Vývoj Star Citizen stojí 90 milionů korun měsíčně
-
Poprosil by som autora aby uviedol aj zdrok z ktorého čerpal informácie, teda link na spomenutý 8 stranový dokumeny dokument
-
-
Máš ho hned v perexu pod klíčovým slovem "dokument"...
-
-
potom neskôr som si to všimol ale príspevok sa nedal už zmazať
-
-
-
Pro všechny, co neví, jaký je vlastně aktuální herní obsah a nápln, Star Citizenu
Dle WIKI:
Star Citizen Alpha 3.3 (And subsequent content patches 3.3.5 and 3.3.6) is a major release of the Star Citizen Persistent Universe. In this universe, up to 50 players in a single server may walk through stations, fly their ships, and explore the Stanton system.
Je to server pro 50 hráčů v jedné místnosti :) To už tu myslím kdysi bylo.. ikdyž moc rád bych viděl i těch 50 v činnosti, bych se asi počůral :) Slušnej Counter Strike
-
-
To si vážne tak obmedzený že ideš Star Citizen porovnávať s Counter Strike?? A nechápem prečo si vytiahol verziu 3.3 keď už je vonku 3.4? https://youtu.be/dBX74YKk3nE tu máš tých 50 hračov na serveri.
-
-
Možná jsi ty omezený, že jsi neviděl, jak ten battlefield pro 50 lidi, má problémy s refreshem, ikdyz všichni seděli nejspíš blízko ke stejnými serveru, a zbytek obstaral jejich klient n jejich železu.
Stejně, po shlédnutí videa, za nějž ti. Upřímně děkuji,ze jsi me odkázal na aktuální build té hry, jsem nezměnil názor. Nýbrž jsem se utvrdil v názoru. Že jde o dojem vs příjem. Je to predimenzovanej battlefield. Nemá to základní konfliktní inteligenci. Protože ani to by tenhle "jedí knight" vysharovat nedokázal.
-
-
Preblém s refreshom, je očakávaný v tejto fáze vývoja, keďže sa tvorca zameriava na iné aspekty hry.
Zaujímavý je ale tvoj obrovský záujem o hru ktorá ťa vraj nezaujíma a zároveň si nie si schopný vygoogliť ľahko dostupné informácie, ale miesto toho vychádzaš zo starých informácií.
Pripomínaš mi ľudí, ktorý boli svojho času presvedčený o tom, že sa za maximum 25 hráčov na server nikdy nedostanú...
Keby si sa aspoň pokúsil dať nejaký zrozumiteľný argument, tak by možno malo zmysel sa s tebou aj o niečom baviť.
-
-
-
A nezapomen zminit jak je na tom SQ42 to je totiz druha hra, ty to urcite budes vedet :)
Jinak tady jsi nezminil asi 38 mechanik a veci ve hre 😂
-
yep a od toho je server meshing
-
-
Od ceho konkretne ? muzes uvest priklad?
-
-
V podstate hraci sice budou na rozdilnych serverech, ale ani o tom nebudou vedet. Servery si budou mezi sebou vymenovat vsechna potrebna data. Vystrelis po druhem hraci a servery si mezi sebou vymeni data o rakete, kulce, pozici hrace atd...
-
-
O jakých serverech se tu teď bavíme? Jak vzdálené od sebe mají být? Můžeš uvest nějaký příklad ve hře, kde tato mechanika je používaná?
-
-
-
-
-
Doufám že až nám to PC hráči otestuj a zaplatí, vyjde to v klidu i na konzole. Na príští generaci😉
-
-
Ten gumák bez konzole nic hratelnýho stejne nevyvine, pokud to nebude tech demo s max 50 lidma v jedné místnosti. ( o jeho menších modech, než má counter strike, se bavit ani nebudu)
-
mozna single
-
-
Bez sarkazmu, jsem uprimne zvedavej, jak se vlastne hra ktere se prodalo tolik kusu v pre-releasu navic v tak celkem specifickem zanru, bude prodavat po releasu.
Jestli to bude nakonec takova masovka ze 200m doalru ted je jen plivnuti do nasledneho rybnika prijmu a nebo jestli se prodeje jako takove narazove zvednou jen lehce a pak bude zit a dofinancovavat vyvoj z "aftersales".
Da se sice predpokladat ze vzhledem k mmo modulu budou hru chtit udrzovat dlouho ale stejne by mel byt cil takoveho projektu i zisk prostredku na budouci projekt aby nemuseli fungovat takrikajic z ruky do huby.
-
-
Je skoro az hloupe si myslet, ze Star Citizen bude mit trzby jako konzumni tituly typu Red Dead Redemption 2, GTA 5 atp. Trzby budou logicky nasobne nizsi a pravdepodobne nikdy nedosahnou toho, co se vybralo nyni.
-
-
tak SQ42 bude mit zajmovou zakladnu zhruba jako mass effect
-
-
-
Přišel jsem si počíst komenty lidí, kteří do toho prostě vidí 😀
https://media.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.gif
-
-
vaporware. Celý ten projekt zmizí jak pára nad hrncem, a šéf toho projektu zmizí i s prachama na Bahamách
-
-
😀Zajimavý. Proč by si sebemín rozumný člověk, ufikl zdroj svýho obrovskýho přímu? I kdyby to pro něj osobně, aktuálně mělo být i jen jím nastavenej plat CEO v UK? 😐?
Rozumným odstupným, kdyby si dal výpověd, by to asi taky nějak vážně nevysosal, tak proč by se nesnažil, zvýšit příjmy, svoje nastavit v závislosti na příjmech firmy a počkat, než se projekt dostane případně do deprese a oni ho znova oživí volbou někoho nového, silného?! 😱 (no, asi bych prvně počkal na rozbor, vážených, platících zákazníku)
-
Není na to už trochu pozdě?
-
-
Na Bahamy, nebo prachy? Teď si nejsem jistej, co jsi tím chtěl říct, walltare.
-
-
-
-
Jde vidět, že neznáte povahu Chrise Robertse. Je to designer - maniak, ale v dobrém slova smyslu. Z jeho ruk pochází legendy, jako Freelancer, Wing commander, Ultima. Maniak je v tom, že vše dělá snad až do absurdních detailů, což vždy prodloužilo tvorbu všech jeho her. Na Star Citizen to je ovšem vidět mnohem více, protože se o daném titulu mluví od počátku jeho vývoje, zatímco u starších titulů jsme se o nich dovídali, až vyšly.
-
-
Snovej CEO. 🙂 Řekni, Franto, ty jsi ho potkal osobně? :) Nebo, nepřemýšlel jsi někdy o kariéře psychologa, či proroka?
-
-
-
Vývoj téhle hry je snad na úrovni mímu. Dokonce ani DayZ není taková shitshow a to už je co říct.
-
-
Tak pokud nekdo srovnava DayZ se Star Citizen, tak evidentne netusi, ktera bije. Jsi uplne mimo.
-
-
Zajímá mě jestli se jim zlomek toho vrátí. Kéž by někdo chtěl 90 milionama měsíčně dotovat mě.
-
-
Vrátí? Co se má vrátit? Oni ty peníze už získali a utratili. narozdíl od klasického modelu kde je investor. Čili otázka zní, jestli se to vrátí nám hráčům :D A mnohé napovídá, že ano.
-
No minimálně, další Hype, i informace o mesíčním budgetu etc., jím alespon u určitých, movitějších, důvěřivějších lidí, co tíhnou k hazardu, zajistí Income do aktuálního měsíce, v podobě vstupu do herního pekla (prodávání "fyzickýho" obsahu v multiplayerové hře..ehm EA)
I kdyby to bylo pouze budget na tvorbu onoho reklamního a odbytového materiálu. Za tímto účelem se jiné polečnosti tvoří. Jasně, můžete argumentovat, že jednou bude real všechno, ale cesta je kolikrát cíl.
Já se obávám, že zde vůbec nejde o nějakou křivku buildu, ale o aktuální dojem vs aktuální příjem. Projekt, s kterým co do prostředků, zatím neměl nikdo tu čest, jestli se nemýlím. možná to nemělo obdobu už někde ve starověkém Egyptě, nebo tak.
-
jn no nebylo by to uplne spatne
-
Vzhledem k tomu, že se nejedná o investici, ale o crowdfundingovou kampaň tak co se ti může vrátit je hotová hra. Druhá možnost je vrácení peněz v případě selhání projektu, ale tam si myslím, že pokud k tomu někdy dojde tak nebude z čeho vracet. Protože projekt, který má peníze na účtu asi jen tak neselhává.
-
-
Hezky jsi to napsal.
Můžeš trochu rozvést tu myšlenku "vracení" peněz? Selhání projektu?
Ty jsi asi moc podmínky nečetl, co ?
YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT RSI, ITS LICENSORS AND AFFILIATES ARE NOT LIABLE FOR ANY ACT OR FAILURE TO ACT BY THEM OR ANY OTHER PERSON REGARDING CONDUCT, COMMUNICATION OR CONTENT ON ANY OF THE RSI SERVICES...
-
-
Pokud by společnost zkrachovala, tak je možnost že by likvidátor vypořádal i backery... ale záleželo by na tom jestli by uznal, že produkt nebyl ještě doručen.
Plus příspěvky které byli podané přes kickstarter, tak by se asi vypořádávali podle pravidel KS.
To co si napsal je spíš s ohledem k žalobám jsem pochopil.
-
-
zkus přečíst také toto:
For the avoidance of doubt, following the Cancellation Period, in
consideration of RSI’s good faith efforts to develop, produce, and
deliver the Game with the funds raised, you agree that any Pledge
amounts applied against the Pledge Item Cost and the Game Cost shall be
non-refundable regardless of whether or not RSI is able to complete and deliver the Game and/or the pledge items.a
In consideration of the promises by RSI
hereunder, you agree that, following the Cancellation Period, you shall
irrevocably waive any claim for refund of any Pledge that has been used
for the Game Cost and Pledge Item Cost in accordance with the above.Prostě přispíváš v dobré víře za možnost se povozit. Mluvím teda hlavně o aktuálním portfoliu produktů, než o account na kickstarteru. Core lidí, pumpující ty směšný částky.
Tipuji, nikdo kdo tam nějakou směšnou částku napumpoval, se asi nenajde tady co ? :)
-
-
Určitě jde o příspěvek... já mluvil spíš o penězích, které zbudou v případě selhání projektu. (Peníze na účtech, peníze z prodeje věcí ve vlastnictví firem) U KS se to řeší tak že se peníze vrátí poměrnou částí backerům. Jak by to bylo tady nevím... proto jsem mluvil o možnosti. Řekl bych, že by se to neřešilo jen podle podmínek, ale USA, GB a GER mají asi i nějaké zákony, které do toho můžou vstoupit.
Fakt nemá cenu řešit úryvky z tos... nejsem právník.
-
-
-
-
-
Vyvíjíš Star Citizen? :-D
-
-
Pani/slečna Šárka Tmějová , máte tam chybu. Ked si spočítate modré údaje z grafu ktoré ptredstavujú sumu minutú z crowd funded kampane tak Vám vyjde čislo 175 498 000 a keď toto číslo odpočítate od sumy 215 559 000 tak mi to vychádza niečo okolo 40 milionv dolárov, čo je trošku iná suma ako 14 miliónov ktorú v članku spomínate VY.
Edit: Ešte mi prijde dosť zvláštna formulácia "Zvláštností je, že hra za tu dobu dokázala vydělat přes 200 milionů dolarů, aniž by vyšla." ... aspoň ja osobne si prod pojmom vydelat predstavujem zisk z nejakej činnosti a nemyslim si že CIG malo zisk 200 melónv, kedže tieto boli minuté priamo na vývoj hry . Ani iné vývojárske Štúdia nepovažujú peniaze ktoré získajú na vývoj hry , napr. za od investorov za výdelek, alebo sa mýlim ja?
-
-
1) Kdybyste si přečetl ten dokument, tak dojdete k sekci, kde zůstatek 14,23 M za 2017 udávají přímo CI Games (část Cumulative Net
Position).2) Je to samozřejmě zisk. CI Games prodávají svou hru,
potažmo lodě do ní. Vydavatel/ studio bude mít prodej hry jako svůj
hlavní zdroj zisku. -
-
1. Áno máte pravdu, uz som sa ospravedlnil, ze som písal blbosť :-/, ved keby som vedel zmazat prispevok tak ho zmaznem 10 minut po uverejnení ;), ale uz som to napísal tak maslo zostáva na mojej hlave ;) . Ten dokument je k dispozicii uz mesiac a cítal som ho ked ho vydali , cize myslim ze okolo 20.12.
2.OK
-
-
Ospravedlnujem sa napísal som blbost , kedze analýza neberie do úvahy rok 2018.
-
-
To je sila, pritom na me hra nepusobi jako neco co drzi pohromade.
-
-
Můžeš to nějak rozvést? Protože tohle mě v dnešním stavu jako problém nepříjde.
-
-
To je Lukass. ten tu hru ani nehrál. Ten teď teče z konzole, co si koupil...
-
-