Vyjde Fallout 5 dřív než The Elder Scrolls VI? Bethesda prý mění plány
-
Tie ich hry z generatoru musia zbuchat za par mesiacov. Nechapem co im to tolko trva. Generickejsie openworldy nez bethesda nerobi nikto a aj tak im to trva najdlhsie. Warhorse dokaze robit lepsie hry v kratsom case so zlomkom ludi a rozpoctu a to je este vacsina veci v hre rucne vytvorena. O vyslednej kvalite sa nema cenu ani bavit. Vsetky bethesda hry stoja a padaju na moderskej komunite.
-
Ok, reality check. F4 je anomálie, hříčka programátorských bohů. Je doslova zázrak že ta věc drží pohromadě a vypadá přitom dobře. Každý glitch ale ukazuje jak křehká celá ta šaráda je a že jí pohromadě drží gumičky a plivance. Starfield to ukázal víc než dobře, podruhé už ta náhodně vržená nukakola stylově nepřistane.
-
-
Fallout těží ze značky, lidi to koupí a budou hrát jen proto. Starfield byla nová IP.
-
-
rychle naskočit na hype seriálu a trochu přitom přeskinovat Starfield?
-
-
Yop, takový klasický Bethesdí styl. Hlavně když to bude sypat 🤑🤑🤑
-
-
Vsadil bych se, že pro vedení společnosti nebude zas takový problém vydat rozhodnutí, že se prostě něco musí rychle zbastlit a vydat, na kvalitu nehledě…
-
Tak zavolejte Chrisovi!
-
Včera jsem zrovna zkoušel ten seriál, vydržel jsem do poloviny druhého dílu. Nutno dodat, že hry jsem nikdy nehrál, nikdy se mi to nelíbilo, přesto jsem si říkal, že seriál třeba bude fungovat samostatně, byť samozřejmě budu ochuzen jako neznalý. Nefunguje, vůbec.
Naopak co mě HODNĚ překvapilo, za mě jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál za poslední dobu, je Callisto Protocol, to byla taková pecka ! Bože, uplně mě štvalo, že už byl konec včera večer :)
A hrozná škoda, že nebude dvojka.. Nechápu, proč to má někde takové rozporuplné recenze, ta hra je klenot v žánru "Dead space".
-
-
Od 4 dilu se to podstatne zlepsi. Aspon pro me.
-
-
Dohrál jsem to asi 3 dny zpátky, tak je to ve mně ještě čerstvě a za mě taková slabší osmička.
Super grafika, docela satisfying combat...jenže trošku simplistickej, občas zvláštní volby checkpointů, příběh taky hodně minimální s naprosto zapomenutelnýma postavama.
Na 10 hodin to bylo příjemné, trvat to 15, už by mě to asi začlo štvát.
-
-
Mě to právě bavilo strašně moc. Miluju tyhle "vetřelčí" scifárny.. Grafika a atmoška luxus (7800x3D 4070 cca 110-140fps na max, zvuky fajn, příběh (je na to čeština) bezva, ten boj na blízko na pohodu, zase něco jiného, navíc kombinované se střelbou, že si to bere nějaké mechanismy z Dead Space vůbec nevadí.
Po RE4 remake další výborná hra co jsem teď hrál.
Zjišťuju, že mě víc baví amosférické dobré koridory, než otevřené světy. Tam jen projebeš milion času chozením od hov*a k hov*u. Pokud otevřený svět, tak to musí být něco peckovního typu GTA 5, to pak samozřejmě jo. Ale takové ty prázdné chujoviny typu Far Cry, AC ... ble... to už bych dnes nehrál, raději pořádný koridor nebo něco polootevřeného, ale ne hodinu bloumat, nebo hledat nebo dělat něco stejného dokola.
-
-
Z tohoto žánru je za mě král remake Resident Evilu 2, ten mě úplně pohltil.
Čtyřku jsem hrál jen původní, remake dám až se rozhoupu ke koupi PSVR2 :)
-
-
Sakra dík za tip, to vypadá dobře, za 10eček na Steamu, koupeno :)
-
-
Tak Capcom v posledních letech udělal kompletní remaky skoro celé série. Kromě božského Resident Evil 2 stojí za zahrání ještě Resident Evil 4, Resident Evil Village, Resident Evil 3.
-
-
Reakce na příspěvek:
Village vypadal supr, ale po hodině jsem ho smáznul, protože tam nešel nastavit FOV a motala se mi hlava z toho ( V RE4 remake to už jde), jsou to de*enti. Vím, že mody, ale s těma se drbat nechci. Prostě to do té hry nedali, smůla, jsou jiné hry..
-
-
Reakce na příspěvek:
Jo, to defaultní FOV ve Village bylo dost tristní. Ozvlášť lidi s ultrawide monitory u toho plakali.
Ale na PC moderská komunita všechno vyřeší. Díkybohu.
I když jsem slyšel, že Capcom prý žaloval jednoho tvůrce modu na opravu FOV. To je fakt pěkná sfiňárna. Kluk jim opraví chybu ve hře a kravaťáci ho ještě žalují.
-
-
Reakce na příspěvek:
No, je to jejich firemní kultura, přistupují ke všem typům módů stejně. Je to docela škoda, přijde mi to trošku jako prehistorický přístup, házet všechny do jednoho pytle, ale tak tomu prostě je.
-
-
-
-
Haha tak to ti závidím, že tě to teprve čeká! 😁 Tak když si vzpomeneš, pak sem napiš, jak se líbilo! :)
-
-
-
-
-
-
rok najskor 2030 je strasne daleko, to serial asi neudrzi/*nevydrzi taky rok..
robit bezduche hry typu Bethesda im dovolim snad len s ich znackou TES, dasli variaciu na Fallout 4 nechcem/e.
idealne robit nieco jednoduchsie na kratsi vyvoj, max tak 5 rocny vyvoj. Aj ked Fallout 76 ukazuje ze aj zly start sa postum rokov da napravit, ale to hadam pri Fallout 5 nebude.
-
-
Vobec nic sa nenapravilo vo Fallout 76. Samozrejme, ze nejake opravy boli a aj budu + obsah. Cisla im stupli na par dni ale hraci zistili, ze ide v jadre o stale tu istu hru a klesli im snad na povodne hodnoty.
Palworld mal miliony sucasnych hracov, teraz na steame svieti 50k. A to presli len 3 mesiace.
Serial nebude drzat tolko hype, kym pride dalsie pokracovanie hry.
-
-
F 76 je teď o dost jiná hra než při vydání samozřejmě pokud máš na mysli jádro té hry tak to je jak kdyby jsi říkal že wow je to stejné od vydání.
-
-
Včem se liší? Fakt mě to zajímá, jelikož jsem nad tím už docela zlomil hůl.
Nevím zda je to validní srovnání už jen tím platebním modelem, každý datadisk wowka má nové mechaniky, prostředí i nepřátelé. Ale taky si to sakra zaplatíš.
F76 s odřenýma ušima přidalo za těch 16 sezón to, co přidá wow v jednom placeném datadisku. Sice zadarmo, ale já bych si klidně i zaplatil za nějaké významější rozšíření.
-
-
-
-
Ano prosím. Vôbec by mi nevadilo keby im s tým pomohol Obsidian, aj za cenu odloženia Outer Worlds 2.
-
-
A) Lidi co dělali NV jsou z Obsidianu už pryč, jak právě Outer Worlds ukazuje
B) Fallout Lore a Bethesda Fallout Lore, zvláště po seriálu, jsou dvě vzájemně nekompatibilní věci.
-
-
Outer Worlds je takový Fallout pro děti od dětí.
-
-
It's not a best choice, it's Spacer's Choice!
Jo no, děti si vysloveně libují v filozofický kritice kapitalismu a korporatismu. Myslel jsem, že už jsme se posunuli od "Je to barevný, takže je to pro děti.".
-
-
To není o barvičkách. 😉
Nechci se hádat nebo něco. Je to jen můj názor. Ale v původních Falloutech byla celá ta kritika daleko inteligentnější a nenásilná. OW smrděla Gen Z mentalitou. Kapitalismus zlý. Hippie komuny dobré. Nehrál jsem hru s názorem ale názor, co se maskuje jako hra. Dokonce na hře snad dělali Cain a Boyarsky. Ale nesedlo mi to, no.
Navíc gunplay byl snad ještě horší než ve F3, což nechápu.
Takže jsem jí v půlce dropl.
-
-
Tuhle kritiku beru a chápu to. Nevnímal jsem to osobně nějak násilně, ale určitě to bylo víc prominentní, než ve Falloutu. Navíc pokud si vybavuju, byla tam vždycky možnost přidat se na stranu korporátů, takže až tak nucený to být nemůže už jenom z principu. Stále ale nějak nechápu to "pro děti od dětí".
-
-
OW bylo fajn, ale upřímně jsem lehce rozpačitý z ukázek Avowed - připomněl mi místy až příliš Greedfall. tak snad bude mít vlastní osobitý styl. Trochu mě mrzí že přešli od drsného stylu New Vegas k takovému odlehčenějšímu artstylu - i když....přestože tam nebyly vyloženě drsné krvavé scény jako v New Vegas, tak to mělo svou vlastní působivou atmosféru - jen ty DLCčka byly za mě slabota.
-
-
Outer Worlds DLC ti přišly slabý? Tyjo tak to mám opačný názor. Za mě to byly jedny z nejlepších DLC. Obě přidávaly nějakou drobnou mechaniku, byly poměrně originální a obě obsahově rozšiřovaly lore. Peril on Gorgon teda bylo trochu dlouhý a až moc textu, ale Murder on Eridanos bylo perfektní a mělo vtipnej příběh.
Jinak z Avowed mám taky mírně rozpačitý pocity, ale uvidíme, s čím se vytasí. Ten drsný styl měl Fallout víceméně vždycky, to není rukopis Obsidianu. A do karikaturního Outer Worlds se to až tolik nehodilo. Osobně se mi moc nelíbila jednolitost planety Monarch, na druhou stranu Emerald Vale a městečko Edgewater mají atmosféru jako prase, ať už vizuálem nebo příběhem.
-
-
-
-
-
Mne sa Outer Worlds páčilo, takže by mi od nich Fallout vôbec nevadil. Postavy a questy písať stále vedia. Čo sa týka loru, seriál ukázal, že Bethesda ten lore celkom rešpektuje.
-
-
Právě ono by hlavně stačilo nedělat f5 jako f4 co se týče dialogů
-
Jsme asi viděli jiný seriál. Bethesa respektuje jen vlastní. Do jedničky, dvojky i New Vegas házej vidle každou minutu.
-
-
Čím?
-
-
amátkou.
- Tři jasně označení Vaulty u Mastera na dvorku a čtvrtý o pár kilometrů dále, které nějak přehlédl a raději putoval stovky km plenit Vault 13 a další ..
- Kompletní neexistence NCR, největší frakce a armády ve Falloutu vůbec.
- Shady Sans jako nějaké místo s pěti obyvateli, co je snadné odbouchnout, opět na dvorku Vaultu 33, místo hlavního města NCR
- Power Armor snadno prostřelitelný kulkou od boku
- Válku začal Vault Tec jen tak, ba co víc, ani ne tak Tec jako jedna z jeho manažerek, co to spustila v době, kdy její manžel a dítě byly tam venku, i když sama říkala, že to dělá pro ně.
- Bratrstvo oceli mající velký výcviková centra a disponující neomezenou technikou, aneb si to tvůrci spletli s Enklávou
- Když jsme u bratrstva, pokud mají expanzní nálady, jako že na konci série mají, co jim bránilo doteď je naplnit? Podle Lore NCR, ale to neexistuje.
- Mr House jako spoluspiklenec Vault-Tec
- Ghoulové užívající nějaké sérum proti ghoulství, které se vzalo kde, kdo ho vyrábí a to baští všichni ghoulové na světě?
- Sérum co z čéka udělá ghoula a není to FEV.
Ten seznam je delší a delší. Lepší otázka je, co je s lore vůbec v kompatibilitě. Existence války a Vaultů, asi.
-
-
Reakce na příspěvek:
To su len tvoje dojmy lebo si sa dopredu rozhodol, ze to nechces mat rad. Jediny bod kde sa da suhlasit je Master.
NCR mala tak 1. mil ludi na rozlohe francuzska/nemecka. To je strasne malo, Shady sands malo nejakych 30k ludi. Navyse na konci nejake zbytky vidime.
Vojnu nezacal Vault-Tec, Barb na tom meetingu len po tom co sa pozrela na niekoho z Enklavy? povedala, ze by bomby spustili aj sami. To ale neodporuje tomu, ze prve bomby spustila Cina kvoli FEV. Plus to suhlasi s Fallout 2, kde Enklava chcela homogennu spolocnost ktoru mozu lahko kontrolovat.
Bratstvo malo nejakych dalsich 60 rokov zbierania techniky, ten chapter co vidime na obrazovke asi splynul s Caesar's legion (mena ako Titus, Maximus a vypalovacie ritualy...).
O ghouloch a sere nevieme zatial nic, a neviem co brani tomu aby to bola vec co sa objavila nejakych 30 rokov po hrach.
Zbytok ako Mr. House a power armor (ktory mi prisiel ako spravny tank) su tvoje predsudky, lebo nove lore je fuj alebo nieco.
-
Reakce na příspěvek:
O zníčení NCR je tam toho dost v podstatě to souvisí se záporakem ,co se týče Shady sands máš tam banner kde he i jeho počet obyvatel
-
Reakce na příspěvek:
No tak podľa tohto zoznamu je vidieť že si prd pochopil a fallout lore ti tiež moc známy nie je. NCR neexistuje, Shady Sands s 5 obyvateľmi? To je kde v tom seriály povedané, či ukázané? Ano, v skutku si sledoval niečo úplne iné 😂
-
-
Reakce na příspěvek:
mne pride ze nie je znamy fanusikom bethesda hier a obhajcom serialu....ukaz mi prosim svoj pocet odohranych hodin v prvych dvoch falloutoch
-
-
Reakce na příspěvek:
"co to spustila v době, kdy její manžel a dítě byly tam venku"
Konkrétně tohle není potvrzený, v tom díle nám sice bylo řečeno kdo má v plánu shodit bomby, ale klidně to mohla stihnout dřív Čína. Protože jak píšeš přijde mi divný že by Cooper byl s dítětem venku v době kdy byl rozvedený s manželkou. (víme že v té době platil alimenty takže už nebyli manželé). Předpokládám že tohle se bude nějak řešit v druhý sérii když je to celá jeho motivace přežít jako Ghoul.
-
-
-
-
-
-