Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak je doma *14* *14* *14*
  • Byl jsem ve třech trafikách a level nikde nemaj *13* *13* *13* Tak to zkusím zítra.
  • Tak už si jdu pro něj. Už se těším. *5* *5* *5*
  • Hned dneska si jdu level koupit *14* *14* *14*
  • Super cislo, vazne uvazujem o predplatnom. Podstatne viac mi vyhovuju tieto "vazne" clanky zaoberajuce sa hernym priemyslom, historiou, kickstarterom, vyvojarmi atd. Myslim, ze je to docela logicky vyvoj, pretoze ti co kedysi level kupovali ako deti su dnes dospeli a zaujima ich herny priemysel aj z inych stranok. Citat zvasty v desiatkach preview o tom ako bude nejaka hra uzasna (a nakoniec to moze byt totalny fail) je na webe kvantum, ani nahodou by som za take nieco neplatil na papieri. No v restartovanej verzii Levelu hltam jeden clanok za druhym! *14*
  • Jack1947
    Super, vim ze to neni nici chyba, kdyz se ale ( krome steamu samozrejmne a je ho spatneho sjednoceni serveru RO2/RS) kdyz se konecne rozhodnu hrat zjistim, ze si vlastne nezahraji a dukaz ze na tom nejsem sam je vice mene zrejmy, Pos*ali to luxusne achjo, takze mam asi s RO2 smulu a to sem si rikal, ze bych si i zaparil konecne neco online *9*
    http://steamcommunity.com/app/35450/discussions/0/846960481971460272/
    http://steamcommunity.com/app/35450/discussions/0/846957366739813325/

    Pokud nekdo vyresil, a vi jak nato tak bych mu byl vice nez vdecny, ja ztratil na tom reseni asi 2hodiny a nic z toho jsem nevykoumal.

    http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=91772

    Reinstall Win7 se mi ale rozhodne nechce, jen kvuli jedne hre.
  • Jack1947
    Clanek s Konradem Tomaskiewiczem se mi libil, (sic treba ne tolik jako minule) a zvedl ma ocekavani na 3tiho Geralta, hlavne proto ze to bude, jejich posledni hra ze serie.
  • Black_Hand
    jo, pod to se da az na par detailu podepsat. se sloupkari je to trochu tezsi, protoze cili na lidi mimo jadro redakce, s vyprofilovanymi nazory, idealne s vyvojarskou praxi. jenze tech co tyto kriteria splnuji a chteli by neco novinarskeho plodit a maji co rict neni zase tolik. alespon mam takove podezreni.

    dan vavra tentokrat trochu ignoroval souvislosti, to jo, ale je to proste jama pekel jemu vyhrazena. mimo jamu pekel se tomu celkem vyhyba. podivej se treba na super clanek o stalkeru jako larp v predposlednim cisle.

    me osobne zatim ze sloupkaru bavi nejvic lukas macura.
  • Vsadim se, že ty se stydíš i když si kupuješ rohliky :). Říká se tomu "nízké sebevědomí", zkus na tom zapracovat ;)
  • Musím říct, že z posledních tří čísel jsem si vždy nejvíc užil tu jednu stránku od Lukáše Macury. Mohl by dostat aspoň jednorázově trochu víc prostoru, podobně jako Dan Vávra psal o tom Stalkeru...
  • Tilwaen
    Tys to rozlousk'.
  • Po třech číslech je myslím již možné „rekapitulovat“; zvlášť když silné/slabé stránky jsou v zásadě shodné číslo od čísla: Dospělé zaměření (většiny) obsahu na věci kolem herní scény jako takové (lidé, vývoj, historie apod.) spíše než na hry samotné kvituji; a to i přes někdy kolísavou kvalitu těchto článků. Tento styl u nás (i v online herní novinařině) schází. ---
    Vyhození preview je krok dopředu. Počet recenzí již méně. Jakmile to titul nedotáhne na dvoustranu, tak je to (většinou) zabitý prostor, u nějž dojem stojí více než by bylo záhodno na výsledném hodnocení spíše než na textu (čest výjimkám). Co takto méně recenzí (ovšem dodržet platformové rozpětí; rozhodně „menší“ systémy neosekávat), ale věnovat jim adekvátní prostor? ---
    Současná podoba kulturního okénka je tristní. Zatímco recenze herních OST je vydařená, tak druhá strana je „od všeho trochu ve výsledku nic“; to by chtělo buďto vyhodit či lépe rozšířit.
    Co zaráží je poslední strana, která jako by vypadla ze zcela jiného plátku. Odlehčení asi každý ocení, ale ve vyspělém konceptu časopisu působí takto „za každou cenu děláme humor a když nevíme jak dál, tak tam holt hodíme jak si někdo bleje na kalhoty“. Opravdu je potřeba na to obětovat celou stranu? ---
    Přetrvávající problém je počet šotků, překlepů a krkolomně formulovaných vět; najít dvojstranu, která by tímto netrpěla je docela nadlidský počin. Buďto máte zcela neschopného editora/korektora (a v tom případě se nedivím, že nechce své jméno v přehledu redakce) či spíše žádného nemáte… V jednom podcastu po prvním čísle jste říkali, že se to opakovat nebude. Opakuje a přitom je to řešitelné; kontaktovat jednoho či dva podhodnocené studenty češtiny a máte po problémech. ---
    Kvalita doprovodných obrázků; chápu že vycházíte z nějakých obrázkových databank či z materiálů ke hře, ale přesto kupříkladu kvalita obrázků u recenzí kolísá (např. u X-comu).
    Ad plné hry: Přikládat pouze klíče je rozhodně chválihodný nápad + stejně jako střídání žánrů a byť jste se do mého vkusu zatím trefili pouze v jednom případě, tak když nic jiného, dá se klíč s jinými uživateli vyměnit za jiný či někoho obdarovat. ---
    Osobně bych též ocenil částečné točení autorů sloupků či občasnou záměnu… Přeci jen číst na pravidelné bázi generické černobílé programově proti všem mudrování Dana Vávry je silná káva. ---
    I přes výše zmíněné pindání myslím, že jste na dobré cestě a patří vám dík; když za nic jiného, tak za rozvíření zdejší stojatých vod herní žurnalistiky. Především neusnout na vavřínech, protože koncept je sice podařený, ale obsah i provedení zatím bez chyby nejsou; zatím… ---
    PS: Neuvažujete o návratu mini Levelu? Klidně na horším papíru a bez klíče? Přeci jen současný formát do kapsy moc není.
  • TheGGG
    Já kupuji papírové knihy, že jsem za ně dal tolik, že bych si mohl koupit 5 e-booků? No a co, jsem na klasický papír a lesy mě nezajímají.
  • TheGGG
    Stydíš se za to že hraješ hry?
  • davidBray
    hele, nejsem socka, druhou hru - ty auta jsem dal bráchovi a když jsem je viděl tak mě to trochu mrzí, jestli máš ten klíč volnej rád bych ho za něco vyměnil klidně :)
  • slabší čislo ale prvni se splinter cell
  • x_ander
    Asi takhle. I kdyby o Level opravdu ten zájem opadl a za rok nebo dva byl definitivně zrušen, tak bych současné redakci poděkoval, že nám ten rok nebo dva přinášela svěží čtení, které mě baví, a že Level (kterým jsem před 8 - 12 lety žil) resuscitovali na novou, moderní a vysokou úrověň.

    Samozřejmě Levelu přeju, aby tady vydržel dlouhé roky (a věřím, že vydrží), ale i kdyby měl skončit třeba za rok, byl bych za ta vydaná čísla jako čtenář vděčný.
  • MickeyMutant
    Nic, to je vogonská poezie. Jediným smyslem je mučení na dálku.
  • Tobě je určitě 10 a hraješ Call of Duty co?
  • Já bych byl radši, kdyby k časopisu dávali menší indie hry nebo nějaké zapomenuté klenoty. Nebylo to tak dávno, co všichni dělali ohromnou slávu kolem Half-Life 2 u Score, ale pak si uvědomili, že na Steamu se to dá koupit za necelou stovku a 80% čtenářů už to dohrálo *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit