Přejít na výpis diskuzí

Vývoj Modern Warfare 3 drhne, musely přijít posily

21.1.2011 10:34
Petr Poláček 36 příspěvků

Vývoj third-person Call of Duty hry od týmu Sledgehammer (tvůrci Dead Space, kteří se v roce 2009 uchýlili pod křídla Activision) v současné době stojí, nebo přinejlepším pokračuje velmi pomalu. Důvod? Sledgehammer údajně pomáhá Infinity Ward s vývojem singleplayer části Modern Warfare 3, která v podstatě...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslim že nic nového to nepřinese.
    Kvůli tomu že nezbývá moc času a musí dělat aby stíhali vydání naopak ponechají z předchozích titulů co jen bude možné.
  • Čoveče, grafika už pár let stejná až na detaily a pár novýych efektů. Herní mechanizmi stejný až na pár detailů. Tak nějak necháppu co teda mají za problém, udělat deset map do MP? Nebo pár skinů pro zbraň a dvouhodinovou singl kampaň? To by zvládli i fanoušci rychleji zadarmo, ne nevím kde to vázne...
  • je mi jedno kdo to vydá ale chci krytí v COD :( konečně podívejte se na Mafii II jaký měla krytí a nebo na Brothers in Arms které vyšlo před několika lety to byla válečná střílečka a atmosférou COD je jenom byznys kde každej rok vyjde novej díl .... taky je to vidět... autor článku má pravdu , že se jedná o rozjetej vlak , ale o vlak , který jede z kopce a nemá brzdy .... série upadá :(
    • Kleknu za bednu a kryju se... hello FPS.
    • Já tedy žádný problém s krytím v CoD nezaznamenal. Kryju se a není problém.
    • BF2 je skratka naj. ta atmosfera a vsetko, BF3 sa ma drzat korenov (teda nebude ko BC2) a tak dofaum ze to dopadne velmi dobre, cod uz je pre mna mrtvy, BO otrasna optimalizacia a ide im iba o love 1 hra za rok?? super a co ked su na jedno brdo
    • mas u mna bod :) BF ma simulator - Bf2 ktory je oblubeny stale viac a nic sa nekazi, Bc2 je o triedu nizsie ale stale tam je vyborna atmosfera, zato ked si porovnam CoD 2 a BO tak tam je ten rozdiel az moooooc velky :P
    • Krytí se ale dělá jen ve hrách s pohledem třetí osoby tohle má první.
      • zkus si zahrat call of juarez 2 - tam je kryti udelane s pohledem z prvni osoby. Je to sice docela nesikovne, ale jde vydet, ze to muze fungovat.

        Dale pak bude kryti z prvni osoby v Red Orchestra 2, tak uvidim jak ta se s tim popere
        • To sice jo ale ten na koho jsem reagoval chtěl krytí jako je v Mafia 2 a BinA 3. O krytí typu Killzone 2 nebo Call of Juarez 2 se nezmínil.
      • Cosi
        Poslední Brothers in Arms je taky střílečka z první osoby a krytí za překážkami tam je. Když se skryješ kamera se přepne do pohledu třetí abys mohl vidět zapřekážku. A já musím říct že to funguje.
        • Já tu hru znám mam jí doma ale CoD je jen FPS takže nějaké krytí tu nemá místo.
  • A tak umírá naděje na kvalitní CoD a za vše vděčíme vydavatelům.
  • To jsem nevěděl, že tvůrci Dead Space utekli od EA k Activisionu. Studio Sladgehammer Games vytvořila společnost Activision a s jeho založením jsou zejména spojováni dva bývalí zaměstnanci Visceral Games (tvůrci Dead Space)
  • Ten jejich způsob "hra každé 2 roky" je úplně k ničemu.Dokud to nezavedli,všechno bylo v suchu.Já bych si klidně počkaj ještě rok nebo i 2,ale potom by to muselo být něco s čeho mi spadne čelist do klávesnice
  • treba bude konečne jiná grafika
  • Muset pokracovat vetsi zajimat lidi :D
  • když další Modern Warfare nebude nic se nestane *3*
  • dalsia sracka pre kokotov je na ceste

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit