Přejít na výpis diskuzí
Vesmírný Star Citizen představuje stíhačku Hornet
23.10.2013 | Aleš Smutný
140 příspěvků
-
Neco mi rika, ze prodeje PC hardware pujdou rapidne nahoru az tohle vyjde *1*
-
Jen jestli nepoužívá všechny ty peníze na tvorbu podobných videí *13* 25 mega na hru není zas nějak mnoho (pro srovnání GTA4 nebo Call of Duty MW stálo 100 mililonů) a tyhlencty videjka vyžadují docela hodně úsilí a času aby byly vydány jen tak mimochodem...
-
-
100 milionu u CoD A GTA je položka na reklamu, 25 milionu sou zdroje od lidi a ne celkově suma na vývoj použita. A ano může to dopadnout tak ze se nic konat nebude, ale když sleduješ lidi kolem vývoje, když čteš forum na https://robertsspaceindustries.com/ tak mas dvě možnosti, doufat ze ta hra vyjde a pak si ji koupit, nebo se aktivně zapojit a podpořit vývoj. Osobne sem přispěl, přispívám a budu přispávat, protože je to projekt který si někdy chci zahrát :) Zapojím se do alphy a budu psát bugy jak čínsky písař když nejake najdu, A jen tak mimochodem když děláš na renderingu videosekvence do hry tak změnit parametry toho videa zas až takový problém neni. :) ale jak se říká sklenice je buď zpola plná nebo prázdna záleži na uhlu pohledu :) a ta má je plná :)
-
Tohle video je cely delany in-game.. takze predpokladam ,ze jednoduse pouzili uz kus hotovyho prostredi. Zadna skoda penez ba naopak... tyhle videa nejen uspokojej hromadu fanousku dychticich po jakychkoliv zaberech ze hry (vcetne me) ,ale i zvednou prodeje, takze nakonec diky paradnimu videu v pokladnicce o milion vic! :)
-
No, ale kdyz se podivas na graf Crowdfunding Timeline co maji na strankach tak po vydani tohoto videa, se behem 3 dni vybral dalsi milion dolaru. Samozrejme za to primarne muze vydani nove lodi, kterou si lide mohou kupovat, ale myslim si ze tohle video, kterym ji prezentuji, se na tom take dost pricinilo, ze ji lide tak kupovali.
-
-
Tak jsem si ze zvědavosti pustil tuto video z hangáru:
http://www.youtube.com/watch?v=7aMhLfygCOk
...a po skončení jsem musel jít a vytřít tu loužičku, co jsem si pod sebe naslintal - jak designově, tak graficky to vypadá neskutečně dobře. Modlím se, aby to nedojebali nevhodným pojetím platebního modelu - maník se tam zmínil o upgradu "pledge" aby dostal lepší hangár a větší loď *9* . To má bejt jako jedinej způsob, jak se dostat k lepšímu železu? Walltare? *5* -
-
Nope ... vše co je teď koupit za peníze půjde koupit, nebo získat jinak (to je hlavně u mimozemských a vojenských lodí jako Vanduul scythe nebo Hornet F7A) platební model je B2P + si budeš moct koupit herní měnu podobně jako v EvE, jen ji budeš kupovat přímo. Cash shop jako takový nebude a všechno si prostě koupíš za tu herní měnu (která je stejná jako tak kterou budeš normálně vydělávat) ve hře.
-
-
Díky za info. Myslím, že ti Roberts platí za PR a jestli ne, tak by teda rozhodně měl *3*
-
-
Měl bych mu napsat, třeba pustí něco z fondu na propragaci. *1*
-
-
-
-
Prave nove zalozeny komunitni web o SC : http://starcitizen.cz/
-
Už se těším až hra vyjde a já tam vlítnu se svou základní poletuchou bez bonusů z různých předobjednávek či extra vložených peněz. To tam budu jak s trabantem na srazu Ferrari *15*
-
-
Nenápadně vypadající lodička se občas hodí, po těch drahých nablýskaných z předobjednávek půjdou piráti jak slepice po flusu *1*
-
Si myslím, že bude hrát víc, než nějakých 300k lidí. Tedy doufám, heh.
-
-
i z těch 300K lidí má drtivá většina základní lodě. Max 300i ... ale těch lepších zase tak moc není.
-
-
-
Co se stane když mi zničí loď ? Pá Pá 50 euro?
-
-
Defakto jo ... uvedom si, ze si za tech 50Ecek nekupujes tu lod, davas jim 50Ecek za slib, ze udelaj hru, a slib, ze ti daji nejakou lodicku jako bonus. Muzes si ji pojistit (az/pokud ji dostanes), ale pokud nepojistis, tak o tech 50ecek "prijdes" - pokud to beres tak, ze si za ne kupujes tu lod.
Nejak si totiz jeste zapomel na dalsi riziko tvyho nakupu ... klidne se muze stat, ze za mesic/pulrok/... to vyvojari zabali, a nebudou ani Ecka ani hra. -
-
za 50 euro si na takové lodi ani nevyměníš LED diodku na panelu *1*
-
-
ta věžička nemůže střílet ve 360° úhlu? přímo by si to to říkalo
-
vypada to fajn, jen jsem zvedavy na tu mašinu co tohle rozjede v 60 snimcich za vterinu. pritom vesmir jak všichni vime je prazdny takže neni duvod aby to bylo hw narocne.
-
-
Ti vzdelanejsi z nas kupodivu vedi, ze vesmir rozhodne prazdny neni. Je plny mnoha objektu, od zakladnich castic, kterych je tam dokonce tolik, ze se zvazuje jejich tankovani a vyuziti jako paliva, az po spousty hvezd, mlhovin ... a nekde mzi tim, jsou ruzne pasy asteroidu, v pripade hry pak samozrejme spousta dalsich lodi, stanic ...
To samo neznamena, ze se to neda udela tak, aby to slusne vypadalo a behalo na 10+let starym stroji, ale stejne tak se to da zprasit tak, ze to nebojede ani na titanovi ...
Jinak predpokladam, ze to co predvadej sou hires renedery, a ve hre to takhle nebude. Navic mozna ze kdybys videl dratovej model, ono to zas tak narocny nebude. -
-
A ti jeste vzdelanejsi,navic obdareni zdravym selskym rozumem,ti vedi jak to myslel. Totiz ze vesmir ve hre neni ani nahodou tak narocny jako klasicka priroda,kde je nutno vykreslovat kazdou travu,strom.... Oproti 'pozemnim' mmo je vesmir uplne prazdny....
-
-
A ty delas na vyvoji, ze vis, co vsechno hodlaji vyvojari ve vesmiru renederovat? Aha, vis leda prd. Pokud ti udelam lod s par mega polygonama, tak ti to pojede 2FPS i na titanovi.
-
-
pár mega poly nie je pre moderné karty žiaden problém.
-
-
Možno, ale keď sa ti v boji stretne napr. 30 detailne vymodelovaných lodí zvnútra aj zvonku s prepracovaným damage modelom a fyzikou, plus chýbajúci hráči budú nahradení NPC, ktorých AI bude treba tiež počítať a teraz to tam začne všetko po sebe páliť, vybuchovať a to všetko na CryEngine, tak by som si nerobil nádeje, že to bude nenáročná hra *4* A mám dojem, že v nejakom videu oni sami spomínali, že mienia zo súčasných technológií vytrieskať maximum...
-
-
Narocne to byt muze,ale porad to bude mene narocne nez kdyby se to co popisujes delo na zemi,s fyzikou travy,stromu,pocasi....
-
-
-
No já bych moc nepředpokládal ... ty modely co máme v hangáru jsou modely do hry a vypadají hodně jak ty v té reklamě. Kolem 300K poly na jednu loď.
-
-
Ovsem hangar, kde jde o to, aby ses moh z blizka kochat lodi != vesmir, kde jde o to, aby se mohli lode setkavat a bojovat mezi sebou, ze ... ;D.
-
-
Tak ve vesmíru bude LOD, takže ty modely budou stejné, jen se budeš muset přiblížit aby si je viděl ... což asi v boji nebude tak lehké.
-
-
-
-
-
Kobra ve vesmíru? To je dobrá krávovina. A to jsem milovník Wing Commandera, ale tohle už prepálil.
-
-
Toto je jedine co prepalil? :) Preboha sak je to typicke klise vesmirnej bitky, keby sme sa chceli drzat realu tak by sme pri skutocnej vesmirnej bitke videli asi tak len ciernu obrazovku :)
-
No ale vypadá to dobře ... do reklamy je to použitelné. Stejně jak auta jezdící po stropě v reklamách dnešní doby. Je to záměrně přehnané. Třeba si všimni, jak ho ani jednou nic netefilo.
-
-
Ciste pro zajimavost - hudba se bude 25.10. nahravat s orchestrem Capellen ve Zline v kongresovem centru. Zdroj: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/65877/6-000-000-stretch-goal-orchestral-score-recording-scheduled/p1
-
-
Tohle mne docela překvapilo, až jsem se začal o SC zajímat *3*
-
Doufam ze pak postnou nejake videa
-
Ta ukázka z jiného projektu (Elysium), kterou tam mají pro představu, je nádherná - ve Zlíně jsou moc šikovní *4*
-
-
Jako Zlíňák tohle slyším poprvé -- teda, tu část, kdy jsme šikovní. *14* *4* *6*
-
-