Větší nosnost, více FPS, méně zdraví mutantů. Do Stalkera 2 dorazily první mody
-
Menší zdraví mutantů. Proč si rovnou neudělají nesmrtelnou postavu? :D
-
-
Jako všichni mutanti jsou jen houby na damage. Ty souboje pak paradoxně i nabourávají uveritelnost situaci.
Kdyz souboj vypada tak, ze vystřílíš půl zásobníku, pak se musíš běžet schovat, opakuješ do zblbnutí až mutant konečně chcípne - a ty zjistíš ze jsi o tři zásobníky a sedm lékárniček lehci.
-
Například z Bloodsuckerů udělali oproti jedničce agro tanky co sežerou i třicet ran z brokovnice a data mining třeba odhalil, že obtížnost "veteran" omezuje damage všech zbraní 0.75x. Není to úplně skvěle optimalizované a pokud někomu vyhovuje jinej styl hraní, byť pro někoho jednodušší, ať si imho sáhne po modech, které mu tu hru zpříjemní.
-
-
Když se někomu prostě nelíbí poměrně striktně omezené místo v batohu .Ano tady si mohli vývojáři dát práci a udělat ho jako v modu Anomaly.
-
Škoda, že sa toho DATASTOR nedožil. Česť jeho pamiatke, a všetkym moderom, ktorí sa tomuto skvostu venujú...