Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 0011

    Já 3D nepoužíval u všeho, ale zrovna u Awakening a Mario 3D land považuju prostorový efekt za dost podstatnou část zážitku. Když jsem si zkoušel v prodejně právě toho Maria tak mě to přesvědčilo o koupi konzole, ale počkal jsem si až na New 3DS, které bylo v té době kousek od vydání, Awakening jsem si koupil jako jednu z prvních her protože jsem byl namlsaný recenzí tady od Miloše Bohoňka a zbytek je historie. Za mě nejlepší konzole všech dob, Switch je fajn, ale co se týče inovace a kombinace na první pohled bláznivých konceptů tak asi nikdy nic podobného jako DS konzole znovu nezažijeme

  • vonTossis

    To co jsem napsal, není v rozporu s tím, že se věci rozbíjejí. 

  • U své PS5 jsem reklamoval dualsense 4x. PS5 Pro byla nefunkční po 3 dnech provozu. Taky toho jsou plná fóóóra a co jako? Switch mám od vydání 2017 a funguje. Včetně Pro Controlleru.

  • Veskoslav

    Jasně, protože fóra o tom, jak se rozbíjeli ovladače jsou jenom od haterů...A to, že stojánek je plastová s*raka jak z nejlevnějšího Wishe, je taky fakt...

  • vonTossis

    Hejtrům se vždy ty produkty nějak zázračné rozbíjejí a nějak moc rychle. Já mám Switch prakticky od vydání. Projel jsem na něm většinu velkých her, tahal ho na každou služebku roky, a to bez obalu, jen jsem ho švihnul do batohu. S přítelkyní na tom pravidelně hrajeme Mario Karts a světě div se, Switch funguje pořád naprosto bez problému. 

  • cms.sarka-tmejova

    Fire Emblem mám na seznamu plánů docela vysoko, ale backlog těch dvou platforem je fakt masivní, takže se tím prokousávám hodně pomalu. 3D jsem upřímně za celou dobu zapnula asi dvakrát, ale vyzkouším!

  • JohnyFontane

    Ano, do GameCube se Nintendo snažilo být mezi "velkými" platformami, GC byl neúspěch, na jehož základě se Nintendo rozhodlo změnit strategii. A evidentně úspěšně.

    Má svůj svět, svůj přístup k tvorbě her a šlape jim to výborně. Pokud ti jejich filosofie nesedí, můžeš celé Nintendo v klidu ignorovat, to je normální, každý máme jiné chutě.

    Já jsem třeba za jejich přístup moc rád, velké platformy (PS a PS5) máme doma taky, a hry od Nintenda jsou příjemné osvěžení, protože jsou jiné, než zbytek produkce.

    Takže já jsem moc rád, že je zde firma, která na věci jde jinak, a dělá tak herní trh rozmanitější.


  • JohnyFontane

    Já ti nevím, my máme Switch skoro 4 roky, prach na něj rozhodně nesedá, děti s ním nezacházejí zrovna v rukavičkách, a přesto šlape jak má.

    Zkušenosti známých jsou podobné, takže pokud jej nepoužíváš, a přesto se ti neustále sám od sebe sype, tak máš asi fakt velikou smůlu.

  • Jo tak, jak říkám - Xenoblade si myslím, že může úplně v pohodě běžet na Switch 2 ve vizuální kvalitě takovýho Horizonu na PS4/PS4 Pro například. A za sebe říkám, že mi to na hybridní konzoli za nějakejch 10k bohatě stačí. A jestli jde o to, že by mohli vydat nějakou naprosto nelimitovanou PC/PS5  verzi, která bude vypadat jak FF XVI, tak jasně, ale asi se nemusíme bavit o významu exkluzivit.

  • aspa

    na to nemám čas :D, ani sledovat, ani se paltlat, chci koupit hru a hrát. Už jsem na tohle starý.  Jinak kdysi jsem to viděl, ale pořád to neřešilo problém, že se vykresluje vše před tebou a není tam žádný dohled. Je možné, že se to změnilo...

  • 0011

    Jo sorry máš pravdu ale jinde jsem četl, teď to nedokážu dohledat že i ta Tegra má být 5nm, nějaký překlad z japonského webu, ta deska co leakla nemusí být finální produkt ale testovací jednotka. Zkrátka dokud se to nedostane veřejnosti do pracek, tak nevíme s jistotou, ano, je pravděpodobné že to těch 8 bude, ale nehazel bych flintu do žita 

  • frank.horigan

    ""Chtěl bych se dožít dne, kdy Xeno půjde bez limitu na velké konzole a PC.""

    Emulátor? Viděl jsi Tears of the Kingdom na PC s RayTracingem?  Já i hrál.

  • frank.horigan

    řekl bych že mluvíš o procesoru, zatímco já o grafice NVIDIA.

  • frank.horigan

    Ne u Nintenda nikdy nešlo především o výkon.

    Zkusme se bavit nějakém horizontu třeba 15let zpátky. GC je už opravdu naprosto  časově mimo..  :)

    Ano NES byl taky rychlejší než Atari 2600.

    Smysl sdělení byl v tom, že Nintendo se primárně neženě za HW prvenstvím, je to psáno všude možně není to z mojí hlavy. 

  • 0011

    Podle posledního leaku to má mít Arm Cortex-A78C takže 5nm

    Edit zdroj https://thegamepost.com/nintendo-switch-2-full-specs-appears-to-have-leaked/

  • 0011

    Nemělo, protože Xbox. A ani předtím nikdy nebyly výkonem první, akorát měly dobré hry. Problém nebyl ve výkonu ale v miniDVD až po letech vydali s Panasonic GC s plnohodnotnou DVD mechanikou pro Japonský trh.

  • aspa

    Xenoblade 3 ještě docela cajk, dvojka byla obří průserr..

  • aspa

    Ty hry jsou brutálně limitované HW, na jednu stranu tvůrci jsou chudáci, protože optimalizovat velké světy jako Xeno na takového mrzáka, musí byt za trest. Ale uvědomuji si, že bez N by žadné Xeno ani nebylo. 

    Chtěl bych se dožít dne, kdy Xeno půjde bez limitu na velké konzole a PC.

  • Myslím, že nepotřebovaly. Ty hry jsou hodně silně stylizovaný. Jasně, výkon Switche už byl asi fakt málo ale věřím, že výkon PS4/PS4 Pro jim bude v pohodě pár let stačit, ještě s tím DLSS. Vždyť i velký množství PS5 exkluzivit vyšlo na minulý generaci konzolí. Přijde mi, že ten vývoj v tomhle ohledu dost zpomaluje. Navíc můžou těžit z toho, že v "jednodušší" grafice jim ten vývoj her netrvá 10 let a nestojí 500m dolarů. Naughty Dog například na PS5 doteď nevydali ani jednu hru ne? Toho bych se u novýho Switche nechtěl dočkat. Pokémoni byly především příšerně optimalizovaný, nechápu jak je to možný, ale ty hry od Pokémon Company se hýbou a vypadají 10x hůř než Zelda. Těm ani silnější železo nepomůže 😀

  • Veskoslav

    Nevyužili? Jako že Zelda by to nepotřebovala? Nebo Xenoblade Chronicles 3, Nebo noví Pokémoni? Všechny tyhle hry by to nutně potřebovaly. 

    Ne, Nintendo má obrovskou výhodu. Jedny z nejvíce zaslepených fanoušků v herním průmyslu, co vlastně koupí prakticky cokoliv bez ohledu na to, jestli to je nebo není kvalitní. Poslední Pokémoni jsou naprostý průměr až podprůměr s fakt ošklivkou grafikou (scarlet and violet). Přesto prodali více jak 25 miliónů kopií té hry. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit