Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Jo je to čirá blbost, kdyby to měli vlastníci originálu zdarma neřeknu.

  • Jack1947

    Crytek jsou potom ještě větší idioti než jsme si mysleli! 🤮 nehledě na to že to myslí vážně a ještě se mlátí do hrudi hrdě jak jim to zase v roce 2020 nandali s enginem z roku 2007 a umělejma animacema a postavama.

  • Jack1947

    Taky ta malárie a nejasnej konec kde se člověk nemusel obtěžovat.

  • Jack1947

    Sice to byla konzolovka už ale tráva hoření se jim povedlo, co víc Far cry instincts/ predator na Xboxu bylo super a docela těžký myslím že v lečems lepší jak na pc.

  • Jack1947

    Far cry si pamatuji v Levelu na 9,6/10 Revoluční hra!

  • Jack1947

    Já si na tu dobu pamatuji to mi bylo "pouze" 16let! ( předtím ještě na betaverzi Prey tehdy jo to bejvali časy v roce 2006)

  • Jack1947

    Pamatuji si na rok 2007 na tu mánii okolo Crysis, i to jak s grafikou za tehdejších 20klacků 15-20 jsem měl sotva 20 fps v low detailech 😀Jo to byli časy, pak jsem si pořídil 8800GTS abych vzápětí měnil za 8800GT ( kterou jsem měl do 2013) uhh

    Jo to byla pecka revluce v grafice a hlavně náročnosti na HARdware, ve finále to ale byl jen hajp a hra příběhově za moc nestála. I když je ironie že až ted remaster jsem si mohl zahrát na vysoké detaily někde i v 60fps! Nicméně byla revoluční jedna z prvních využívajicí Ageia Physx pokud se nemýlím ( zaniklá karta z roku 2006 bylo tady i jedno demo Cellfactor) dokud se nepřišlo na to že to v pohodě zvládne i grafika sama o sobě což platí dodnes jen se ta fyzika už moc nevyužívá.

    Mimozemštani to podobně jako mutanti trochu táhli dolů i když v té lodi a pak ke konci velkej lod boss ( kterýho jsem dal až na po pátý asi) byl docela zajímavej nutno podotknout že to začlo být zajímavější až ve druhém potažmo Warhead dílu. Tady bych čtverku uvítal trojka mě bavila.

  • Majklczss

    Abych řekl pravdu tak jsem si původní hru nainstaloval a vyzkoušel. Grafika šla opravdu o něco nahoru..ale to je vše. Na to jaké má hra požadavky na HW je šíleně neoptimalizovaná. Pokud k tomu přičtu skutečnost že se nejedná o novou hru (herní mechanismy zůstali stejné, kampan a vůbec ostatní věci se nezměnili) tak prodávat hru na které se vylepšila grafika ( a to dost humpolácky protože má absurdní nároky na HW) je ubohá snaha získat další prachy z hráčů skoro bez práce...

  • MartinSt81

    Jak remaster? Ja to povazuju porad za novou hru :)

  • Rotaway

    Sice byl původní Crysis legendárním benchmarkem, ale vydat remaster, který žere jako nová hra, je absolutní kravina. Cryengine došel dech a měli by ho už s klidem nechat umřít.

  • Stargat3

    Doporučuji se podívat na recenzi od Digital Foundry, které se nezaobírá pouhými klady (jak by si někdo od DF v případě Crysis mohl myslet), ale i zápory týkající se hlavně gameplay prvků (je to port z konzolí Xbox 360/PS3) a downgrade některých grafických prvků (absence volumetrických efektů, podivné obličeje, podivné animace vegetace... ).

    Jediným kladem tohoto "remasteru" je vlastně pouze ve využití SVOGI a RT odrazů. 


    Edit: Konzolové verze raději nezmiňuji, prý jsou broken AF

  • Stargat3

    Super komentář. Konečně někdo chápe, že nastavení "Can it run Crysis" je vlastně joke odkazující na slavný meme a vlastně neslouží k serioznímu hraní a jeho účelem je prostě to, aby se to sekalo na libovolným HW. 

  • 0tecFura

    Jo to bylo snad poprvé (minimálně v openworldu) co jsem viděl takhle šířící se oheň, který sám hráč založil. Kolikrát jsem někde zakladal požáry jen tak, protože to bylo hustý 🙂

  • 0tecFura

    Jo přesně tohle mě štvalo taky. Nebyla to ale celkově špatná hra. Je to jediný far cry, který jsem nedohrál. Přemýšlel jsem, jestli je nějaká herní série co má víc jak 5 dílů a já dohrál všechny díly. A zjistil jsem, že není 😂

  • dworkin

    Jo, na to si stěžovali všichni.

  • Problém FC2 byly rychle se respawnující checkpointy a otravné hlídky + mise navržené tak, že člověk musel vždy jet na druhou stranu mapy a tím pádem projet X otravných checkpointů. Díky tomu jsem to nedohrál.

  • dworkin

    Já myslím, že Half-Life 2 měl být pustý a byla to součást chtěné atmosféry. Odosobněnost tam hrála docela velkou roli. Navíc měl dobře udělaný "ambientní storytelling". Pamatuju, jak jsem našel ve výslechové místnosti křešlo a to bylo čisté, ale pod ním na podlaze spoustu krve. A to se mi teda v hlavě ten příběh odehrával úplně sám, protože z toho křesla ji někdo utřel, ale nestálo mu za to utírat ji i na podlaze (protože za chvíli tam bude zase jiná a navíc to může motivovat dalšího vyslýchaného...). Nebo na dvorku stála houpačka a když k ní člověk přišel, tak se zdálky ozval tichý dětský smích (děti už nebyly kvůli tomu poli, co spustil Combine). V Ravenholmu mi zase bylo skoro líto některých zombáků, protože z prostředí bylo patrné, jak k tomu přišli... Tohle v Crysis nebylo.

  • dworkin

    S tím bych souhlasil.

    Far Cry 2 měla skvělou hořlavou trávu, s tou jsem si užil spoustu legrace.

  • 0tecFura

    Se i říkalo, že crysis je víc pokračování far cry než samotne  far cry 2.

  • dworkin

    Jo, když jsem ve Far Cry poprvé vylezl z bunkru a uviděl vodu, tak jsem taky nevěřil tomu, co všechno je možný. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit