Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asharak
    Nerdrage, jak rozkošné *15*
  • Morraw
    Pro mě normálně napsaný názor je slušný *3*
  • Morraw
    trololo. Další nihilista ?
  • ta hra je plná paradoxů - hra mířená na starší publiku a má naprosto dětinský, hloupočký příběh jak pro pětileté caparty, humor pro desetileté a dialogy raději nebudu raději hodnotit, grafika a stylizace je také jak pro fanoušky Disney Channel. Ostudné a k zblití, jak se na PC degeneruje žánr fantasy...
  • To značí jen a pouze o tvé omezenosti a jde vidět, že jsi hru hrál maximálně na youtube pičko, jelikož DKS má nejpromakanější tématický příběh ze současných RPG, žádné gay hry jako Zaklínač, Dragon Age, Divinity- žádní hrdinové a tuny klišé - prostě čistá originalita, příběh bez cutscén, bez narace = ocení to jenom lidi, kteří mají mozek, pro takové omezené Veskoslavy jsou tu příběhy jako v Divinity nebo v Dragon Age. nazdar.
  • jenom zdejší omezenci můžou považovat zcela normálně napsaný názor za trolling...
  • tak zrovna BG 1 i 2 jsem hrál tolikrát, že texty přeskakuju všechny pokud to jde a má skvělou hratelnost, díky tomu, že je všechno napsané dostaly i ocenění od asociace defgamers, i neslyšící mají právo pařit. Navíc je tu jeden žánr který popírá tvojí první větu, říká se jim adventury *5*
  • tak to neznáš ty správný hrušky *3* je jich přes 3000 druhů, rýže taky vypadá strašně podobně, ale pěstuje se přes 40 000 druhových variant
  • flash789
    aby ses nepo.ral Jarousi a hned 2x :)
  • Piš si je pod tématy o Dark Soul. Ne všude jak nějaký zfetovany mesiáš.
  • Čau se zřejmě potřeboval vytrollit. Larianům tleskám, Divinity je fakt thrilling, od witchera zase RPGčko jak řemen. A ještě skrz naskrz originální.
  • Parit kdyz venku tišše sneží. No pohádka!!
  • Parit kdyz venku tišše sneží. No pohádka!!
  • flash789
    Moje první hry co jsme hral byl Sonic, Xcom, Elite, Chaos Engine a tak , zadnej uzasnej pribeh tam nebyl a byl vlastne nepostatnej, ty hry byli ciste jen o tom ze hraju. Pak nekoho napadlo ze by se mohly textovky spojit s s tim co se hraje a postupem casu z toho vznikla třeba baldurs gate, ja jsem z ni byl otravenej, slo jen o to, posouvat postavy po mape, cist tuny textu a klikat na ikony na liste. Rikal jsme si, proc mam sakra cist tohle když mam na policce Asimova, Howarda nebo Clarka a muzu si cist je a jsou daleko kvalitnejsi. pak jsme objevil japonsky rpg, nestacil jsme zirat jak jde skloubit pribeh a hratelnost dokupy. Pak třeba takovej MGS, super pribeh, bezva hratelnost. Zasadni chvile nastava když třeba z toho MGS si clovek odmysli ten pribeh, co zustane, porad slusna zabavna hra. A o tohle jde, o to ze proste pribeh by nemel byt stezejni část hry. Radsi ani nebudu domyslet co by zustalo kdyby se třeba z takového Planscape Tormentu odstranil pribeh. Definice hry je v necem jinem, a pribeh to není. A myslim ze to tak funguje i dneska, nejvic uspesny hry jsou ty které hrace nuti hrat..Minecraft, Dark Souls atd atd. Proto muzu vždycky vylitnout z kuze když někdo odsoudi jinak dobře hratelnou hru jen proto ze u nejakyho podelanyho rozhovoru mel na konci jen dve rozhodnuti a nemohl se parit s kovarovic micinou protože to tak chtěl!
    PS: japonsky rpg Star Ocean: Second Story ma přes sto ruznejch koncu, a ve hre není jedina klikatelna textova část, textu tam je spousta ale rozhodnuti se resi hranim, ne tim ze mi nejakej grafoman naserviruje padesát radku textu a k tomu 35 odpovedi:)
  • Vrook
    Ale tady nikdo z nás nepíše recenze, nebo snad ano? Proč bych se měl koukat na hru z jinýho než mýho vlastního pohledu? Mám nějakej svůj vkus, svoje preference a předpoklady pro jednotlivý prvky hry a když se ty předpoklady nenaplněj, tak mám udělat ústupek a říct si, že příběh vlastně nikoho nezajímá, takže je to v pohodě? To je naprostej nesmysl.

    Nemluvě o tom, že tyhle RPGčka skutečně jsou ve velký míře o příběhu a dialozích i když se na to podívám z nějakýho podle tebe objektivního pohledu, Baldurs Gate nic takovýho nikomu nenutilo, prostě vytvořili dobrej příběh a napsali dobrý dialogy, což má markantní podíl na jejich úspěchu. Většina lidí, která tyhle starý RPG hrála (ať už je to BG, Planescape nebo Fallout) mi řekne, že nejvíc je bavila ta atmosféra, potažmo příběh, nikoliv nějaká hratelnost - co to btw vůbec je hratelnost? Normální hráč, kterýho se zeptám, co ho na hře bavilo, mi nikdy neřekne "Hele nejvíc jako ta hratelnost, ta byla fakt hustá". *15*
  • taky cumim jak se tady resi pribeh ds. ??? *6*
  • delat hry neni dneska koukam med. A to si ani trosku uznani nezaslouzi??? To je to fakt takova srajda, ze bys tu jejich praci splachnul do cenzura? Proc to tak hrotit. Mi nerikej, ze se to nemuze libit spouste lidem. Proste ti nesedla ne?
    Jake hry krom DS mas nejradsi za posledni 4 roky. at mam mustr jaky mas vkus
  • flash789
    tim si chtěl rict ze každý muze mit svůj názor a libi se mu něco jiného? Něco jako muj a tvůj příspěvek? Je to tak v poradku?

    Problém je v tom ze se málokdo umi podivat na problém globalne,a posuzuje ho jen ze svého vlastního hlediska.Ono vedet o necem jako o celku jak se věci mají a nebo vse posuzovat jen z pohledu jedince je dost velky rozdil. Je to stejne jako když někdo pise recenzi, 90% recenzetu pouziva svůj subjektivni pohled, dle tvého klice co popisuješ, to je k nicemu, pac každý rad něco jiného, ovšem podat recenzi tak aby byla globalni a rekla něco skoro vsem, to uz je problém. ja ti neberu ze mas rad pribeh, vzdyt ja taky, ale z globálního hlediska hra co tezi jen z pribehu je spatna, protože to co hru definuje je slovo hrani, hratelnost, to ze hrajes..hmm..asi staci..
  • takze tuhle hru si dam na vanoce. Pekne az bude venku snih a ponorim se do toho sveta. Garfika se mi moc libi. Je jednoducha, ale mila a paradne se deni na monitoru pozoruje. Tesim se.
  • Vrook
    Snad někdy přijde doba, kdy si hráči uvědoměj, že posuzovat nějakou obecnou kvalitu hry se rovná subjektivně porovnat jednotlivé prvky a přiložit jim váhu podle vlastního opět subjektivního klíče.
    Já třeba rád čtu tuny textu a nikdo mi to nevnutil. Mám rád kvalitní příběh ve hrách a jeho promyšlenou naraci. Podle tebe bych se měl vysr*t na to, co mám rád a hrát jenom proto, že "HRU nedela pribeh ale hratelnost". Jseš vedle jak ten topol. Hru nedělá to nebo to, hru dělá všechno dohromady a pro jednotlivý hráče ty jednotlivý prvky nesou různou váhu. Got it?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit