Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ta hra je plná paradoxů - hra mířená na starší publiku a má naprosto dětinský, hloupočký příběh jak pro pětileté caparty, humor pro desetileté a dialogy raději nebudu raději hodnotit, grafika a stylizace je také jak pro fanoušky Disney Channel. Ostudné a k zblití, jak se na PC degeneruje žánr fantasy...
    • Morraw
      trololo. Další nihilista ?
  • takze tuhle hru si dam na vanoce. Pekne az bude venku snih a ponorim se do toho sveta. Garfika se mi moc libi. Je jednoducha, ale mila a paradne se deni na monitoru pozoruje. Tesim se.
    • Parit kdyz venku tišše sneží. No pohádka!!
      • flash789
        aby ses nepo.ral Jarousi a hned 2x :)
    • Parit kdyz venku tišše sneží. No pohádka!!
  • Tuhle hru doporucuju. Pribeh sice neni tak dobrej, jak sem cekal. Ale vsechno ostatni super. Hlavne to ale nekupujte za 40ecek na steamu, lidi!!! Vsude jinde to maj za 20 (mozna i levneji).
  • Vogon
    Já mám taky radši jablka než hrušky.
    • Asharak
      Hrušky jsou lepší! Ale jablek je víc :(
      • to mne zas hrusky pripadaj vsechny desne podobny, kdezto v jablcich je vetsi vyber *5*
        • tak to neznáš ty správný hrušky *3* je jich přes 3000 druhů, rýže taky vypadá strašně podobně, ale pěstuje se přes 40 000 druhových variant
  • Dobré hry nemají šanci na úspěch v dnešní době, díky hráčům co berou pc hraní jako oddech a nechtějí používat mozek, po jak dlouhý době vyšlo tohle a jak čtu v článku s problémama. Třeba síms s prodejem a vývojem problém nemá za 5-10 let rpg bude mrtvý žáner. Ve filmu a hudbě se to už skoro povedlo když se podívám na "kino hity" a mtv music awards tak to nevypadá moc dobře pro lidi co ještě čekají kvalitu ...
  • Morraw
    Pro čau: "..když to porovnám s nihilistickým Dark Souls" Tohle přirovnáníí mi přijde fakt hloupé.
    To, že ty tam nevidíš příbeh, myšlenku nebo originalitu, ještě neznamená, že tam nic takového není. Pro mě je originalita například příběh hlavních postav. A za originalitu samu o sobě považuju celou tvorbu Larianu, kde kombinují humor i temné prvky.
    Navíc porovnáváš styl vyprávění příběhu, jak se dělá v Asii a v Evropě.
    Co se týče linearity, tak s tím bych taky úplně nesouhlasil. Plnění úkolů je nelineární a každá mapa, je takový malý openworld, kde si můžeš dělat téměř co chceš a hra tě nechá zajít dost daleko, než tě stopne a řekne ti, že pro další postup musíš něco udělat.
    A označit D:OS za casual je blábol.
    • Ty zcela nechápeš pojem originální. Ty se koupeš v bahně infantilnosti a klišé a říkáš tomu originalita, to je pak těžké s někým takovým navazat diskuzi. Pak zcela nechápeš lineární a tématický příběh, o tom si něco přečti ať tu ze sebe neděláš vola. Divinity má tragický příběh a dialogy, je mi jedno, jak je ta hra hypovaná a že je to modla z KS. Na to ti seruu, řeknu ti to, jak to je a je to prostě tak. Smiř se s tím. PS. A to vynechávam infatilní grafiku a barvičky...
      • Morraw
        Můj názor, tvůj názor.
        • Čau se zřejmě potřeboval vytrollit. Larianům tleskám, Divinity je fakt thrilling, od witchera zase RPGčko jak řemen. A ještě skrz naskrz originální.
          • jenom zdejší omezenci můžou považovat zcela normálně napsaný názor za trolling...
            • Morraw
              Pro mě normálně napsaný názor je slušný *3*
  • Vrook
    Upřímně, Divinity má skvělou hratelnost - extrémně zábavnej combat a věci okolo jako crafting, puzzly atp. Ale z těch zásadních prvků, který jsem od protěžovanýho "old-school" RPG čekal - to jest kvalitní příběh a dobře napsaný dialogy - jsou zatim největším zklamáním.
    Než začne nějakej chytrák, kterej to zase bude bůhvíproč brát jako osobní urážku, brblat: mám nahráno cca 50h, hráno s kámošema ve čtyřech v co-opu, dostali jsme se v příběhu dost daleko na to, abychom mohli posoudit, že je to docela nevyzrálá slátanina. Kvůli čemuž se nám snad nikomu nechce pokračovat. A je to škoda, protože třeba souboje jsou fakt zábavný.
    Dialogy jsou téměř všechny na stejný brdo. Je úžasný, že mluvit můžeš s každou postavou, ale co naplat, když každý npc, i ty příběhově důležitý, maj stejnej set otázek, který jim můžeš položit a když v dialogu začne o něco skutečně jít, dostaneš na výběr mezi dvěmi protichůdnými odpověďmi.
    Jak řikám: pro mě osobně je to škoda a trochu zklamání. Byť vyhozený prachy to nebyly.
    • Alucard
      Souhlas, ta hra má tragický příběh a dialogy, tohle se může snad líbít jen mistrovi nevkusu ala Veskoslav.
      • flash789
        tak snad nekdy prijde doba kdy lidi pochopi ze HRU nedela pribeh ale hratelnost a ze hraju, jenze ono se to tezko vstrebava po tom co hry jako baldurs gate hracum vnutily ze cteni tun textu je vlastne to hrani..
        Dobry pribeh a texty ve hre jsou fajn ale hra která stavi jen na tom je spatna hra, hra s prumernym pribehem a texty ale skvělou hratelnosti je porad lepsi.
        • tak zrovna BG 1 i 2 jsem hrál tolikrát, že texty přeskakuju všechny pokud to jde a má skvělou hratelnost, díky tomu, že je všechno napsané dostaly i ocenění od asociace defgamers, i neslyšící mají právo pařit. Navíc je tu jeden žánr který popírá tvojí první větu, říká se jim adventury *5*
        • Vrook
          Snad někdy přijde doba, kdy si hráči uvědoměj, že posuzovat nějakou obecnou kvalitu hry se rovná subjektivně porovnat jednotlivé prvky a přiložit jim váhu podle vlastního opět subjektivního klíče.
          Já třeba rád čtu tuny textu a nikdo mi to nevnutil. Mám rád kvalitní příběh ve hrách a jeho promyšlenou naraci. Podle tebe bych se měl vysr*t na to, co mám rád a hrát jenom proto, že "HRU nedela pribeh ale hratelnost". Jseš vedle jak ten topol. Hru nedělá to nebo to, hru dělá všechno dohromady a pro jednotlivý hráče ty jednotlivý prvky nesou různou váhu. Got it?
          • flash789
            tim si chtěl rict ze každý muze mit svůj názor a libi se mu něco jiného? Něco jako muj a tvůj příspěvek? Je to tak v poradku?

            Problém je v tom ze se málokdo umi podivat na problém globalne,a posuzuje ho jen ze svého vlastního hlediska.Ono vedet o necem jako o celku jak se věci mají a nebo vse posuzovat jen z pohledu jedince je dost velky rozdil. Je to stejne jako když někdo pise recenzi, 90% recenzetu pouziva svůj subjektivni pohled, dle tvého klice co popisuješ, to je k nicemu, pac každý rad něco jiného, ovšem podat recenzi tak aby byla globalni a rekla něco skoro vsem, to uz je problém. ja ti neberu ze mas rad pribeh, vzdyt ja taky, ale z globálního hlediska hra co tezi jen z pribehu je spatna, protože to co hru definuje je slovo hrani, hratelnost, to ze hrajes..hmm..asi staci..
            • flash789
              Moje první hry co jsme hral byl Sonic, Xcom, Elite, Chaos Engine a tak , zadnej uzasnej pribeh tam nebyl a byl vlastne nepostatnej, ty hry byli ciste jen o tom ze hraju. Pak nekoho napadlo ze by se mohly textovky spojit s s tim co se hraje a postupem casu z toho vznikla třeba baldurs gate, ja jsem z ni byl otravenej, slo jen o to, posouvat postavy po mape, cist tuny textu a klikat na ikony na liste. Rikal jsme si, proc mam sakra cist tohle když mam na policce Asimova, Howarda nebo Clarka a muzu si cist je a jsou daleko kvalitnejsi. pak jsme objevil japonsky rpg, nestacil jsme zirat jak jde skloubit pribeh a hratelnost dokupy. Pak třeba takovej MGS, super pribeh, bezva hratelnost. Zasadni chvile nastava když třeba z toho MGS si clovek odmysli ten pribeh, co zustane, porad slusna zabavna hra. A o tohle jde, o to ze proste pribeh by nemel byt stezejni část hry. Radsi ani nebudu domyslet co by zustalo kdyby se třeba z takového Planscape Tormentu odstranil pribeh. Definice hry je v necem jinem, a pribeh to není. A myslim ze to tak funguje i dneska, nejvic uspesny hry jsou ty které hrace nuti hrat..Minecraft, Dark Souls atd atd. Proto muzu vždycky vylitnout z kuze když někdo odsoudi jinak dobře hratelnou hru jen proto ze u nejakyho podelanyho rozhovoru mel na konci jen dve rozhodnuti a nemohl se parit s kovarovic micinou protože to tak chtěl!
              PS: japonsky rpg Star Ocean: Second Story ma přes sto ruznejch koncu, a ve hre není jedina klikatelna textova část, textu tam je spousta ale rozhodnuti se resi hranim, ne tim ze mi nejakej grafoman naserviruje padesát radku textu a k tomu 35 odpovedi:)
            • Vrook
              Ale tady nikdo z nás nepíše recenze, nebo snad ano? Proč bych se měl koukat na hru z jinýho než mýho vlastního pohledu? Mám nějakej svůj vkus, svoje preference a předpoklady pro jednotlivý prvky hry a když se ty předpoklady nenaplněj, tak mám udělat ústupek a říct si, že příběh vlastně nikoho nezajímá, takže je to v pohodě? To je naprostej nesmysl.

              Nemluvě o tom, že tyhle RPGčka skutečně jsou ve velký míře o příběhu a dialozích i když se na to podívám z nějakýho podle tebe objektivního pohledu, Baldurs Gate nic takovýho nikomu nenutilo, prostě vytvořili dobrej příběh a napsali dobrý dialogy, což má markantní podíl na jejich úspěchu. Většina lidí, která tyhle starý RPG hrála (ať už je to BG, Planescape nebo Fallout) mi řekne, že nejvíc je bavila ta atmosféra, potažmo příběh, nikoliv nějaká hratelnost - co to btw vůbec je hratelnost? Normální hráč, kterýho se zeptám, co ho na hře bavilo, mi nikdy neřekne "Hele nejvíc jako ta hratelnost, ta byla fakt hustá". *15*
  • Pilgrim66
    Vincke je jedna z nejlepsich postav soucasneho herniho prumyslu.
  • Koukám, že TheGGG/hehe alias čau tady zase onanuje nad DS. Ale tak, ať si užije. Taky sem onanoval nad každou babou, když sem byl nevyspělý.
  • Nemá moc cenu srovnávat tyhle dvě hry, jsou jiné, Příběh Dark Souls je něco jako filmové Memento, na herní svět něco neskutečného, Divinitiy je jen další hra, buď rád, že každá hra není jako Dark Souls, pak byto zas to nebylo tak vyjímečné - samozřejmě nikdo by to nezvládl asi tak jak FromSoftware-
    • No já jsem to srovnávat nechtěl, jen jsem si trochu uzoufl, že příběh je tu strašně lineární a to zrovna u izometrického RPG, kde je tolik možností vytvořit něco více než jen další generovanou fantasy hřičku. Diskuze šla samozřejmě do kelu, jak se sem přiřítil Veskoslav s x nicky a začal naklikávat, pak tu naklíkává někdo na druhou stranu, ach bože -tady se nedá vést normální diskuze, hned mě označí za děcko, lháře -sice jo pouze od Veskoslava, ale i tak mě to rozčílí...
    • Stále nikdo nevysvětlil, co je na tom tak výjimečného. Obyčejný fantasy příběh. Nic víc. A srovnávat to se skvělým filmem jako Mememto? To může jenom fanoušek DS.... *7*
      • Na herní příběh to není rozhodně obyčejné, to může říci samozřejmě pouze ignorant nebo někdo kdo to nehrál. Přirovnal jsem to k Mementu, jelikož je tu tako hodně věci na divákovi, hráči. Memento i Dark Souls podává informace i mimo hlavní dění náznaky, vjemy a spoléha na divákovu/ hráčovu mysl. Mohl jsem použít např i Lost Higway od D. Lynche - Dark Souls samozřejmě nedosahuje kvalit filmu, ale na herní scénu je to zjevení..
        • Ještě to přirovnání k Mementu - do společného udání bych dal do nekonečna opakující časové smyčky a hlavní postava jenom loutka, DKS staví vlastně na časové smyčce - je to vlastně koloběh - Age of Fire/ Age of Dark - jelikož ten " dobrý" konec Age of Fire je vlastně časová smyčka a navazuje na něho dvojka, tak bych to přirovnal Lennymu, který do nekonečn hledá vraha své ženy a jak hlavní postava v DKSII tak Lenny v Mementu jsou jenom loutky - v Mementu je to loutka toho policajta, v DKS2 jsi loutka Shanalotte.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit