Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nekromant33
    Hodně lidí tu napadá plné hry u levelu a poměřujou se score s tím, že chtějí větší komerčnější tituly. Já taky hraju spíš AAA hry než indie (nebo jak to nazvat), ale tím spíš valnou většinu titulů, které dávají u Score, už mám, protože je s tou reklamou a zavedeností sérií, nebo nějakou kvalitou (třeba práve Splinter Cell s KotORem) už mám z dřívějška.

    Giana Sisters nebo RACE by mě možná ani nenapadlo koupit a přitom jsou to v rámci žánru super hry. Plošinovka s nápady, které se vyrovnají profláklejšímu Limbu a Braidu apod.

    Je krásná věc, že u score zvládli domluvit třeba Deus Ex, ale každý kdo tu hru chtěl hrát, tak ji už dávno koupil buď hned poté co vyšla za plnou cenu, či během těch dvou let co je na trhu, kdy byla několikrát ve slevě na steamu (naposled pár týdnů právě před vyjitím toho čísla score vyšla ze steamu s missing linkem a pár dlc asi na 6 eur augmented edition).

    edit: Ještě bych rád dodal, že tohle píšu zcela v klidu i s vědomím, že právě Red Orchestru už mám ze zde několikrát zmíněného bundlu. Mám předplatné, ale časopis bych koupil i tak, protože se mě líbí filosofie jeho psaného obsahu, který je alternativou k tomu, co se dá přečíst všude jinde na webu, tedy minimální prostor recenzím (které jsou přítomné, ale zároveň fungují jako jiný náhled na hru).
    • Já bych byl radši, kdyby k časopisu dávali menší indie hry nebo nějaké zapomenuté klenoty. Nebylo to tak dávno, co všichni dělali ohromnou slávu kolem Half-Life 2 u Score, ale pak si uvědomili, že na Steamu se to dá koupit za necelou stovku a 80% čtenářů už to dohrálo *1*
    • Jack1947
      SCORE, jak si lze povsimnout ma vice prostredku a tak muze nabidnout sirsi spektrum her. (ono taky za 199/99,. czk je to hodne velkej rozdil)
      Level vzdy byl je a bude hlavne , o cteni clancich, recenzich a tematech a zajimavostech ze sveta, proto jsem dal prednost, ted i pred lety. (ja si zas SCORe obcas koupim, i kdyz se mi libi byt treba vic, zasde level mi prirostl vice k srdci, i score se vsemi bonusy atp ne a ne.
      Spis zas reakce, na hru. Ty lidi co napadaji hry u levelu , patrne nepochopily pointu a muzou jit dop**. Nikoho to nezajima - jestli kupuji, casopis kuli hre jejich nesmysl. Jako kdyby kupovali jestli jeste je -DVD magazin kuli dvd prast jako uhod *3* . )Ne tak reakce na tebe ale na vsechny a navazal jsem na tebe trochu, jinak souhlas.
    • Keyz
      Proto lepší menší hra. Často není tolik známá a když je dobrá tak to potěší.

      I když nevím jak je složité vyjednat dobrou malou hru jako například Gunpoint, Prison Architect, FLT a Grimrock....

      Jestli se taky musí čekat 100 let než to bude možné sehnat. Možná jsem čekal, že indie tvůrci budou rádi, za další propagaci a pár tisíc kusů je nezabije.
      • Ronox
        No jo, ale to zase mluvíš o těch sice menších, ale za to známějších hrách, které taky už většina, která je chce hrát má. Já krom Prison Architectu mám vše co jsi vyjmenoval. To je ten problém ... většinu AAA her lidi mají, většinu známých indie her také. Hrama jako Giana nebo Race Injection, tak to jsou méně známé, ale kvalitní tituly. Gianu jsem sice už měl, ale jen díky borcovi Lethal Frag a jeho streamu na twitchi.
        • Keyz
          Pak bych bral neznáme malé hry :)
    • Corvus
      Můj pohled na věc: bývaly časy, kdy jsem si nemohl dovolit kupovat hry v plné palbě na PC (1.500,- a více). Vybíral jsem si nákup herních magazínů především kvůli plným hrám... Kde jsou ty časy? Dnes je plná hra takměř přežitek a pachtím se už jen za kvalitními články :)
  • Hoši Red Orchestru 2 doporučuju taktická hra kde rush dopředu a run and gun nefunguje. Jedna z těch lepších her která stojí za to, ale dost lidí jí přehlédlo.
    • jindra.veliky
      jen skoda ty hrozny grafiky - ten UE3 tam fakt vypada desne, nvm jak v Rising Storm... *13*
      • Hrál jsi stejnou hru co já?
      • Sleduj Steam. Rising Storm tam byl cca 14 dní zpátky za 7euro a když sis k tomu vzal i Red Orchestru tak to vyšlo na pětieuro.
        • Sleduju, koupil jsem to v letních výprodejích. Pak to tam bylo znovu.
    • Veskoslav
      One shot, one kill. A to doslovně:)
      • Nejlepší na realism serverech!
        • Jsme rád že to tu má někdo rád :-) Já mastim Rising Storm, občas to proložim i klasickym RO2 a bavim se mooooc :) Ale te´d jsem zaseklej u Project Reality 1.0 :D
          • Red Orchestru jsem si pořídil před měsícem - kdybych to věděl předem :D... je to řež, hlavně pro otrlé a trpělivé.

            Vzkaz pro redakci: děláte to dobře, vytrvejte, na nespokojence nedejte!
            Jo a retro je lepší vstupenka do mého mládí než Věc Makropulos :), holt nostalgie je mrcha.
  • Na vědomí se dává, hráčům Red Orchestry nynějším i budoucím, že na steamu skupina pro české a slovenské hráče založena byla. Nechť každý kdož po týmovém hraní ve své mateřštině prahne, nechť se přihlásí. Ať kosit budem Fritze či Ivana, kosme je pospolu a k hrdosti národu. Zdar! http://steamcommunity.com/groups/ro2ceta
    • Inquisitor
      Myslim že je zbytečný zakládat novou skupinu združující české a slovenské hrače. Na steamu jejich už celkem dost.
    • Tak nějak jsem čekal, že tam bude více než jeden člen :D No, nevadí :)
  • Hele, co se týče obálky, nepadala tady dříve slova o tom, že před nástupem současné sestavy byly obálky levelu jen prachsprostý plakáty z her bez špetky originality či nápadu? A co je potom tohle? Vždyť jste jenom nahradili název hry svým, no ni?
    • GlaDOS
      Taky jsem čekal nějakou custom obálku a ne levně vypadající artwork. Ale nevadí, stejně jdu po obsahu.
  • Tak jsem si rekl, ze novemu Levelu dam sanci, koupim prvni tri cisla a uvidim. Treti cislo se mi moc nelibi. Polacek me v nem urazi, protoze me nezajima masovy multiplayer, na ktery nemam cas. Vavra, ac mu jinak fandim, tak se docela shodil, ne tim ze fandi Microsoftu, ale ze nechape ten odpor vuci jeho nove strategii, resi zastupne problemy a nedotkl se podstaty problemu. A o Rybkovi skoda mluvit, tan se k nechapavosti primo hlasi a snad je na to i hrdy. Jeste jsem to neprecetl cele, ale ma chut na dalsi cislo docela poklesla. Konec koncu, to co me zajima nejvic, Vita, se tam neresi vubec. Je mi jasne, ze nemuze zabirat 90 % casopisu, ale zas tak bezvyznamna, aby byla ignorovana neni a trochu pozornosti by si zaslouzila.
  • montatatana
    Cislo na prvni prolistovani vypada fajn.
    Obalka je ale velky zklamani. Myslel jsem, ze to i nadale bude prvni herni casak, u kteryho se clovek nemusi pri koupi stydet za trapnou herni obalku.
    • Vsadim se, že ty se stydíš i když si kupuješ rohliky :). Říká se tomu "nízké sebevědomí", zkus na tom zapracovat ;)
    • TheGGG
      Stydíš se za to že hraješ hry?
    • Mne to ani nepríde trápne ale skôr odfláknuté...
  • JezboX
    Zrovna včera jsem dočetl minulej díl. Zejtra ráno kupuju. Pokud bude obsah tak nabitý výbornými články jako v předešlém dílu tak myslím, že mi ten týden dovolený co mě čeká pěkně uteče.
    • Veskoslav
      Podle mě tohle číslo je ještě lepší než to minulé:)
  • Po třech číslech je myslím již možné „rekapitulovat“; zvlášť když silné/slabé stránky jsou v zásadě shodné číslo od čísla: Dospělé zaměření (většiny) obsahu na věci kolem herní scény jako takové (lidé, vývoj, historie apod.) spíše než na hry samotné kvituji; a to i přes někdy kolísavou kvalitu těchto článků. Tento styl u nás (i v online herní novinařině) schází. ---
    Vyhození preview je krok dopředu. Počet recenzí již méně. Jakmile to titul nedotáhne na dvoustranu, tak je to (většinou) zabitý prostor, u nějž dojem stojí více než by bylo záhodno na výsledném hodnocení spíše než na textu (čest výjimkám). Co takto méně recenzí (ovšem dodržet platformové rozpětí; rozhodně „menší“ systémy neosekávat), ale věnovat jim adekvátní prostor? ---
    Současná podoba kulturního okénka je tristní. Zatímco recenze herních OST je vydařená, tak druhá strana je „od všeho trochu ve výsledku nic“; to by chtělo buďto vyhodit či lépe rozšířit.
    Co zaráží je poslední strana, která jako by vypadla ze zcela jiného plátku. Odlehčení asi každý ocení, ale ve vyspělém konceptu časopisu působí takto „za každou cenu děláme humor a když nevíme jak dál, tak tam holt hodíme jak si někdo bleje na kalhoty“. Opravdu je potřeba na to obětovat celou stranu? ---
    Přetrvávající problém je počet šotků, překlepů a krkolomně formulovaných vět; najít dvojstranu, která by tímto netrpěla je docela nadlidský počin. Buďto máte zcela neschopného editora/korektora (a v tom případě se nedivím, že nechce své jméno v přehledu redakce) či spíše žádného nemáte… V jednom podcastu po prvním čísle jste říkali, že se to opakovat nebude. Opakuje a přitom je to řešitelné; kontaktovat jednoho či dva podhodnocené studenty češtiny a máte po problémech. ---
    Kvalita doprovodných obrázků; chápu že vycházíte z nějakých obrázkových databank či z materiálů ke hře, ale přesto kupříkladu kvalita obrázků u recenzí kolísá (např. u X-comu).
    Ad plné hry: Přikládat pouze klíče je rozhodně chválihodný nápad + stejně jako střídání žánrů a byť jste se do mého vkusu zatím trefili pouze v jednom případě, tak když nic jiného, dá se klíč s jinými uživateli vyměnit za jiný či někoho obdarovat. ---
    Osobně bych též ocenil částečné točení autorů sloupků či občasnou záměnu… Přeci jen číst na pravidelné bázi generické černobílé programově proti všem mudrování Dana Vávry je silná káva. ---
    I přes výše zmíněné pindání myslím, že jste na dobré cestě a patří vám dík; když za nic jiného, tak za rozvíření zdejší stojatých vod herní žurnalistiky. Především neusnout na vavřínech, protože koncept je sice podařený, ale obsah i provedení zatím bez chyby nejsou; zatím… ---
    PS: Neuvažujete o návratu mini Levelu? Klidně na horším papíru a bez klíče? Přeci jen současný formát do kapsy moc není.
    • Black_Hand
      jo, pod to se da az na par detailu podepsat. se sloupkari je to trochu tezsi, protoze cili na lidi mimo jadro redakce, s vyprofilovanymi nazory, idealne s vyvojarskou praxi. jenze tech co tyto kriteria splnuji a chteli by neco novinarskeho plodit a maji co rict neni zase tolik. alespon mam takove podezreni.

      dan vavra tentokrat trochu ignoroval souvislosti, to jo, ale je to proste jama pekel jemu vyhrazena. mimo jamu pekel se tomu celkem vyhyba. podivej se treba na super clanek o stalkeru jako larp v predposlednim cisle.

      me osobne zatim ze sloupkaru bavi nejvic lukas macura.
  • conflig
    Výběr hry mi sedl dokonale, zrovna jsem hledal nějakou dobrou střílečku předtím, než dorazí Arma 3
    • Já zas o této hře dlouho uvažoval a o stupeň více jsem si ji chtěl pořídit kvůli Rising Storm no a hle.LEVEL mě vyslyšel *15*
  • Corvus
    OBROVSKÁ poklona a VELKÝ dík Alešovi Smutnému za MONSTR článek o Shadowrun Returns! Díky mistře! Zrovna tenhle nářez hraju a na článku jsem si vyloženě pošmáknul. Jinak mezi mé nejočekávanější gamesy patří (vedle Project: Eternity, Wasteland 2 a Torment 2: Tides of Numenera) zcela určitě Watch_Dogs a Zaklínač 3, takže mě opravdu hodně potěšil i rozhovor s jedním z tvůrců Zaklínače. Naprosto podařené číslo. Díky.Snad jen obálka je naprostý ("komerční") odpad a opravdu bych podobný artwork na resuscitovaném Levelu čekal až jako poslední možnost... Ale proti gustu...
    • Ronox
      Dneska jsem nad tím přemýšlel a zjistil jsem, že ta obálka může mít i druhý smysl :) příště už bych očekával zase tradičnější jednoduchou a kříčící grafiku od memoryho, ale tahle "prezidentská" / "trůnová" není nejhorší :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit