Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zelnick keca kraviny protoze ho z Blizzu vylili a Firefall co dela je obycejna bohapusta strilecka s uplne stejnejma questama co on popisuje. To aspon wowko se exp od exp zlepsuje, v pande sou questy fajn. Firefall sem hral betu a je to tak spatny ze...

    A co se tyce Ultimy.. tohle uz proste nikdo nechce hrat. Nikdo nechce mesice travit v jedne hre, proste nechce. Hra uz neni jako prace, hra je konzum. ALE zaroven to nema nic spolecnyho stim, ze hry nejsou uspesne. Nejsou protoze se jedna kopiruje od druhe.

    Lide si pletou originalitu s obtiznosti. Lze udelat hru uspesnou, pro masy ale zaroven originalni. Takova by byla dira do sveta, ale na to ty "manazeri" nemaj. Tak to svadej na niceni MMO wowkem.

    HC MMO tu jsou, treba DArkfall ale nikdo o ne nestoji. Pac maj blbou grafiku a ovladani stejne jako ma UO.
  • Jestli to nebude tím, že MMO trh je naprosto přesycený. Vývojáři stále nechápou, že MMO není klasická hra a tudíž jich nemůžou vydávat 30 za rok a chtít miliony hráčů. Pokud se někdo pustí do nějakého MMO tak minimálně půl roku z něj neodejde. Maximálně zkusí jiné ale nebude si ho platit. Většina lidí nemá tolik času aby zvládla hrát dvě a více MMO najednou. Narozdíl od současných SP her, kde je dohráno za cca 10 hodin, je MMO běh na dlouhou trať.

    Plus jak tady bylo napsáno. 80% MMO jsou věechny na jednou brdo. Rozdíl minimální a jde jen o to, jestli rádi mácháte železným mečem nebo tím světelným. Vývojáři se prostě bojí zkusit jiný koncept. Příkladem může být Old Republic. V základu je to dobrá hra ale problém je v tom, že je to vlastně ten klasický koncept grindování a expení. A pokud chcete hrát jen příběh tak prostě musíte někdě lovit expy...Jak pěkné by bylo kdyby to bylo Klasické RPG s možností Kooperace a Multiplayeru ve formě PvP a Flashpointů/Operací.
    • tvrdy.mar
      Vývojáři to chápou, ale manažerům a akcionářům to prostě nevysvětlíš.
    • Myslim, ze to neni ani tak o tom konceptu, jako o provedeni. AOE, AOE, nic jinyho nez AOE - totalni nuda a omezenost. Questy - udelej 2 questy, bez dal koridorem a udelej dalsi dva uplne stejny questy a zopakuj to 200x ( pritom by stacilo udelat alespon nejakej vyber, skryty questy, tuna moznosti. ). Itemy - jeden model brneni nebo zbrane kazdejch 10 levelu, nasledne na max levelu jen zvyseny cisla a stejny skiny ze stejnejch dungeonu. PVP - kdo ma classu s vice knockbackama a stunama ma vyhrano ( hodne zjednodusene receno, ale v podstate je to tak ). Zacinaji mi ted MMORPG pripadat jako svyho casu telenovely.
      • Ono je to i o tom konceptu ... ale podivej se na klasiku jako ultima ... a podivej se do soucasnosti ... sak soudoby gamesky nemaj ani zdaleka moznosti ultimy ... a to je tragedie.

        Smrt ... nac smrt, staci se schovat zaroh, par vterin pockat ... a kdyz nahodou chcipnes ... tak te healer obratem postavi na nohy, zadna penalizace.
        pvp .... nic ti nehrozi ... ze te nekdo zabije? No a ... spawnes se v nejblizsi vsi a jede se dal ... ze by ti sebral co mas u sebe? lol ... to by decka neprezila.
        profese ... no dobre ... nejaky tam dame aby se nereklo ...co na tom, ze sou knicemu, protoze z prvnih vlka za branou vypadne mec lepsi, nez se da vyrobit ... a kdyz vyroba ... tak nejlip onclick ... a 100% uspesnost ... znicenej matros? lol ...

        A takhle muzem pokracovat.
        • koncept je takovy, jaci jsou hraci.
  • Zapadni MMO poslednich nekolika let staly za starou backoru, jestlapak to treba nebude tim? Prikladem budiz nedavno pustene NWO, coz je typicky priklad prumerneho sediveho stock MMO s mizernym f2p modelem. Ale proc fakt, ze neumime udelat zajimave MMO, nehodit na to, ze je to dead end vseobecne. Jasne, vyvoj MMO je drahy, a urcite nese vetsi rizika, ale hledal bych middle ground, tohle je hodne jednostranny nazor. Operuje s myslenkou, ze MMO jsou kvalitni, ale hrace netahnou, coz neni pravda. (Sportovni onlinovky do Ciny? Nuff said, I guess...)
  • Já myslím, že i dnes jsou lidé ochotni platit měsíční poplatky, ale samozřejmě tomu také musí odpovídat obsah hry a to je dnes ten největší problém. Ono kdo by platil poplatky, když level cap se ve hře udělá za pár dní a do měsíce všichni běhají v end game equipu.
    • A ted uz si navic i ten endgame equip muzem za par supu koupit, viz. Neverwinter. Vazne by mne zajimalo, kteryho idiota z PW napadlo veskerej gear z dungeonu udelat bind on equip.
  • uspech wowka se uz asi nezopakuje ale prostor na trhu tu podle me je. i samotni hraci wowka chteji uz zmenu a co to tak sleduju nove mmo zaujmou hráče ale neudrzi si je protože ty hry skratka nejsou tak dobry.
    Pro investory to asi neni biznis na vydelavani milionu jak se to povedlo Blizzardu, spíš by se meli zamerit aby jejich titul zisksal a udrzel urcitou, mozna mensi a specifickou, komunitu. a vydelecne to bude.
    Ja bych se treba rad vratil do wowka protože gankovani ve svete a delani twinku v bg je porad ohromna sranda, taky dungy když ješte levelujete ale ted je tam plno botu a uz se to neda hrat
  • Ono kdyby byla nejaka poradna MMO hra s poradnou hratelnosti, mozna by se to chytlo, ale ty klikacky jako wow, lineage a dalsi jsou proste nuda... Teda ne pro vsechny, ale me ty hry prijdou uplne dementni, jakobych klikal porad na Like na facebooku a rikal tomu hra :D

    Ted vysel treba Defiance, ale na konci generace, to uz moc lidi nenalaka... Chce to s prichodem nove generace zkusit nejake poradne MMO. Dalsi vec onlineovky? Lidi radeji zaplati 50$ nez hrat hru jakoze zadarmo s tim, ze kazda polozka v menu je za prachy...
    • tak klikacky, pokud myslis hru na urovni, tak je to daleko vic o tlacitkach klavesnice a zkratkach nez o klikani mysi... Mne ale ten soucasny trend mmo taky pekne stve, porad akce, akce .. Tera, GW, NW... proste cileni na hloupejsi a hloupejsi publikum,... nedej boze aby sis musel neco precit o skillech a kombinacich.. Chvili jsem hral lotro, celkem dost skillu clovek mel co se ucit a poznavat, ale me by se libila mmo, kde by kazda classa mela 50 skillu a kazdy skill vlastni 20 strankovy popis a desitky ruznych kombinaci, tieru atd.. a rozhodovala by znalost ... no jo ja vim, dnes uz lidi ani neumeji cist *1*
  • Americky trh je predevsim konzolovy, na rozdil od asijskeho, o tom to cele je. Nextgen ma prinest i mmo, tak uvidime.
  • Na masové online hrách mě nikdy nelákalo nic víc, než pochopení jejich business modelu a Zelnick dospěl úplně ke stejnému závěru jaký jsem v minulosti udělal já. Tenkrát nastoupilo na scéu LOTRO. Nové masové online hry s poplatky se v západním světě nemají příliš šanci přežít. Principielně jsou tyhle hry v podstatě pořád jedno a to samé od WOW, které obsáhlo všechno co má masovka mít. Zlou a dobrou stranu, spousta vylepšení, známé prostředí a perfektní zázemí, proč pak chodit jinam.
  • To je právě ono, onlinovky všeho druhu, mám pocit, že průměrný asijský hráč má na MMOčka daleko nižší nároky.
  • V émerice nefrčí mít mozek, takže bych tomuhle moc velkou váhu nepřipisoval.
    • vorton
      Evidentne tam nechapu, ze prezit zivot za onlajnovkou je jedna z najracionalnejsich ludskych cinnosti

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit