Vývoj Star Citizen stojí 90 milionů korun měsíčně
-
Už se těším na trolly a hejty lidí, co nechápou financování a budou tvrdit, že to přece musí za měsíc zkracovat.🙂
-
-
Já se zase těšil na lidi jako ty. https://media.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.gif
Můžeš tedy svůj rozum trochu rozvést v nějakou myšlenku, na kterou bych mohl nějak argumentovat, nebo jsi chtěl vlastní hřištátko, plácnutím emotivního, méněcennýho žbleptu, kterej budeš navíc donekonečna rozmazávat? 😀
Už to začíná být tak nějak i nemoc poddaných, ne jen těch z u kormydel, se zdá. Smutné
-
-
N
-
-
Za 1) SPlácal jsi část mýho textu se směsí urážek ,něco, čemu u vás doma asi říkáte debata.. - To je něco, co jsem v předchozím komentáři nazval ,emotivní žblept, výplod méněcennosti.
za 2) Co bych po tobě měl chtít? Dnes jsem reagoval na tyto účty: Zvejkal, walltar, MalyZeli, Ajaromir a Drizzt. - nevím borče, nespletl jsi si mě s někým, nebo nespletl jsi si účet?
a za 3) proč bych psal co nejvíce lidem, pro jejich reakci, když bych chtěl mít vlastní hřištátko? Tobě to moc nepálí, co? Jsi pomalejší, ale horlivější, co?
-
-
-
-
To je sila, pritom na me hra nepusobi jako neco co drzi pohromade.
-
-
Můžeš to nějak rozvést? Protože tohle mě v dnešním stavu jako problém nepříjde.
-
-
To je Lukass. ten tu hru ani nehrál. Ten teď teče z konzole, co si koupil...
-
-
-
Jde vidět, že neznáte povahu Chrise Robertse. Je to designer - maniak, ale v dobrém slova smyslu. Z jeho ruk pochází legendy, jako Freelancer, Wing commander, Ultima. Maniak je v tom, že vše dělá snad až do absurdních detailů, což vždy prodloužilo tvorbu všech jeho her. Na Star Citizen to je ovšem vidět mnohem více, protože se o daném titulu mluví od počátku jeho vývoje, zatímco u starších titulů jsme se o nich dovídali, až vyšly.
-
-
Snovej CEO. 🙂 Řekni, Franto, ty jsi ho potkal osobně? :) Nebo, nepřemýšlel jsi někdy o kariéře psychologa, či proroka?
-
-
-
Neměl ten sigl původně vyjít už v 2016?
-
-
Show must go on. Tak do toho moc nepíchej, jo?
-
Ona je taky otázka, jestli vyjde v roce 2020. CIG v rámci transparentnosti roadmapy dává ty termíny dost na těsno. A jak se ukázalo z roadmapy StarCitizen, ono je dost těžké něco odhadnout, co bude za rok. Prostě léto 2020 neberu jako oficiální rok vydání.
-
Nevím jestli neměl vyjít dokonce i dřív (2014 nebo 2015)... Původně měli pomocí prodejů singlu financovat vývoj MMO části od čehož upustili když dostali dost peněz aby vyvíjeli obojí zároveň. Takže dneska prakticky MMO část a SP část jsou dva moduly stejné hry.
-
-
Doufám že až nám to PC hráči otestuj a zaplatí, vyjde to v klidu i na konzole. Na príští generaci😉
-
-
Ten gumák bez konzole nic hratelnýho stejne nevyvine, pokud to nebude tech demo s max 50 lidma v jedné místnosti. ( o jeho menších modech, než má counter strike, se bavit ani nebudu)
-
mozna single
-
-
Bez sarkazmu, jsem uprimne zvedavej, jak se vlastne hra ktere se prodalo tolik kusu v pre-releasu navic v tak celkem specifickem zanru, bude prodavat po releasu.
Jestli to bude nakonec takova masovka ze 200m doalru ted je jen plivnuti do nasledneho rybnika prijmu a nebo jestli se prodeje jako takove narazove zvednou jen lehce a pak bude zit a dofinancovavat vyvoj z "aftersales".
Da se sice predpokladat ze vzhledem k mmo modulu budou hru chtit udrzovat dlouho ale stejne by mel byt cil takoveho projektu i zisk prostredku na budouci projekt aby nemuseli fungovat takrikajic z ruky do huby.
-
-
Je skoro az hloupe si myslet, ze Star Citizen bude mit trzby jako konzumni tituly typu Red Dead Redemption 2, GTA 5 atp. Trzby budou logicky nasobne nizsi a pravdepodobne nikdy nedosahnou toho, co se vybralo nyni.
-
-
tak SQ42 bude mit zajmovou zakladnu zhruba jako mass effect
-
-
-
Chtělo by to vyřešit optimalizaci, nevim kam těch 193mega strčili.😀
-
-
Tak ted jsem hral a jelo i to 60 FPS na alphu to je dobre : https://www.youtube.com/watch?v=Bdytw9myEiQ
-
-
Jo mě to taky jde na plno, ale kamarádi co mají slabší pc (ne totální brambory) a mají to na ssd disku tak jim to běhá kolem 30fps. A zase takovou grafickou dokonalost to zas nenabízí
-
-
No neznam jinou space game s lepsi grafikou :) simulaci avatara EVA,bezloadingove game play atd...😀
-
-
No já taky neznám, ale ono jich taky moc není😀 sc graficky hezká je ale singl do toho vyjde tak za 5 let a hra bude hotová tak za 10let když to vse pujde😉 tedy na to že v alfě to je 8 let a je to tam kde to je tak bych si tipnul že to bude trvat ještě déle
-
-
Problem je opakuji to asi po 10000000000000000000000000000000000x ze se vvyjeji 2 revolucni hry a vice prace je na SQ42. Jednoduchejch mame hafo tohle neni tuctovka.
-
-
Reakce na příspěvek:
Je hezký že nám tu popisuješ problém :-D, neříkám že by to mělo být hotové během jednoho roku jak kdejaká blbost ale po 8 letech je jen holá hra ve které není nic a není ani optimalizovaná tak je to ještě větší síla:-D to je asi nejmenší tuctovka všech dob a až za 10let vyjde tak to bude největší bomba:-D
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Nebuď drzej fracku, která hra se vyvíjí 8 let do holého základu. Jinak studuj ty než plácneš další blbost. Skoro hotový sqadron😀 najdi si článek na kdy se odkládá až půlku 2020, nemluvě s takovým časovým odstupem vznikne jako vzdy další odklad👍🏻 Tak než tu začneš něco plácat tk si něco najdi.
-
-
Reakce na příspěvek:
Kolik ti je ze urazis ? Ani nevis kolik mi je omg LOL
Jsou hry ktere se delali 12 let se zavedenym studiem.
-
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Bobiku sq42 je skoro hotova a 2 ha je tak na 40 procentech !! Museli sehnat lidi zaridit firmy na zacatku jich bylo 5 !!!
Pokud by nazacatku meli 500 lidi 200 mega iz b sq42 byla v roce 2016 a PU ve 2019. Dokazes to pochopit ??
-
-
-
No Elite by to strčil obecně do kapsy co do kvantity, tak kvality, nebýt Hypu, kolem jedné místnosti s planetou.
Takhle i toto, si evidentně získá prvenství, u někoho, jako ty, ikdyž to v podstatě ani není hra, nýbrž vitrína)
-
-
V tuhle chvíli by strčil elite sc do kapsy jak prd. Mám několik let elite a citizen mám kratší dobu. Jestli někdy bude sc hotové tak bude lepší má mnohem vyšší ambice. Ale v tuhle chvíli to tak není
-
No to je tvuj nazor ja jsne vidim veci ktere elite nema , to co je ve SC od prvniho hangaru v roce 2013 to nema elite ani ted !! cmuchej ale jsi trol rozumim ti 😂😛
-
Elite hraju jak dlouho, a co do grafiky se SC ani nepřibližuje. SC je graficky o hodně dál.
-
-
Reakce na příspěvek:
vubec s nim nema cenu diskutovat kdyz je slepej :) jo kdepak je konec treba megatrola XY :) to byl take kousek :)
-
Reakce na příspěvek:
My si asi nerozumíme, co to pojem je pojem HRA a OBSAH, walltare.
Protože ty, srovnáváš techdemo jedné planety se hrou, která má variabilitu a obsah tisíců ruzných systému.
V SC jde o umělecký prázdný akvárko, kde se krásně generují particle efekty. To, ty pokrytče, nesahá hře, do které to elite bez mála dotáhl, ani po kotníky. Ne dnes, ne za rok. Mimo tu planetu je vakuum, konec kódu, SC nemá vizuální obsah, a jedna vymodelovana planeta není hra, jak tobě a dalším lobotomitům asi nikdy nedojde, když mají svoji naději, pro kterou žijí :)
Můžeš prosímtě, až budeš mít čas zasdílet svůj oblíbený gameplay z SC? i s tím, kde by to graficky šoupl do kapsy, díky :D
rád bych se zasmál, jak ty a tví kámoši vedle sebe vibrujete a blikáte ve svých blackhawkcich na serveru s jednou planetou a pro 64 hráčů. :D
-
-
Reakce na příspěvek:
Asi největší srandu u tohohle commentu mám z toho že jsem člověk co Elite hraje od alphy a nahrané tam mám tak 20x tolik co v SC... K elite mám hodně výhrad, ale je to dobrá a solidní hra. Poslední patch mě třeba zase vrátil naději, že v budoucnu zapracují na jádře, který prostě pokulhávalo.
Graficky ji ale prostě vedle SC nemůžu postavit... Elite je pěkná a hlavně když to hraješ ve VR, tak bych řekl až úchvatná, ale SC je technologicky dál. Nevím jestli jsem u elite někdy našel něco co vypadá líp než v SC. Ale neřeším tady subjektivní názor... Nebudu někoho přesvědčovat že Conrstellation vypadá líp, než Python nebo že Port Oilsar je hezčí, než Orbis. Když vezmeš dva modely a dáš je vedle sebe, tak SC je na tom líp.
Gameplaye ti nenasdílím... já většinou na videa z her nehledím ale hry hraju. A dělám si názory podle toho co jsem odehrál a ne podle videa z youtube. Pokud chceš porovnávat, tak zapni elite a potom zapni SC... jinak to asi nemá moc cenu.
Jinak se loučím a dál pokračovat v diskusi s někým kdo druhou stranu uráží pokračovat nehodlám, takže na neviděnou a sladké sny. 😉
-
-
Reakce na příspěvek:
Sorry, v tom posledním odstavci tě chápu :D Já jsem stím srovnáním s Elite začal, ale nedokázal ho pak skousnout, nebo najít společnou cestu.
Jak se vlastně takové SC hraje? Přiklad, zapnu si stardew valley, ta hra má nějakou osnovu, nějakej cíl (velká farma asi...?), průběh, podstatu, etc,. zkratka hraje se to stylem, ze bych ti tu napsal clanek od prvnich seminek a chatky k necemu. Co bys, jak bys AKTUALNi fyziologii SC popsal ty?
skoda toho gameplaye, ale asi to dost zere
Jinak, dobré ráno walltare :D dobre jsem se vyspal. ty snad take
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pro všechny, co neví, jaký je vlastně aktuální herní obsah a nápln, Star Citizenu
Dle WIKI:
Star Citizen Alpha 3.3 (And subsequent content patches 3.3.5 and 3.3.6) is a major release of the Star Citizen Persistent Universe. In this universe, up to 50 players in a single server may walk through stations, fly their ships, and explore the Stanton system.
Je to server pro 50 hráčů v jedné místnosti :) To už tu myslím kdysi bylo.. ikdyž moc rád bych viděl i těch 50 v činnosti, bych se asi počůral :) Slušnej Counter Strike
-
-
To si vážne tak obmedzený že ideš Star Citizen porovnávať s Counter Strike?? A nechápem prečo si vytiahol verziu 3.3 keď už je vonku 3.4? https://youtu.be/dBX74YKk3nE tu máš tých 50 hračov na serveri.
-
-
Možná jsi ty omezený, že jsi neviděl, jak ten battlefield pro 50 lidi, má problémy s refreshem, ikdyz všichni seděli nejspíš blízko ke stejnými serveru, a zbytek obstaral jejich klient n jejich železu.
Stejně, po shlédnutí videa, za nějž ti. Upřímně děkuji,ze jsi me odkázal na aktuální build té hry, jsem nezměnil názor. Nýbrž jsem se utvrdil v názoru. Že jde o dojem vs příjem. Je to predimenzovanej battlefield. Nemá to základní konfliktní inteligenci. Protože ani to by tenhle "jedí knight" vysharovat nedokázal.
-
-
Preblém s refreshom, je očakávaný v tejto fáze vývoja, keďže sa tvorca zameriava na iné aspekty hry.
Zaujímavý je ale tvoj obrovský záujem o hru ktorá ťa vraj nezaujíma a zároveň si nie si schopný vygoogliť ľahko dostupné informácie, ale miesto toho vychádzaš zo starých informácií.
Pripomínaš mi ľudí, ktorý boli svojho času presvedčený o tom, že sa za maximum 25 hráčov na server nikdy nedostanú...
Keby si sa aspoň pokúsil dať nejaký zrozumiteľný argument, tak by možno malo zmysel sa s tebou aj o niečom baviť.
-
-
-
A nezapomen zminit jak je na tom SQ42 to je totiz druha hra, ty to urcite budes vedet :)
Jinak tady jsi nezminil asi 38 mechanik a veci ve hre 😂
-
yep a od toho je server meshing
-
-
Od ceho konkretne ? muzes uvest priklad?
-
-
V podstate hraci sice budou na rozdilnych serverech, ale ani o tom nebudou vedet. Servery si budou mezi sebou vymenovat vsechna potrebna data. Vystrelis po druhem hraci a servery si mezi sebou vymeni data o rakete, kulce, pozici hrace atd...
-
-
O jakých serverech se tu teď bavíme? Jak vzdálené od sebe mají být? Můžeš uvest nějaký příklad ve hře, kde tato mechanika je používaná?
-
-
-
-
-
Pani/slečna Šárka Tmějová , máte tam chybu. Ked si spočítate modré údaje z grafu ktoré ptredstavujú sumu minutú z crowd funded kampane tak Vám vyjde čislo 175 498 000 a keď toto číslo odpočítate od sumy 215 559 000 tak mi to vychádza niečo okolo 40 milionv dolárov, čo je trošku iná suma ako 14 miliónov ktorú v članku spomínate VY.
Edit: Ešte mi prijde dosť zvláštna formulácia "Zvláštností je, že hra za tu dobu dokázala vydělat přes 200 milionů dolarů, aniž by vyšla." ... aspoň ja osobne si prod pojmom vydelat predstavujem zisk z nejakej činnosti a nemyslim si že CIG malo zisk 200 melónv, kedže tieto boli minuté priamo na vývoj hry . Ani iné vývojárske Štúdia nepovažujú peniaze ktoré získajú na vývoj hry , napr. za od investorov za výdelek, alebo sa mýlim ja?
-
-
1) Kdybyste si přečetl ten dokument, tak dojdete k sekci, kde zůstatek 14,23 M za 2017 udávají přímo CI Games (část Cumulative Net
Position).2) Je to samozřejmě zisk. CI Games prodávají svou hru,
potažmo lodě do ní. Vydavatel/ studio bude mít prodej hry jako svůj
hlavní zdroj zisku. -
-
1. Áno máte pravdu, uz som sa ospravedlnil, ze som písal blbosť :-/, ved keby som vedel zmazat prispevok tak ho zmaznem 10 minut po uverejnení ;), ale uz som to napísal tak maslo zostáva na mojej hlave ;) . Ten dokument je k dispozicii uz mesiac a cítal som ho ked ho vydali , cize myslim ze okolo 20.12.
2.OK
-
-
Ospravedlnujem sa napísal som blbost , kedze analýza neberie do úvahy rok 2018.
-
-
Zajímá mě jestli se jim zlomek toho vrátí. Kéž by někdo chtěl 90 milionama měsíčně dotovat mě.
-
-
Vrátí? Co se má vrátit? Oni ty peníze už získali a utratili. narozdíl od klasického modelu kde je investor. Čili otázka zní, jestli se to vrátí nám hráčům :D A mnohé napovídá, že ano.
-
No minimálně, další Hype, i informace o mesíčním budgetu etc., jím alespon u určitých, movitějších, důvěřivějších lidí, co tíhnou k hazardu, zajistí Income do aktuálního měsíce, v podobě vstupu do herního pekla (prodávání "fyzickýho" obsahu v multiplayerové hře..ehm EA)
I kdyby to bylo pouze budget na tvorbu onoho reklamního a odbytového materiálu. Za tímto účelem se jiné polečnosti tvoří. Jasně, můžete argumentovat, že jednou bude real všechno, ale cesta je kolikrát cíl.
Já se obávám, že zde vůbec nejde o nějakou křivku buildu, ale o aktuální dojem vs aktuální příjem. Projekt, s kterým co do prostředků, zatím neměl nikdo tu čest, jestli se nemýlím. možná to nemělo obdobu už někde ve starověkém Egyptě, nebo tak.
-
jn no nebylo by to uplne spatne
-
Vzhledem k tomu, že se nejedná o investici, ale o crowdfundingovou kampaň tak co se ti může vrátit je hotová hra. Druhá možnost je vrácení peněz v případě selhání projektu, ale tam si myslím, že pokud k tomu někdy dojde tak nebude z čeho vracet. Protože projekt, který má peníze na účtu asi jen tak neselhává.
-
-
Hezky jsi to napsal.
Můžeš trochu rozvést tu myšlenku "vracení" peněz? Selhání projektu?
Ty jsi asi moc podmínky nečetl, co ?
YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT RSI, ITS LICENSORS AND AFFILIATES ARE NOT LIABLE FOR ANY ACT OR FAILURE TO ACT BY THEM OR ANY OTHER PERSON REGARDING CONDUCT, COMMUNICATION OR CONTENT ON ANY OF THE RSI SERVICES...
-
-
Pokud by společnost zkrachovala, tak je možnost že by likvidátor vypořádal i backery... ale záleželo by na tom jestli by uznal, že produkt nebyl ještě doručen.
Plus příspěvky které byli podané přes kickstarter, tak by se asi vypořádávali podle pravidel KS.
To co si napsal je spíš s ohledem k žalobám jsem pochopil.
-
-
zkus přečíst také toto:
For the avoidance of doubt, following the Cancellation Period, in
consideration of RSI’s good faith efforts to develop, produce, and
deliver the Game with the funds raised, you agree that any Pledge
amounts applied against the Pledge Item Cost and the Game Cost shall be
non-refundable regardless of whether or not RSI is able to complete and deliver the Game and/or the pledge items.a
In consideration of the promises by RSI
hereunder, you agree that, following the Cancellation Period, you shall
irrevocably waive any claim for refund of any Pledge that has been used
for the Game Cost and Pledge Item Cost in accordance with the above.Prostě přispíváš v dobré víře za možnost se povozit. Mluvím teda hlavně o aktuálním portfoliu produktů, než o account na kickstarteru. Core lidí, pumpující ty směšný částky.
Tipuji, nikdo kdo tam nějakou směšnou částku napumpoval, se asi nenajde tady co ? :)
-
-
Určitě jde o příspěvek... já mluvil spíš o penězích, které zbudou v případě selhání projektu. (Peníze na účtech, peníze z prodeje věcí ve vlastnictví firem) U KS se to řeší tak že se peníze vrátí poměrnou částí backerům. Jak by to bylo tady nevím... proto jsem mluvil o možnosti. Řekl bych, že by se to neřešilo jen podle podmínek, ale USA, GB a GER mají asi i nějaké zákony, které do toho můžou vstoupit.
Fakt nemá cenu řešit úryvky z tos... nejsem právník.
-
-
-
-
-
Vyvíjíš Star Citizen? :-D
-