Ve Slay the Spire jsou grafické chyby, jelikož na levném monitoru při vývoji nebyly vidět
-
Ok. Grafik nejsem. Asi díky tomu nemám laťku tak vysoko..
Přiznám se, že při hraní Slay the Spire vnímám grafiku jako naprosto funkční a spíš ji vlastně nevnímám, jak počítám tahy a karty.. prostě jak jsem psal níže - geniální hra - grafika mi vůbec nevadí. Tedy mě to hru nekazí..
Příští průchod se zkusím zaměřit na světlo, objem, perspektivu, atd..
-
Into the Breach má petfektní, profi pixelart, master level. Baba is You má velmi funkční a dobře zpracovanou, líbivou ála 8bit grafiku. Vampire jsou v grafice průměrní, ale imho nenabourává zážitek.
Ale Spire je grafická tragédie. Obrovsky nevyvážená oproti hratelnosti. Hratelnost 10/10, grafika 3/10. Amatérská, opravdu až ruší. Nedostatečně rozbíjené jednolité plochy bez posunu v odstínu barev. Málo ohnisek, zajímavých prvků. Chyby v perspektivě, nesystematické členění ploch. Nedostatečně propracované designy. Špatně, ručně renderované světlo. Nerealistický objem. Monochrom pozadí bez barevného kontrastu. Je toho hodně. Grafik při hraní skřípe zuby.
-
Hry jako Baba is You, Slay the Spire, Into the Breach, Vampire Survivors (a spousta dalších..) jsou tak geniální, že je úplně jedno, jakou mají grafiku..
-
"Špatný" vizuál? WTF?
-
Je to tak, hratelnost skvělá. Ale špatný vizuál strašně táhne dolů. Škoda :(