Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Soubojový systém přece nedělá hru :) a co se týče toho proč většina lidí RPG hraje, tedy samotné dobrodružství. V tom ta hra doteď nemá sobě rovnou :)
  • Nemusí se líbit všem, jen by se měl třeba SW líbit lidem, kteří se pohybují v určitých kruzích lidí (sci-fi fans, fantasy fans, nerdi apod)
  • Mám stejný názor. Akorát nechápu ta mínuska. To jako musí automaticky všichni milovat Zaklínače? Bože to je jak se Star Wars. Nesnáším když si někdo o něčem myslí, že se to musí líbit všem.
  • CRYPT
    To same si myslim o 2ce zase ja, kdezto 1cka patri mezi me TOP hry
  • CRYPT
    Ta zenska uplne naprava vypada dost dobre
  • God-of-War
    Máš pravdu:D
  • Ještě dodávám ACTIVISION. *1*
  • Im cest!
  • Ja nezhadzujem kvalitu alebo zapal ludi zo 4A. Poprve tvrdim ze je naivne si mysliet ze ked vydavatel hodi hocijakemu studiu 2x tolko cashu tak sa mu cast penazi hned vrati s tym ze to dane studio nespotrebuje, ze budu taky "ferovy" voci vydavatelovy. Dalej dnes sa da velka cast vyvoja outsorcovat (nehodnotme tu kvalitu takehoto pristupu) nehovoriac ze popularne enginy maju uz rozne shopy kde sa daju nakupit cele casti do hier. To bola ich volba ze pouzili svoj engine a mozno to pre nich bolo nakladnejsie (to viedia iba ludia s 4A). Tak isto to vypoveda skor o ich neschopnosti si vyrokovat lepsie podmienky na jednej strane a o THQ ako o sprepacenim curakoch ktery si zase moc nevazia svoje sutdia. Zvlast ked taketo komenty pusta byvaly sef. Pride mi to od neho dost pokrytecke, teraz ich ospevovat po funuse. Hry sa proste stali obchodom a studia fabrikami/manufakturami. Ano IW spichne MW3 mozno za mesiac ale to neni podstatne. Podstatne je pre investora (Activision) ze ked do nich napumpuju 200M tak sa im ta investicia 10x vrati.
    A posledna vec, precitajte si ten original anglicky rozhovor. Je tam aj napisany typ tych stoliciek co im chcel velkoryso dodat. Ako je fajn sediet na dobrej stolicke, zvlast ked vyvojar vecsinu pracovneho casu presedi ale zasa kupovat stolicky za 850$ , to mi pride tiez ako vyhadzovanie penazi von oknom. Zvlast ked tam pise ako museli natajnasa pasovat devkity priamo z USA.
  • Radioaktivni_surikata
    Tak to nehraj, když je nechceš krmit. Ale jsou to oni, kdo zaměstnávaj vývojáře, a když zkrachujou, tak už ty samý vývojáře příště nezaměstnaj. A bejt tebou pomlčím, protože nejsi o nic lepší. Kdybys chtěl něco bojkotovat, tak to nebudeš hrát. Tím, že to ukradneš akorát dokazuješ, že jsi stejnej ubožák a dáváš těm svejm "kravaťákům" argument, proč vytvářet nesmyslný ochrany, co pak buzerujou slušný hráče. Ale hlavně že máš aliby, tak si to 3x přeříkej před spaním, aby tě náhodou netížilo svědomí. Boha jeho, že si to stáhneš by mi bylo šumák, svědomí každýho z nás, ale že se tím vytahuješ a dokonce si myslíš, že je to naprosto v pořádku... Velebnosti, jdu blejt.
  • misho8723
    Dobre, jasné, všetci vieme ako to chodí na Ukrajine, ale aj tá má inú, krajšiu stránku :) - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6uPW7RZYJgw
  • Zaklínač 1 byla straně nudná hra s blbým bojovým systémem, toť můj názor.
  • Ještě nikdy jsem se nesetkal s člověkem, kterého by nebavil Zaklínač. Hm, všechno je někdy poprvé.
  • Ach jo, bude to jak se Zaklínačem, hra mě vůbec nebavila a nechtěl jsem ji, ale koupil jsem ji jen abych podpořil správňácký a férový vývojáře, potom ji dal jako dárek a měl jsem užitečný s nutným, tady to vidím dost podobně, samotná hra mě tolik neláká jako Stalker, ale..vlastně, zkusit bych ji mohl. Snad na té mé sračce alespoň pojede.
  • Jo vajicka mozna v Nemecku koupis levneji, ale srovnej si treba naklady na bydleni v Nemecku a na Ukraine ... bude to rozdil nejmin desetinasobnej
  • No kdyby to koupila napr. EA tak se na znacku metro kazdy vykasle protoze by tu hru za*ebali presne tak jak to delaji u vsech ostatnich her.
  • Tilwaen
    V čem přesně zde vidíš chybu, prosimtě? Mají to napsáno správně.
  • Aha takže všichni co si koupili MLL ty peníze "přeposlali" majitelům a vývojáři 3 roky hladověli bez peněz *1* ty si ale koumes...to snad ví i mimino že z každé "koupě" hry jde určité procento vývojářům a zbytek managementu... *7* a je jedno jestli je topředobjednávka nebo koupě po vydání...omg
  • Tilwaen
    Shovávavost je tam stále. Ale i mistr se někdy utne, zbytečně neslovíčkařme.
  • No zas to tak neshazuj...jistou vypovídací hodnotu to má, protože si hodně lidí stěžovalo na optimalizaci, chyby v titulkách apod, což je záležitost testování, na které potřebuješ LIDI a ty lidi jí, pijí, spí, tudíž jí musíš dát nějaké peníze aby ti ve studiu neumřeli hlady... Navíc s většími investicemi roste počet vývojářů, studio si může dovolit lepší dabéry, více licencí (na zbraně apod) atd atd... ano, beru to, že Rubin trochu nadsazoval a přeháněl, ale zas je pravda, že když člověk ví pozadí vývoje hry, může si jí lépe "ohodnotit" - když IW "spíchne" MW3 "za víkend" a chce za něj 60e v porovnání se 4A, která na tom dře několik let a vyrobí MLL a chce za něj 50e (oboje pro porovnání ze steamu), tak by se to mělo v hodnocení taky trochu projevit...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit