Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je fajn, že pořád vychází hry z druhé světové, ale ještě víc fajn by bylo, kdyby ji ukazovali takovou, jaká opravdu byla a odpustili si ten hollywoodský/realitu překrucující styl.
    • Tak zrovna v CoH by musel jeden ruský voják stát půl jednoho bodu manpower (mluvím ze systému CoH jedničky, dvojku jsem ještě nehrál, nevím jak to tam je) aby to bylo trochu realistické :D
  • Kdyz tak na to koukam... tak se mi styska po serii Men of War.
  • Škoda Suden strike a Fireglow .... ti uměli vzkřísit mrtvý žánr a přidat interaktivitu tam kam se ji ostatnáí báli dát .... Dneska už dělají mobilní hříčky a (dětské) patlaniny jako Cauldron :(
    • Podle mě dost přeceňovaná, šíleně obtížná hra s nutností tak neuvěřitelného micra, že to až bolelo. Mít stovky vojáčků, kteří pomalu nejdou vidět a starat se o munici každého z nich...
      • Cypri
        Bylo to super no *1* *1* *1*
    • jan.pospisil.35
      sudden strike byla klasa vzpomíná jak sme s bratrem hráli demo jedničky furt dokola.
      • FeebeEWN
        nápodobně :) úžasná hra.
  • Miserius
    Už jsou recenze po internetu, mrkněte
  • relic dela nejlepší strategie, jen doufám že tam bude funkční matchamking aby me to nehazelo na moc skilled hráče a budu porad dostavat na prdel:)
  • TheGGG
    Pff hra je zatraceně nereálná. To nedokáže nikdo zpracovat bitvy tanků tak dobře jak se to podařilo tvůrcům world of tanks?
    • chcípni o kus dál *11*
    • Co ty jseš za hnupa.Chudák tvá matka ,která tě vyvrhla na svět.
    • World of Tanks je arkáda. Tvrdit, že je to reálný vyžaduje opravdu vysokou úroveň demence. *7*
    • A teď nám napiš kolik hodin máš odsezených v tanku ty reálná tanková bitvo. A rád bych číslo a ne plácání hloupostí, jak je tvým dobrým zvykem.
      • porovnavas neporovnatelne a ze by sa to tvorcom world of tanks podarilo je otazne kedze od tej hry kazdy uteka....kazdopadne tu mame pre tak skuseneho tankistu aj zopar simulatorov *1*
  • No nevím, místo zdejších některých přitroublých komentářů a honění ega zrovna dokončuju instalaci CoH, a příští týden plynule navážu dvojkou. Potom nejlíp uvidím jestli je jednička i s odstupem času tak super a jak na to navazuje dvojka.
    Bavit se tu o tancích v kreslené hře a srovnávat je s realitou je jako hádky 6ti letých capartů na koupáku kdo má lepčí stříkací bouchačku. Každej z nás hráčů si rád zahraje a rád se hodí do dětských let. Ale řešit to v komentářích na internetu v absurdních detailech, to je na pánové na chocholouška.
  • CoH je výborná RTS, ale co mi tam hrozně chybělo, byly nějaké úkoly. Představte si, že hrajete proti kompu nebo proti hráči na čas. A občas se objeví nějaký úkol jako obsadit toto území a bránit po určitou dobu a za to získáte nějaký bonus. Třeba vám přijede pár Tygrů nebo přidá body jako když bojujete o vlajky. Tudíž se potom musí nepřítel snažit vás dostat a v půlce zničujícího útoku, který tak tak zvládáte odrážet, se objeví další úkol, kdy nepřítel bude muset udělat rozhodnutí jestli bude pokračovat v útoku kde může přijít o všechno, ale taky vás může sundat, nebo se stáhne za účelem splnění úkolu jako třeba držet křižovatku po nějaký čas. Když uspěje, tak mu taky přijedou nějaký tanky, nebo dostane nějakou podporu jako kobercovej nálet bombardérů a k tomu nějaký ten čas čim se časově zase vyrovnáte. No? Tohle v prvnim CoH chybělo. Je to jenom tupá RTS bez cíle, ale přitom audio-vizuál je úžasnej. Je to jako koukat na Zachraňte vojína Ryana. Záčátek vás natchne, ale potom je to nudaaa
    • Přesně musím souhlasit s "Jako" hrál jsem betu která byla na 14 dní na vyzkoušení zdarma a Multiplayer je prostě tupá RTS bez cíle, prostě si v tom MP skoro vůbec nic neužijete ač hra vypadá pěkně v základně si postavíte 5 baráků a tim to končí.

      Singleplayer určitě v tomhle bude rozhodně lepší.
      V multáku jsem zahrál pár matchů a rychle to omrzí.
    • to mluvíš o kampani? nevim jaka je tam kapmaň, stejne bych ji nehrál. Ale nechápu jak mužeš nazvat multiplayer nebo skirmish "tupou rts bez cíle". proste cilem je porazit nepritele stejne jako v jinych rts
      • Mluvil jsem jak o skirmishi tak multiplayeru. Kampaně nehraju u strategií. To jsem hrál jako malej. Jestli tě baví zabíjet hlava nehlava bez vedlejších úkolů, které zpestří hraní tak závidim *4*
  • 15k3
    Hrát sám je na nic. Mohli by zavést alespoň coop kdy už nic. Jinak od MP jsem čekal více, no asi jsem naivní. Jinak doufám, že se příště zaměří na jinou dobu, druhá světová už mi leze celkem krkem. Hrát s takovou M1A1 proti T90, to by byla prča. *7*
    • tvorci man of war kuchtia modern combat rts *3*
    • LTM3
      Ohledně COOPu, od toho tam jsou ty coop mise nebo se snad mýlím? *7*
    • Ano, M1 Abrams, který střílí na T90 z deseti metrů by vypadalo vskutku úžasně *7*
      • mdkGT
        Zadna hra s tanky nemuze byt realisticka, pokud se tam nebude valcit na mapach o rozmerech alespon 10x10 km.
        • jan.pospisil.35
          a co třeba stařičké suddenstrike tam ty dostřeli celkem šli dělo přestřelilo celou mapu ale byla otázka jestli jsi viděl cíl nebo střílel na slepo.
        • Men of War to docela splnil... na par set metru ti protivnikuv tank odpravil tvuj, ruzny zasahovy zony... a jak tu nekdo psal kutej modern war rts a na to se tuuuuze tesim :)
        • Doporučuju ti zahrát si Wargame,třeba zjistíš že taková hra existuje a je to královna dnešních RTS :)
          • Souhlas, realna hra ;-)
            Vtipne je ze lidi placou po realite, a treba wargame jsme s kolegama zahodili, protoze je to proste az moc realne. Jednotek jak nas*anych, musis velmi resit logistiku. A ta realicnost uz neni zcela pro kazdeho.
            • Žádná komplexnější hra není pro každého. S tou realističností to trochu přeháníš, na každém kroku tam člověk zakopává o kompromisy mezi balancem a realističností. Pro příklad AA obrana. BUK-M1 má ve hře dostřel 3,5km namísto 35-ti km které má normálně, jinak to ale ani nejde, těžko by se používalo letectvo kdyby měla AA obrana dostřel přes celou mapu.
      • 15k3
        jo a ferdinand střílející na IS2 ze 100 metrů je taky ultrarealistických... *11*
        • To se taky stávalo... Dnes ale boje díky moderním technologiím probíhají úplně jinak
          • To není pravda. Pozemní boj probíhá i dnes dost podobně jako za 2. sv války. Velmi se tu podceňuje druhoválečná technika. I tehdy se bojovalo na velké vzdálenosti, tanky neměly problém ničit nepřítele i na vzdálenost 1,5 - 2 km, dělostřelectvo mělo dostřel často přes 10km. Mnoho taktik vymyšlených Němci za 2. sv války se učí dodnes na vojenských školách a používali je například i Izraelci při boji s Araby v průběhu studené války.
            • Souhlas, a to ne jen s technikou. Behem 2 svetove se dost vyvinulo dost veci, do te doby neuzivane. Takova drobnost jako maskovaci vzory na uniformach (pokud vim, tak predtim cilene toto nikde nebylo hromadne uzito), pak samotna taktika se menila, srovnejte si prvni vs druhou, a kdyz zapomeneme rozdil techniky, tak dnesni taktika je dost podobna te druhovalecna (valka v iraqu, vietnam)
  • tenhle dil mi prijde narychlo zbouchaný a nikdo me nepresvedci ze ne. Vlastník THQ skrachoval tak si dejte dokopy 1 a 1 a zjistíte že asi meli osekane finance a lidske zdroje tak to dopadlo jak dopadlo. Nerikam ze je to spatna hra ale ksakru vzdyt to je jak jednička
    • Vona je venku už plná hra, nebo si jak kámoš, který celý seriál zhodnotí po prvním díle?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit