Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Toho plesatyho kaspara pokud mozno nakopat do prd...e a vsechny ty radoby manazery taky.
  • BoB.2
    Dělám z 12hodin denně 11h 30min (15 záchod 15 jídlo) ale určitě nemam takoví love jako oni tak na co si ztěžujou *11* měli si zkrátit 2 hodinovou přestavku na oběd a vynechat odpolední basket a kulečník. *5*
    • este ze tak dobre vies co robia
    • 4 hodiny premysleni nad kodem = 8 hodin kopani kanalu
      • John Connor: You just can't go around killing people!
        Terminator: Why?

        *1*
    • Zamoměl si dodat že se jmenuješ Dežo,máš 16 dětí a kopeš kanály a ostaním akorát závidíš :-)
    • A že jsem tak smělý -- to taky pracuješ 11 a půl hodiny psaním kódu, vymýšlením řešení složitých algoritmů ze všech možných oblastí problematiky? Ono totiž práce hlavou jaksi není to samé jako když někdo maká na stavbě nebo jinde (ale nic proti, i takové věci jsou potřebné).
      • Vlastně máš úplnou pravdu... Dělat mauálně je o dost těžší.Sám na to jednou příjdeš až budeš muset.Vydržím sedět třeba u C++ 12 hodin a víc.Neříkám, jistou formou to člověka vyčerpá... Jemože moje práce zahrnuje většinou dost fyzické námahy(zrovna dělník na stavbě nejsem, i když i takové věci sou potřeba,nýmande *7* ) a můžu ti říct že po takovým pracovním dnu se už nezmůžeš ani na přítelkini, která na tebe večer čeká v novým prádýlku.
        • Inu kdo vyzkousel extremy jak ve fyzicky narocne praci, tak v psychicky narocne praci, musi se mnou souhlasit, ze to psychicke vycerpani je mnohem, mnohem horsi, nez fyzicke. Naopak by se dalo rict, ze vice fyzicke prace cloveka utuzi a kdyz je udelano, clovek ma cistou hlavu. Zato po nekolika dnech 12-14hod intenzivniho vytizeni mysli jde clovek bez pauzy do kopru. Ja ti zase muzu rict, ze po takove extremnejsi 12ce, kdy dostava hlava zahul bez prestavek vecer clovek taky nema ani na to kouknout treba film. Hlavne kdyz clovek lehne po stavbe, maximalne rano nesepne prsty a boli svaly, ale aspon se spi s cistou hlavou a nic mu v ni ze spanku nesrotuje jeste par hodin po praci. ;O)
      • i takove veci jsou potrebne? ja myslim ze jsou rozhodne mnohem potrebnejsi nez delani her pro playstation:D
        • to je možné, že jsou ... ale pro někoho je také nutno ty baráky stavět ;) aneb bez poptávky si moc zedníků nezazedničí ;). Hry, stejně také hudba, kultura apod. zdánlivě méně potřebné oblasti taky nějakou poptávku generují ;)
  • Měli by si najmout čínský vývojaře ti za to budou rádí
  • Sami někde tvrdily, že vývoj probíhal 7 let ne? No a na projektu prý pracovalo přes 300 lidí. No to už máme pěkné sumy. Poté koupíme technologii, zaplatíme dabéry a zaplatíme vše, co naší technologii udělá jedinečnou. No a to už jsem u čísel hodných větší kalkulačky. Takže po sedmi letech 2K tlačí na R*. R* tlačí na Australany a Australani tlačí na vývojáře. Stres je všude kolem a co s tím? Určitě to není pěkné chování ale co s tím kdo zmůže? Kdyby to tak nefungovalo, žádné L.A Noire tu není...
    • Nezáleží kolik hodin odpracuješ nebo kolik lidí pracuje, zásadní je jak jsou lidi vedeni a jak umí využít pracovní dobu.To znamená jestli mají jasně dané úkoly a postupy a ty někdo hlídá a kontroluje a nebo jestli tam chaoticky někdo vydává rozkazy a pravá ruka neví co dělá levá. Dnes je bohužel trendem to, že na jednoho vývojového pracovníka připadají 1-2 manageří a on by se stoho jeden mohl po***t.
    • Pracovalo na tom 300 lidí, ovšem většinu práce odvedl pouze zlomek z nich.
  • Jinak k tématu -- kdysi se podobná aféra vyskytla i u EA, ještě když mu šéfoval Larry Probst. Vizte články na http://ea-spouse.livejournal.com/274.html a http://joestraitiff.livejournal.com/ . Poté, co se tyhle praktiky provalily u soudu a ozvali se postižení vývojáři, stálo to EA pár desítek mega na odškodném.
  • Nechapu proc tady vytahujete, ze to je cinska a americka specialita delat prescas, ale to same se delo i v 2K Czech. A tam se vyhazovalo i za to, ze nekdo nemel vic jak 50 hodin prescasu (neproplacene, bez nahradniho volna...). A to same co udelal McNamara, ze vyhazel lidi z titulku, udelal i sef 2K Czech, takze uz to zacina byt pomalu standard v herni branzi
    • tak ono to je pomalu standart v kazde branzi, takze uz to dorazilo i do firem vyrabejicich hry ;]
  • Přátelé, vy zde mluvíte o Americe, ale tato firma sídlí v Austrálii. No ne? *2*
  • Odulin
    No pěkný...si někdy řikám, jak bych to hned bral, sedět si u PC a kuchtit nějakou novou hru, ale tohle vážně nikomu nezávidím. Vždycky si představuju, jak to asi musí bejt pro vývojáře milý, poslouchat nějaký vejmysli od kravaťáka, kterej nemá o hrách pomalu ani ánunk.....v tomhle asi zlatá indie scéna;) Jinak občas mi bohatě v práci stačí v kuse programovat 6 hodin denně a pomalu nevim, jak se jmenuju...dělat tohle 8 a víc hodin denně, tak se nejspíš pomátnu a ještě, aby na mě nějakej mamrd řval.
    • jnsCZ
      Jó, kdo nezakusil, nepochopí... stále se ještě najdou tací, co si myslí, že tahle branže je stejná jak v devadesátých letech, kdy pronikaly na veřejnost zprávy o tom, co všechno si John Romero nebo George Broussard nakoupili do kanceláře za srandičky pro pobavení zaměstnanců.
  • Je to hrůza dělám ve fosfa a to by jste nevěřily hrozná otročina denně se dělá běžně 16 hodin včetně sobot a nedělí a plat není ani průměrný.
  • Tady každý obviňuje jednoho člověka... dochází vám vůbec, že měl taky někoho nad sebou, od kterého musel každý den poslouchat stejný sračky?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit