Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • království za remake stařičkého Seal Team
  • Horní nebo spodní?
  • hele ani jeden z tvych prispevku tady zatim nedava moc smysl .. tvrdis veci, ktere nejsou podlozene, podsouvas nam co si myslime a jake mame predstavy at uz o komercni, nebo nezavisle scene ... kdys si to prectes po sobe tak to vypada jako by se sloucili 2 uplne nezavisle vlakna
  • já mám asi jednoduchou a mylnou představu o nezávislých projektech (těch kvalitních je doopravdy jako šafránu), většina z toho je stejně na HL(2). A Vy zas naopak o komerční scéně. Já si nemyslím, že v dalších pěti, deseti letech se někdo odváží experimentovat a vydávat hry, jako R6, SWAT,ARMY/OPF...

    Na druhou stranu, R6RV na steamu koupíte za pár šupů (SWAT 4 jsem nikde neobjevil) a multiplayer i tam nabízí veliký potenciál. Horší je to s hráči (chce to sehranou partu na mumblu, nebo TS).
  • Psychotic
    Přihoď půl dcery.
  • Souhlas, jeste bych do vyctu pridal The Regiment, sice to nemelo peknou grafiku a rozsah swat nebo R6, ale i tak jsem u toho vydrzel dlouho. Duvod byl jeden a to jednoducha a relativne ucinna taktika uvnitr budov + jeji vycvik.
  • Mechwarrior_bw
    myslím, že máš dosť jednoduchú predstavu o "nezávislej scéne", skutočne dobrých projektov je ako šafránu a tých ktoré boli dotiahnuté do konca je ešte menej. A je diametrálny rozdiel robiť mody pre multiplayer a urobiť plnohodnotnú SP hru splnujúcu aspoň základne kvalitatívne parametre. Momentálne neexistuje žiadna indie SP hra ktorá by sa čo len vzdialene podobala na R6.
  • ha uz od SWAT5 tiec necakam nic dobreho, ono uz SWAT4 mala nejakeho divneho game designera, na jednej strane uzasna atmosfera, na druhej strane nepochopitelne nerealne prvky (zameriavanie, zbrane, ai, atd.) nebyt mp tak tu hru preklinam do konca casu
  • Taky me zarazi tenhle pristup kterej jenom podporuje zjednodusovani her. Doprkynka koho to muze bavit kdyz vidi protivniky skrz zed. Jako pochopim nakej senzor tlukotu srdce ale tohle ne. Osobne ani nechci mit nic spolecnyho s hrou ktera se takhle podbizi.
  • :) a budes je drzet takhle v utajeni ? neboj se podelit .. nemam moc cas na slednovani tehle veci, lidi co sem tam neco zahrajou znam tak dva (alespon ty o kterych vim, ze hrajou, ostatni se nejspis taji, ze lezou ke svym ratolestim do supliku pro nejakou tu strilecku)
  • nevíš o nich protože k tomu nejsou server games ani časopisy level. Přesto takové jsou. Ne přesně SWAT ani Rainbow six. Nastínil jsem jen, čemu a jak se věnuje nezávislá scéna, že tady je a dělá kvalitní věci narozdíl od ždímaček EA
  • sry ale project reality pro BF2 je uplne neco jineho nez resime .. to same ostatni dobre mody ... ukaz mi ale jeden, ktery by nahradil puvodni R6 nebo SWAT .. hry s temto konceptem se ted nedelaji a nevim o zadnem SP modu pro nekterou hru, ktera by je suplovala ..
  • Království za remake prvního R6 a Rogue spear.
  • Mechwarrior_bw
    až sa objaví nezávyslí tím vývojárov ktorý sa budú snažiť vytvoriť remake R6 1 / RS: rogue spear a budú na to mať talent i technologické prostriedky, rád im pošlem aj 1000 kč. A ne takové hry tu NEJSOU... toto nie je debata of BF.
  • Nezlobte se na mě, ale rozčilujete se nad vlastní tupostí. Žijete komerčními produkty, které mají své stále omezenější hranice. Přitom tu takové hry jsou, nebo alespon cesta, kterou mohou jít.

    Kupříkladu project reality k BF2. Já jsem téhle hře propadl a už nic jiného ani nepouštim. Je neuvěřitelné, co dokázalo za mod vytvořit nezávislé studio Black Sand. Svým charakterem a velikostí přečnívá komeční tituly a je přitom úplně zadarmo. Takových modů je jistě více. Tento jsem zmínil, protože jej považuji za aboslutní špičku.

    Prostě, pokud nechcete jít s proudem, je třeba podporovat nezávislé vývojáře. Co kdyby jim každý, kdo si jejich produkt stáhne poslal na účet 100kč? Asi by byla herní scéna jiná.
  • taková hra by byla super
  • taky me zaráží že redaktor to nezvozil a misto toho vychvalil
  • tak ten pocet samozrejme muze byt i vetsi ... kdyz to bude davat smysl .. ale ne za ucelem udrzet pozornost hrace pouhym strilenim ... mam pocit, ze dnes si vydavatele/vyvojari mysli, ze kdyz hrac nestrili tak se nudi ...
  • Mechwarrior_bw
    na druhej strane si predstav finálnu misiu v R6 podobnú ako bolo obsadenie školy v Beslane islamskými teroristami (tam ich bolo cez 30). Mal by si k dispozícii povedzme 6-8 týmov, už len samotné naplánovanie by trvalo možno 2 hodiny (mňa by to hodne bavilo) ... bola by to viac stratégia ako akčná hra.

    Každopádne rovnako ma bavili misie zo SWAT 3 - malý dom, v ňom 2-3 osoby ale iba jedna ozbrojená. Na prvý pohľad primitívne jednoduchá misia hotová za pár sekúnd ale to je omyl, ak chcel hráč dodržať protokol a zajať zločinca živého bez zranenia kohokolvek zo zúčasnených nebolo to vôbec jednoduché... a hlavne to bola výzva (určite väčšia ako pokosiť rotačákom 200 vojakov v code).
  • ¨Battlezone 2 fungoval a to na něj stačilo 32MB ... co to byl vlastně za rok, 99,2000?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit