Přejít na výpis diskuzí

Vývoj L.A. Noire byl prý tvrdou otročinou

28.6.2011 15:33
Aleš Smutný 54 příspěvků

Po průšvihu s nekompletními titulky v kvalitní a úspěšné detektivce L.A.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to hrůza dělám ve fosfa a to by jste nevěřily hrozná otročina denně se dělá běžně 16 hodin včetně sobot a nedělí a plat není ani průměrný.
  • Nechapu proc tady vytahujete, ze to je cinska a americka specialita delat prescas, ale to same se delo i v 2K Czech. A tam se vyhazovalo i za to, ze nekdo nemel vic jak 50 hodin prescasu (neproplacene, bez nahradniho volna...). A to same co udelal McNamara, ze vyhazel lidi z titulku, udelal i sef 2K Czech, takze uz to zacina byt pomalu standard v herni branzi
    • tak ono to je pomalu standart v kazde branzi, takze uz to dorazilo i do firem vyrabejicich hry ;]
  • Tady každý obviňuje jednoho člověka... dochází vám vůbec, že měl taky někoho nad sebou, od kterého musel každý den poslouchat stejný sračky?
  • nejspis na ne rval, protoze delali ho..no
  • Tushan
    Já bych jim dal
    makat na stavbě od nevidim do nevidim celej den v dešti mrazu za 15 klacků
    by se na to hned dívali jinak
    • ja nevim co řešíte ... kdybych chcel dělat na stavbě tak se vykašlu na školu... na komple sem šel kvli tomu abych snimi pracoval..
      Ale abych bouchal přezčasy a neplacenně nebo za cenu jídla a odvozu taxíkem dom jak se dělo a děje u otrokářů z Mafie do měsíce bych na ně poslal inspekci a nepodepsal žádnej nesmysl kterej je opravňuje mě vyždímat. a pak mě ještě smazat z titulků *10*
    • mno muzu porovnat obe dve veci a ver mi ze makat manualne i 12 hodin denne ti po par tydnech uz ani neprijde. Ale makat a to myslim fakt makat 12 hodin palici, vymyslet veci, byt kreativni, resit neustale sto problemu zaraz..to se neda vydrzet dlouho. Navic pokud na tebe nekdo rve, to je jak kdybys tahal cihly a nekdo te svihal bicem, jo doneses je, ale jak ti pri tom bude..
      • Tohle ,,tvrdi,, spousta lidi co znam, ale zadneho zatim ani nenapadlo, se od te dusevni prace vratit k manualni a nebyla to otazka financi. Btw porovnavat muzu taky a k te manualni drine bych se nerad vracel.
        • Tak vetsinou je to asi lepe ohodnovene, to nepopiram, ale zas .. nevidim zadny extra rozdili, delam hlavou a mam kamose co dela na stavbe a bere vic nez ja. A ja zas znam dost lidi co z kanclu utekli zpet manualne makat.
          • Erien
            Teď je nevidíš, já si třeba dovedu představit člověka jak ještě v 65 programuje a sedí u PC. Dovedeš si ale představit v 65 třeba kopat v dole horníka těžko :).
  • Toho plesatyho kaspara pokud mozno nakopat do prd...e a vsechny ty radoby manazery taky.
  • taky bych rek ze podminky jsou spatne jen podle toho na co jsou lidi zvykly, asi tak, v super firme lidi rvou pac nedostanou tolik co predtim, ale ve spatny firme se naucite milovat i to male co vam daji v lepsi firme, kazdej by si mel projit tu druhou verzi aby se naucil pokore
  • ach jo další bulvární titulek mající zajistit čtenost, takhle si pan Smutný představuje otročinu?!
    v článku se o ničem takovém nemluví...
  • Jinak k tématu -- kdysi se podobná aféra vyskytla i u EA, ještě když mu šéfoval Larry Probst. Vizte články na http://ea-spouse.livejournal.com/274.html a http://joestraitiff.livejournal.com/ . Poté, co se tyhle praktiky provalily u soudu a ozvali se postižení vývojáři, stálo to EA pár desítek mega na odškodném.
  • Sami někde tvrdily, že vývoj probíhal 7 let ne? No a na projektu prý pracovalo přes 300 lidí. No to už máme pěkné sumy. Poté koupíme technologii, zaplatíme dabéry a zaplatíme vše, co naší technologii udělá jedinečnou. No a to už jsem u čísel hodných větší kalkulačky. Takže po sedmi letech 2K tlačí na R*. R* tlačí na Australany a Australani tlačí na vývojáře. Stres je všude kolem a co s tím? Určitě to není pěkné chování ale co s tím kdo zmůže? Kdyby to tak nefungovalo, žádné L.A Noire tu není...
    • Nezáleží kolik hodin odpracuješ nebo kolik lidí pracuje, zásadní je jak jsou lidi vedeni a jak umí využít pracovní dobu.To znamená jestli mají jasně dané úkoly a postupy a ty někdo hlídá a kontroluje a nebo jestli tam chaoticky někdo vydává rozkazy a pravá ruka neví co dělá levá. Dnes je bohužel trendem to, že na jednoho vývojového pracovníka připadají 1-2 manageří a on by se stoho jeden mohl po***t.
    • Pracovalo na tom 300 lidí, ovšem většinu práce odvedl pouze zlomek z nich.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit