Přejít na výpis diskuzí
VATS ve Falloutu 4 čas nezastaví, ale pouze razantně zpomalí
9.7.2015 | Honza Konfršt
66 příspěvků
-
jo souhlasím mohlo to být FPS na tahy to tu ještě nebylo a kdyby to někho nebavilo nebo mu to připadalo moc zabržďující tak by se mohl přepnout do VATSu
alespoň by to šlo hrát na vícero způsobů pořád dokola -
Tych mutantov furt nepochopili jak maju vyzerat! Boje na komplet rovnake, co tam po nejakom bullet time rezime. kktina...nechapem preco nam nedaju moznoznost vybrat si z viacerych bojovych rezimov. Ja by som privital, keby je boj na koola ako za starych casov. Nahodou, rozhodovat sa pol hodinu ci to risknut a strelit do hlavy headshot alebo odzbrojit strelenim do ruky ma bavilo. Mohlo to byt turn-based i ked je to fps
-
Takovych uderu do klavesnice a vysledkem je takovy blabol. Nejsi ty Gamesacke alter-ego Sasi Mitrofanova?
-
Já bych vůči Van Buren nebyl tak skeptický. Skeptický jsem byl vůči Fallout 1.5, nevěřil jsem, že by mod vyvíjený Čechy mohl dopadnout dobře. No, a dopadl skvěle. Na druhou stranu věřil jsem Fargovi právě ve Wasteland 2 a i když to nedopadlo špatně, tak to nedopadlo ani moc dobře.
-
Protože u komerčně neúspěšných sérií se nové díly vydávají jak na běžícím pásu, viď? Ale jestli to chceš brát jako umění, tak by ti mělo být jasný, že i tam je posun nutnost.
"Jenomže on tenkrát nikdo takhle nenaříkal, takže tvoje analogie moc nefunguje."
Asi proto je tam ten kondicionál :-*
Tak jako tak, analogie funguje krásně, protože je obdobná situace, byť potencionální. -
Ok, já to beru. Tak třeba se Fargovi povede udělat Van Buren. Třeba bude mít hratelnost i atmosféru starých Falloutů a přitom bude svěží a inovativní. Šance je asi dost mizivá, ale můžeme doufat. Osobně myslím, že je lepší doufat, než naříkat, že se toho chopila Bethesda a udělala to po svém.
-
Kdyz se ti to nelibi, tak to nehraj a zahraj si nejakou tuctovou generickou strilecku. Fallout je temito vecmi svebytny a originalni. Zahrajou si to ti, kterym se tento pristup libi, treba ja a myslim ze nas takovych budou miliony.
-
Co nechapes na tom, ze to dela Bethesda? Ve vysledku to bude o tom, ze budes muset 1/2 herniho casu travit managementem svyho mesta .. misto abys hral. Alternativne to bude vypadat PRESNE stejne, jako staveni baraku ve Skyrimu = postavis mesto, pujdes splnit nejakej ukol, a mezi tim ti pulku mesta sezerou potkani. V idealnim priapde vcetne nejakyho qshubu v podobe panaka.
Dyk to sou takovy bridilove, ze neumej ani kolem udelat nejakou zonu kde se nespawnujou potvory. Ve finale dojdes zabit finalniho bose se svoji ladovaci spuntovkou se kterou se narodis, a za 3 minuty nebude co hrat, protoze worldleveling.
---
Publikoval jste nevhodné přispěvky. Není možné z této IP adresy psát 1 den/dnů. Přečtěte si pravidla diskusí
Strc si to dopce cenzore. -
V Dark Souls můžeš být mág i válečník najednou a Dark Souls je RPG jako prase. To je jeden příklad. Můžu jich přidat více.
-
Nechapu co mate vsichni s Tower Defense, prece jenom moznost zalozit vlastni mesto, ktere budu spravovat je presne ten typ zazitku ktery mi vzdy ve Falloutu chybel.
A ze se to mesto bude muset branit? No prijde mi to dosti logicke, pokud proti sobe postvu treba Bratrstvo Oceli, tak pocitam ze mi to prijdou vysvetlit a proto potrebuji obranu.
Opravdu bych do toho netlacil Tower Defense jen proto ze mam veze ktery mi hlidaji moje mesto. Nechme se prekvapit jak se jim to podari zakomponovat a jak se to bude hrat, mame hodne kuse informace.
P.S.:
To prohlaseni o Minecraftu bych bral spis jako PR kec nez ze by se to melo spojovat s MC jen proto ze tam mam tvorbu predmetu, nezapominejte ze reknou cokoliv aby prodali o par kopii vic. -
ja si mam COD strcit niekam? ja F4 nerobim
rpg uz tam nieje, ak nieje rozdiel v tom, ci mas alebo nemas statistiky, ale v tom aku rychlu mysku mas tak nieje o com...len o sebaklame -
Trotl jako ty samo netusi, ze kdyz nekdo v RPG pouziva mix, tak nikdy nema ani dobryho kouzelnika ani dobryho bojovnika a specialista mu dycinky da naprdel.
-
"Prostě doba se mění a hry s ní - úspěšné série jsou ty, které se tomu dovedou přizpůsobit."
"komerčně úspěšné" - fixed
"no, přijde mi to trochu jako by v sedmadevadesátým někdo naříkal, že F1 není textovka, že hráče nenutí házet kostkama a počítat na papír a se vší tou grafikou že kazí vlastní představivot"
Jenomže on tenkrát nikdo takhle nenaříkal, takže tvoje analogie moc nefunguje. -
Hmmm. Deus Ex není FPS ale taky RPG-FPS hybrid a navíc imho v trochu jiné lize, než Fallout 3.
-
Aspoň nějaký dobrý znamení, víc investují do hry, než do traileru.
-
Oprava:
S tebou nemá cenu se už o tom bavit. Je přece jasný že když máš nějakej nápad na kterým děláš, tak neděláš na tý přechozí věci, nebo na ní děláš méně. -
S tebou nemá cenu se už o tom bavit. Je přece jasný že když máš na něco děláš a najednou máš nějakej nápad na teda děláš tak neděláš na tý přechozí věci, nebo na ní děláš méně. Navíc je vědecky dokázaný, že když děláš neco co tě baví, nebo čeho si fanouškem, jako v tomto případě minecraft a zakomponované stavitelství, tak se méně soustředíš na ty další věci...
Ale nebudu se stebou hádat o hře která ještě nevišla, navíc když to nikem nespěje.
Měj se hezky a při hraní Falloutu si vzpomeň, třeba tam bude úplně něco jinýho co nás bude rozčilovat.. *3* -
to teda fakt nevim co na to rict, protože delas jakoby jsi v Bethesde roznášela kafe, nebo mozna i něco jiného a vedela ze se vysrali udelat dalších 50 ukolu jen proto ze se rozhodli do hry zaclenit staveni města.
-
Lool to je odpověď taková, ze je vidět, že tě nic nenapadá a nevíš co říct..