Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uher

    Nevidím v tom žádný bizár. Když na to mají prostředky a možnosti, tak proč to neudělat. Kdo ví, třeba to někdy dotáhnou do konce a čeká nás něco mimořádného, nebo naopak velké zklamání.

  • Sunk Cost Fallcy. Když už do toho pošleš ty desetitisíce, tak ta hra přece musí vyjít a musí být dobrá :-D

  • Gulivera84

    😂 ted sem se pobavil

  • od tyhle sekty by se i putin mohl naucit, jak se dela propaganda


    predpokladam, ze jim to jeste nekdo stale zere

  • a muchlajicimi se polstari

  • Operace Flashpoint?

  • Jarisko84

    Je mi jasne ze sa to zda moc... ale v detailoch je sila.... nie je nad to ked vas napadne daco bizarne skusit a ono to naozaj funguje lebo s tym autori pocitali atd.... drzim palce...

  • spoock

    Ve svém vlastním zdraví jsem přestal projekt před pár lety sledovat. Jednou za pár měsíců se podívám jak moc se projekt (ne)posunul. Když už mají několik let v implementacích pořád jednu věc, tak je něco špatně. Tankování, které teď vyšlo v posledním patchi slibovali už před lety.

  • Derp_1337

    "Chci říct, že i když SC začnou vydávat za 3-5 let, tak na to furt půjde koukat."

    Nemyslím si, že to takhle dopadne. Dle dosavadních zkušenosti s CIG bych spíš tipoval, že za 3-5 roky oznámí, že jejich současný herní engine je už "zastaralý" a začnou vše předělávat na novější engine s vyššími detaily.

  • Corvus

    Jestli se na těch prostěradlech nebude létat jako na koberci v Magic Carpet, tak 0/10.😛

  • Mě by zajímalo, kolik z backerů už stihlo za ty roky zemřít.

  • 0011

    Jako nic není černobílé, ale SC měl vyjít 2014, kdy tyhle konzole s "teprve" končící podporou vyšly a v té době se ještě ani netušilo o projektu NX neboli Switchi a ani to na něj nemá vyjít, takže  ten bych do toho netahal. Taky velice pochybuju, že to vyjde na současnou generaci konzolí, respektive už pochybuju, že vůbec kdy vyjde verze 1.0.

  • victor

    Hlavně odebrat přístup ke kreditce by fandům i vyvojářům donucených k vydání hry a dolaďování za provozu už docela prospělo 

  • victor

    Tak jistá česká hra má realistický simulátor noční oblohy ...nicméně Takové perličky jako prostěradlo co se špiní by si mohli nechat na dobu , kdy ostatní aspekty hry budou fungovat .....a to se dívám na Elite a pomyslím na to  kde už dávno , Star Citizen měl být .....


  • VereWolf271

    Ty odstavce myslím píší samotní vedoucí týmů, snad se z toho ten dotyčný člověk poučí. Edit: Chtěl se asi za svůj tým pochlubit. 

  • Hidden

    Nejde o to cenzurovat nebo neco zatajovat, jde o to, ze pro spoustu lidi je podobna technologicka vymoznost naprosto zbytecna a i clovek neznaly PR by mohl mit alespon tuseni, ze jim to dost lidi misto: "Wow, cool!" da spise patricne sezrat, s ohledem na predlouhy vyvoj celeho projektu. Kdyby to misto toho proste jen shrnuli treba prostym odstaveckem o vylepsovani simulace latek s kratkym obecnym popiskem, mohli si podobne drama usetrit. ;)

  • VereWolf271

    Tak mě vývoj této hry stále baví sledovat. To je důvod proč stále jsem fanouškem, i když to samozřejmě vyžaduje rozumný přístup ke gameplay. 

  • Souhlasím (s komentáři). Zatím to ještě není úplně ztracené..

    Oni mají štěstí, že se výpočetní náročnost her (mj. i kvůli nedostatku čipů) trochu zasekla (oproti dekádě předchozí). - viz teprve končící podpora PS4 a  XONE, viz zoufale pomalý - ale stále žijící Switch, viz stále populárnější mobilní hraní, atd..

    Chci říct, že i když SC začnou vydávat za 3-5 let, tak na to furt půjde koukat. A prachy furt mají, takže na prostěradlech nezkrachujou..

    p.s.. Nechci NIJAK ospravedlňovat zoufalý vývoj SC.. Jen že to prostě NENÍ černobílé..

  • VereWolf271

    Jedná se o měsíční report, kde píší, na čem jednotlivé vývojářké týmy v měsíci pracovaly.  To znamená, že by tam neměla být cenzura a ani ta autocenzura. S vyjimkou samozřejmě na spoilery. A AI týmy jsou vždy na vrchu.  

  • VereWolf271

    Dobrý den, jedná se o "Content AI tým" to je tým, který z už hotových featur a tech (AI) tvoří obsah do hry. Buď už maj většinu prioritnějších tasků hotových nebo čekají na jiné týmy, až jim dodají co potřebují nebo si momentálně můžou dovolit z jiného důvodu vyčlenit nějaké člověkohodiny z tohoto týmu. Upozorňuji, že týmy jsou na sebe vzájemně závyslé. A pravděpodobně např. programátoři, kteří se zabývají jádrem hry, backendem nebo systémovými záležitosmi si např. takový podobný luxus zatím dovolit nemůžou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit