Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tomu nevěřím, Bethe$da nevydá hru protože je nedodělaná? A co Fallout3, New Vegas, Skyrim? Ty byly dotažené, vyladěné a plně dokončené? Nic to ale nemění na tom, že se na Prey2 těším.
  • Umaroth
    Rád si počkám, když to dotáhnou do kvalitní hry a souhlasím z Petrem. Podle mě to chtěli zrušit a když uviděli tsunami odporu, vzali kalkulačky a zjistili, že by byla blbost to rušit...
    PS: Mě přijde jako vtip, když Bethesda tvrdí, že ta hra musí být vypiplaná k dokonalosti, jinak ze ji nevydají..... mám na to jediný kontra argument.....EHM EHM skyrim EHM EHM EHM všechny platformy EHM zabugované EHM EHM EHM...
    PSS: Lukáši, kdybys mezi EHM hledal i jiná slova tak nehledej, nejsou tam, protože na skyrim se nesmí nikdo ani křivě podívat, natož někdo někdo se zamrzlou ps3 nebo shozeným xboxem.
    • Trol.diskuzni
      Skyrim přece vůbec nebyl zabugovaný - všechno to byly fíčury a easter eggy pro moddery, aby se měli čím zabavit do vydání dalšího TES! *5*
      • Umaroth
        Trole děkuji, díky tobě sem si to ted uvědomil a doufam, že i jiná studia začnou vydávat podobné hry. My hráči bysmě meli být rádi, že si tu hru musíme opravit abysme ji mohli hrát, protože kdybysme ji dostali rovnou funkční, to by byla přece nuda, ne ?
  • ..."hra tak v této chvíli nesplňuje naše kvalitativní normy"
    tj npc chodia dopredu, nie dozadu? *1*
    • Trol.diskuzni
      Asi si najmuli Howarda jako odborného poradce...
  • Paul_cz
    Vidím to stejně jako Petr, tipnul bych si, že to demo bylo zcela naskriptovaný a nedivil bych se kdyby to bylo tak všechno co měli hotový..a Human Head nebyli dostatečně schopní z toho udělat hru. Zenimax to chtěl zrušit, ale když viděli tu reakci publika tak si to rozmysleli..teď je jen otázka, zda to nechají Human Head, nebo jim to vezmou a dají někomu jinému (např. interním MachineGames).

    Ale je to dobrá zpráva, pokud se někomu podaří z toho konceptu udělat skvělou hru, bylo by to supr.
  • Rozumný postup... Lepší si počkat na vypiplanější verzi. Jinak těžko soudit, když do toho člověk nevidí *4*.

    Ale určitě je vina na straně imperialistických sviňských manažérů a kraváťaků Bethesdy. Zatímco pod jejich bičem a přísným dohledem makájí zlaté(dělnické) ručičiky vývojářů Human Head a potí krev, aby se svými hráčskými soudruhy mohli podělit o tu práci hrdého socialistického lidu. Leč pozor!!! Nenechavý kapitalista číhá všude
    • smejki
      hry si rozvracet nedáme!
  • Myslím, že to, že se rozhodli hru zrušit a pak, na základě reakce hráčů, změnili rozhodnutí, je trochu naivní představa. Předně - při rozhodování o zaražení hodně rozjetého projektu s budgetem v řádu desítek milionů dolarů se opravdu tak trochu tuší, kolik má potenciálních uživatelů/aktuální fanbase a když už se to rozhodnutí udělá (na základě tvrdých čísel), tak se rozhodně nemění jen kvůli hysterické reakci herní komunity - která se navíc dala čekat, když pro spoustu hráčů i novinářů tohle byl určitě jeden z TOP10 2012 herních projektů. Myslím, že důvod je jednoduší - mít nějakou ukázku (často hodně natvrdo předskriptovanou), kterou se chlubí na výstavách a novinářům a mít v té kvalitě celou hru je dost rozdíl a prostě poznali, že se tu laťku nastavili moc vysoko a nestihnou to. Začali počítat, kolik je to tedy bude stát navíc času (=peněz) a v tu chvíli samozřejmě začal někdo hysterčit (nejspíš člen týmu), že se to chystají zrušit ...
  • Skyrim ma vacsinu hernych mechanizmov prinajmensom nedorobenu. Bugov jak nasr*nych, atd.
    A teraz idu hovorit o nekvalite.

    Moja teoria je taka ze kedze dishonored a prey 2 bude prakticky to iste, len v inom svete a magia bude vymenena za viac scifi veci, tak im doslo ze by stratili predaje ak by dve prakticky rovnake hry vydali v kratkom casovom useku. tak sa rozhodli ze jednu z nich podrzia. a ked si vybrali prey tak vyvojari neboli nadseni a pic*vali. vztahy sa dosr*li a tak si bethesda vybavuje ucty tak ze zhadzuje spinu na studio.
    • Hm... nevím, jak moc se bude Prey 2 podobat Dishonored, ale to co píšeš dává smysl, plus si asi teď zajistili větší publicitu a takovou virálku za nic.
      • podla toho traileru na dishonored to vyzera velmi podobne. budes sa snazit dostat k ludom a zavrazdit ich. len tam budes mat asi viac ciest ako na to nez v prey2. hlavne ked tam bude magia. urcite to nebudu uplne rovnake hry a kedze jedno je steampunk a druhe scifi tak z tej hry moze byt dost rozdielny feeling. ale typ hry to bude asi skoro totozny, ja ked dishonored sa asi bude viac hrat na RPG
  • "Vždyť tím stejným syndromem trpěl už první díl Prey, který na E3 1997 a 1998 vyvolal vlnu nadšení a...jak to pak dopadlo" .... dopadlo to OK, PREY doporucujem zahrat.
    • sleepless
      To neni narazka na kvalitu hry, ktera vysla v roce 2006, ale narazka na vyvoj, ktery zacinal od nuly hned nekolikrat, prestoze po prezentaci prvni hratelne verze na E3 to vypadalo hotove a na tu dobu neuveritelne.
    • Spades
      Dopadlo to tak, ze Prey vypada lip jak na tech puvodnich trailerech :D
  • MishKonn
    Počkat, Prey jednička byla nějak špatná, jak napovídá poznámka pana Poláčka?
    • Řekl bych, že Poláček naráží spíš na to jak to vyvíjeli. Oznámeno a předvedno někdy 1997, pak těžkej vývoj, zrušení, obnovení, přepracování atd. a vyšlo to až někdy 2006, tak aby se to zase neopakovalo.
    • Umaroth
      Tak špatná hra to není, ale žeby měla nějak extra koule se říci nedá...spíš nenaplnila očekávání a svůj potencionál
  • alespon, že se neruší Dišonored .. to by celá redakce plakala.

    je to fakt, hra měla být asi opravdu zrušena a když si manažeři spočítali počet nespokojených hlasů řekli si, že vývojářům dají ještě nějakej Cash :-)... protože všechno je to otázka peněz
    • Trol.diskuzni
      Zahraju si na Nostradama:

      "Dišonrd bude recenzovat Lukáš Grygarů a dostane to desítku!"

      (pamatujte na má slova)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit