Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no, som zvedavy, kedy niekto urobi skupinovu rpg, kde aspon v nejakom case - obrana hradu, utok vojska .... budem moct pouzit vsetkych 15 charakterov, ktorich vacsinou 11 sedi na zadku v campe a skriabe ci vajca, zatial co ja so 4 zachranujem svet, dobijam svet, whatever
  • Dragon Age 2 vypada s gamepadem uplne stejne. Stejne tak Origins.

    Predpokladam, ze na PC dostaneme to, na co jsme zvykli.
  • Myslis castecnou konverzi na third person shooter?

    Schopnosti mely vsechny postavy vice nez ve dvojce, tim to nebude.
    Je to tedy vetsi orientaci na strileckovitost? No, evoluce ME2.
  • celoush
    Proč by taky řešili DnD pravidla, když na nich Dragon Age nestojí *3*
  • whoa... ME3 je zlý z viacerých dôvodov, nieje to len o endingovom shitstorme...
  • p.s.
    jinak si nemyslím že problém je v zjednodušeném ovladači ktery ma jen par tlacitek. problem bude spíš v konzolistech kteri proste nic slozitejsiho nebudou hrát, nechteji rešit d and d pravidla, staty, inventar menežment a pod
  • ja tam jaksi nevidím gui, ty 4 ikony napravo (asi navrhnute pro ovladac) to má byt jako všechno? Ja ted hraju nwn 2, mam v parte druida a ten ma asi 12 užitečných spelu. tohle zjednodušovani se mi nelibi, aby z toho nebyl další mass efect
    jinak v techto hrách záleží taky na tom jak je napsany scenar a dialogy a v tomhle jim proste neverim
  • Neviem si pomoct, velmi si zelam aby bola hra fajn a dobre hratelna, ale z videa je jasne, ze vsetko je oznacene vykricnikmi, moji spolocnici su vopred naskriptovani a sotva budem mat moznost zmenit aki su. Na hrach ma skutocne bavi to, ze mozem byt cim chcem a robit veci ako chcem. Skyrim, ktory je strasne zabugovana hra je podla mna tak super, nie kvoli novym principom alebo lepsej stylizacii ale kvoli tomu ze som v otvorenom svete, kde nikto nevie kto som, dokial sa niekym nestanem, je lahke sa stratit pretoze questy su naozaj roznorode a mozem si vybrat len to co budem robit... ak chcem byt magom tak na companion questy sa nikdy nedostanem atd.. Novy Dragon Age akoby zabijal akukolvek slobodu rozhodovania... Ty si v Inkvizicii, buduj pevnosti zachran svet a nezabudni nasledovat vykricniky... to sa tazko vcituje do deja...(Dark Souls je tiez tak uzasny hlavne preto, ze element vytvarania si vlastneho osudu a pribehu je neodelitelnou sucastou serie...)
  • DA2 i konec ME3 jsou uspechane zalezitosti kvuli EA. A vubec, ten konec ME3 je jen vymluva, aby mohly deti nadavat na celou hru.

    DA2 nebylo vylozene spatne, ale bohuzel uspechane, coz se podepsalo na opakovani levelu. Take levelovani postav nedosahovalo kvality Origins, nicmene co chces po pouhem roku vyvoje.

    Vzdy, kdyz dostali dostatek casu (napr. i Origins bylo udajne ve vyvoji stejnou dobu jako Inquisition), dorucili.
  • zato z bioware pocházejí samé perly že. To, co předvedli s da2, to nemá obdoby....
  • z těch videí tady v článku moc nadšený nejsem. Je sice fajn vidět, že mág holí opravdu kouzlí a ne že ji má stále na zádech a pak mu při kouzelní kamsi zmizí jak v jiných hrách, ale jinak mi ta hra přijde divná. Když to porovnám s jedničkou, tak teda nic moc, ale je možné že to dělá to vytrhnutí z kontextu jednotlivých videí....uvidíme. Každopádně tato konkrétní hra má u mě stopku, dokud to neuvidím hrát již jako hotovou hru někde na youtube nebo tak, protože prezentace mě vyloženě odrazuje
  • vypada to moc pekne. ted jen, aby se to jeste dobre hralo :) k druhemu dilu jsem se dostal nedavno a prisel mi, jako orezana "fantasy" verze mass efect, prvni dil uz si skoro nevybavuju. nicmene na "wow" trailery predchazejici kazdy dil si vzpominam docela dobre...
  • celoush
    Zaklínač je hlavně first person. Dragon Age vsází na družinu. I proto má u mne Dragon Age trochu nepatrné plus. Grafického vzhledu se člověk časem nabaží a pak dojde na příběh, svět a herní mechanismy a tam se u mne rozhodne.
  • Fajn, az Polaci budou premyslet nad takovymi detaily jako natepni desticky u lukostrelcu, znovu se ozvi. Pokud nad tim uz premysli, oprav mne.

    Ja budu nadale pokracovat ve sve nestastne, ale po spatnych zkusenostech az prilis pevne neduvere k cemukoliv, co pochazi z Polska.
  • To ti rozhodně nemůžu vyvracet. Vkus je vkus.
  • Asharak
    Alespoň mohli zapnout shadery *7*
  • Ale mně jde o ten estetický dojem. Dragon age inquisition vypadá přesně jak fantasy od Ikei. Draci, čáry, lukostřelci s kulometnou kadencí, ale když jezdec potřebuje žebřík, aby mohl nasednout na koně, ničí to celistvost.
  • Hmm, takze stejna kravina jako dvojka jen v trochu lepsi grafice. No nic, alespon tentokrat ty penize usetrim.
  • Nevypadá to vůbec špatně. Hodně se mi líbí ten akční soubojový mód, který se inspiroval Dragons Dogma s tím rozdílem, že jde přepínat mezi postavami. Pokud se to bude hrát stejně dobře jako DD, maj mě jistýho *15*
  • Myslím, že ta hra je fantasy žánru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit