomezovat je tu minimálně už od Morrowindu. Netvrdím, že z toho má být každý nadšený, ale tvrdit, že je to casualizace, korporalizace, lenost nebo neschopnost, to zavání nedostakem soudnosti.
Kdo touží po nějakém dřevním RPG, má tu pořád první dva Fallouty. A co víc, má tu i nemálo nových solidních alternativ jako Wasteland, Divinity, PoE. Nevím, proč tolik lidí hned musí vyšilovat, jako by jim Bethesda potratila dítě nebo jako by kvůli ní na světe nebylo co hrát. Je zvláštní, že na herním trhu snad ještě nikdy nebyl takový výběr, snad žádný žánr dnes nepůsobí vyloženě mrtvě, ale stejně mají hráči potřebu pičovat na všechno, co zrovna nesedí jejich chuti...
Bethesda pojala Fallout hodně odlišně, ale díky tomu je ta série dodnes tak živá a populární jako před sedmnácti lety, což mi přijde lepší, než kdyby ležela u ledu nebo se vyčerpávala neustálým opakováním téhož. Naříkat, že to už není totéž... no, přijde mi to trochu jako by v sedmadevadesátým někdo naříkal, že F1 není textovka, že hráče nenutí házet kostkama a počítat na papír a se vší tou grafikou že kazí vlastní představivot. Prostě doba se mění a hry s ní - úspěšné série jsou ty, které se tomu dovedou přizpůsobit. -
-
"Prostě doba se mění a hry s ní - úspěšné série jsou ty, které se tomu dovedou přizpůsobit."
"komerčně úspěšné" - fixed
"no, přijde mi to trochu jako by v sedmadevadesátým někdo naříkal, že F1 není textovka, že hráče nenutí házet kostkama a počítat na papír a se vší tou grafikou že kazí vlastní představivot"
Jenomže on tenkrát nikdo takhle nenaříkal, takže tvoje analogie moc nefunguje. -
-
Protože u komerčně neúspěšných sérií se nové díly vydávají jak na běžícím pásu, viď? Ale jestli to chceš brát jako umění, tak by ti mělo být jasný, že i tam je posun nutnost.
"Jenomže on tenkrát nikdo takhle nenaříkal, takže tvoje analogie moc nefunguje."
Asi proto je tam ten kondicionál :-*
Tak jako tak, analogie funguje krásně, protože je obdobná situace, byť potencionální.
-
-
Wasteland, Divinity či PoE nejsou adekvátní alternativy. Jsou to bezpochyby dobré hry, ale Fallout je Fallout. I když se najdou hry s podobnou hratelností jako původní Fallouty, tak jim bude chybět ta atmosféra.
-
-
Já bych vůči Van Buren nebyl tak skeptický. Skeptický jsem byl vůči Fallout 1.5, nevěřil jsem, že by mod vyvíjený Čechy mohl dopadnout dobře. No, a dopadl skvěle. Na druhou stranu věřil jsem Fargovi právě ve Wasteland 2 a i když to nedopadlo špatně, tak to nedopadlo ani moc dobře.
-
Ok, já to beru. Tak třeba se Fargovi povede udělat Van Buren. Třeba bude mít hratelnost i atmosféru starých Falloutů a přitom bude svěží a inovativní. Šance je asi dost mizivá, ale můžeme doufat. Osobně myslím, že je lepší doufat, než naříkat, že se toho chopila Bethesda a udělala to po svém.
-
-
-
New Vegas delal Obsidian ne Bethesda. A F:NV je porad 100x lepsi nez Fallout 3
-
-
Já vím, ale vydávala to Bethesda, takže to pořád spadá do pojmu "Fallout od Bethesdy". A ano, byl lepší než trojka, ale pořád to byla hrůza.
-
Princip hry zůstal stejný, datadisk nedatadisk, studio nestudio. A jo, byl lepší.
-
-
-
bolo, ale podla tohoto clanku uz nebude
maximalne si vyberies ci chces byt muz/zena a aky chces mat hlas
a budes behat za quest markermi a plnit questy zabi 10 raiderov
pozbieraj 5 deadclawych vajec
este tam hodia vyrabanie zbrani/varenie lektvarov
a psa
-
-
"Takže žádné půlhodinové přemýšlení jestli risknete ránu do hlavy."
Proste v nasem tower defence fps farming simulatoru zadne premysleni nepotrebujeme.
Dalsi serie znasilnena korporatem a zadupana do prachu davem casualu *1*
-
-
Tych mutantov furt nepochopili jak maju vyzerat! Boje na komplet rovnake, co tam po nejakom bullet time rezime. kktina...nechapem preco nam nedaju moznoznost vybrat si z viacerych bojovych rezimov. Ja by som privital, keby je boj na koola ako za starych casov. Nahodou, rozhodovat sa pol hodinu ci to risknut a strelit do hlavy headshot alebo odzbrojit strelenim do ruky ma bavilo. Mohlo to byt turn-based i ked je to fps
-
-
jo souhlasím mohlo to být FPS na tahy to tu ještě nebylo a kdyby to někho nebavilo nebo mu to připadalo moc zabržďující tak by se mohl přepnout do VATSu
alespoň by to šlo hrát na vícero způsobů pořád dokola
-