Vývojářům Baldur’s Gate III se nelíbí, že si hráči vytvářejí nudné postavy
-
Aj... zase ta dominance bílého muže. Tak takhle by to, soudruzi, nešlo!
-
Já za někoho s rohama a s ocasem hrát nebudu, protože to jako právník dělám celej den v práci. Ve hře chci hrát za hodnýho, slušnýho člověka, kterej pomáhá ostatním a odmítá za to brát odměnu. Prostě pořádnej roleplaying.
-
-
túto diskusiu môžu zavrieť. najlepší komentár je jasný :D
-
To je fakt pecka koment... pochechtavam se tu už pět minut 😀
-
-
Vyvojarum muze byt s prominutim uplne u zadku, jakou postavu si ve hre udelam. Delam si ji proto, aby me jako hrace bavila, aby mi sedela a specialne v RPG abych se tak nejak s ni szil. A jestli je takzvane nudna, nema rohy, oci do ctverecku a na kuzi fialove hvezdicky, to neni jejich problem. Je super, ze tam dali moznosti pro lidi, co takovou postavu chteji, ale to neznamena, ze to kazdy musi vyuzit a mohli i ocekavat, ze vetsina hracu proste sahne po necem "standardnim". :)
-
Tak hlavně aby v souladu s moderní dobou neodebrali možnost si tohoto nudného, bílého muže vůbec vytvořit ;)
-
ne nehraji za opačná pohlaví a ani za zelené rohaté potvůrky... postavu pohledného bílého heterosexuálního může s hnědými vlasy si vytvářím pokaždé, protože to je postava se kterou se zžiji... je úplně jedno jestli se budou tvůci třeba stavět na hlavu, očividně jejich hráčská základna je trochu jiná, než se nám bulíkuje. A pokud mě v editoru neumožní si takovou postavu vytvořit, tak tu hru prostě na krásno nekoupím....
-
-
Všechnu moc imaginaci... ehm, tedy přízemnosti.
-
-
naštěstí je každému pendrek potom, jaké postavy si vytvářím. Hrát za nějakou kreatůru x hodin, to se mě fakt nechce....
-
-
-
Taková střela do vlastní nohy se jen tak nevidí.
-
Chápu pohled vývojářů: s tou hrou se patlají celé roky a tak je asi omrzí pohled na generické postavy. Ale pro hráče je to novinka a na první hraní si člověk snaží maximalizovat imerzi. Není se čemu divit, že si většina lidí (napoprvé) zvolí postavu, která je jim blízká (nějaký typický klaďas). Až u druhého hraní člověk začne zvažovat nějaké kuriozity (např. nějaká temná postava).
Já třeba budu hrát za modrookého elfa. XAXA. Něco jako moje hlavní postava v trilogii Shadowrun
-
-
Souhlasím a dávám like (jako heartman v death stranding 🙂)
-
-
šílené postavy podivných barev, ocasů a rohů a hocičeho jsou vtipné jen tak ze srandy, ale koukat na takovou chiméru 100+ hodin, to omrzí rychle. divit se tomu moc nedá. druhý nebo třetí playthrough je ale vždycky odvážnější.
-
tak jako hráč jste s tou hrou ještě nestrávili 3 roky (narozdíl od devs), a protože si tu hru tak nějak chcete užít, snažíte se té celkové imersi pomoct, tzn hraju za něco uvěřitelnýho, pravděpodobnýho, co bych v tom světě čekal, taky jsem měl choutky udělat si Drowholku s bradkou, ale na to se nechci (nechceš?) dívat dalších 150 hodin.
-
Už jsem Divinity III s názvem Baldur Gate odinstaloval...těším se na hodnocení na metacritic :).
-
-
Nápodobně. To Lariani vždycky musejí začínat na pláži v Karibiku? :-D
-
Jsem koukal že tam je i ten systém na kola a ne původní realtime + pause ze starých dílů. Snad tam nedali i level scaling nepřátel a itemů...
-
-
Ten systém je 1:1 DnD 5e. Takže to co celou dobu slibovali. Já jsem z toho naopak nadšený. Ten realtime+pauza zpitvořený DnD 2e combat prosím už nikdy víc.
Počítám s výsledným hodnocením okolo 9/10.
-
Proboha, jen ne level scaling. Proč mi to děláte, Lariani? :-(
-
-