Přejít na výpis diskuzí
Vývojáři českého RPG Dungeons of Aledorn předvádí zbraně a dovednosti
19.2.2016 | Adam Homola
24 příspěvků
-
Souhlasím, někomu se to může líbit, mě to přijde takové rozbité - chvíli to a v soubojích zase ono. Sedne mi buď jenom ISO - Pillars Of Eternity a nebo dungeon - vynikající Heroes Legacy X. Jak tu někdo níže poznamenal, u Herousů desítky byly souboje hezky tahové a zároveň 3D - pro mě ideální. No ale už se těším na recenzi hry...
-
Video bylo součástí updatu o vývoji hry. To, že tobě se nelíbí, či tě dokonce uráží taková videa sdílet je čistě tvoje věc a není nic jednoduššího, než se na něj nedívat ;) Mezi našimi beckery je dost lidí, kteří mají zájem vidět vývoj i zevnitř a ti takové video ocení... *5*
-
Za toho troubu se omlouvam. Jeste jsem nemel prvni ranni caj.
-
a hódiny s vodotryskom bys nechcal?
-
ty mas problem chapat vyznamu pisaneho textu ? alebo potrebujes translator? ja viem ze sa to tak robi. rovnako ako moj priklad so scenarom, tiez sa vzdy pise vo worde, word je prava ruka herneho scenaristu. ale to ze mas scenar alebo skill tree v exceli neznamena ze mas hru. 80% zamestnancov hernych studii ma doma po suflikoch design excely, wordy a ine dokumenty. nic to neznamena. a uz urcite to nie je nic hodne na marketovanie hry, bud funkcny zabavny gameplay alebo gtfo ! ;)
-
Sam ses mega lame. Designoval jsi nekdy profesionalni hru ty troubo? Excel je prava ruka designera. To co vidis ve filmech je ve skutecnosti hackovani.
-
v EXCELI !?!?!?! LOL, tak toto je mega lame. Prosim vas nabuduce ked niekto natoci video kde bude ukazovat scenar/gamedesign vo worde tak napiste clanok o tom ze ma novu hru :D
-
ale bude to tim dedkovskym vekem :) Nejvic se mi ty kombinace pohledu libily ve starych goldbox hrach (Pool of Radinace a dalsi).
-
fandim Vam, ale urobte nieco s tymi presaturovanymi fabami
-
Tam je problém, že v tom first person, ať chceš sebevíce, nikdy neuděláš reálný taktický souboj a to pro mě byla jedna z core mechanik, co jsem chtěl do hry dostat. Nevím, kolik z vás hrála / hraje deskové RPGčka (DrD, Gurps, Shadowrun, ADD, F: Unlimited...) ale tam když dojde k potyčce, tak je to právě vždy řešeno hexovým polem a přesně to, jsem chtěl hodit i do hry ;) Pro mě osobně neexistuje lepší systém *3*
-
To se ti ale zdá jenom proto, že jsi Kromaňonec. V RoA jsi měl i cestování po mapě (tam nebyla parta vidět vůbec), různý menu na sbírání kytek, táboření atd. To máš jako Albion a spol., tam bylo taky pohledů spousta. Samozřejmě je to ale věc názoru - mně se líbily i RoA i Albion atd., ale ta určitá čistota ve hře "pořád ze stejného pohledu" je pro mě hodnota navíc, protože mě nevytrhuje střídání kamery.
-
stejně tak Betrayal at Krondor
-
Přesně tak, RoA byla jedna z největších inspirací co se herního stylu týče ;)
-
to je výhra teda :D
-
Souhlas, ROA - Shadow over Riva = one of the best. Urcite si to koupim
-
Přesně tak...ROA a hlavně Shadows over the Riva je dokonalost RPG:
-
navic jedine na tahy jde udelat jakztakz schopna ai
-
Ale serie RoA je zase dukazem, ze ta kombinace vubec nemusi byt spatna.
-
Ano, taky si myslím, že si měli vybrat buď jedno nebo druhé, to míchání jen člověka zbytečně vytrhuje. I tahové souboje se dají dobře udělat v 3D, viz - Might and Magic X.
-
V čem je problem? Pro lepší feeling je procházení světa ve 3D z vlastního pohledu, jakmile narazíte na nepřítelé přepne se pohled do bojového modu a jede se na tahy. Pro znalce a fajnšmekry to pravé RPG, protože pouze na tahy a s dobrým přehledem o bojišti dokážete na max. využít scopností členů party.