Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thanquol

    Legendární, neopakovatelná a nepřekonatelná hra, kde jsem objevil Sapkovského a svět Geralta. Nemám ten vztah ani moc k čemu přirovnat. Možná k prvnímu zážitku se značkou Star Wars a Mass Effect. 

  • Derp_1337

    No já bych řekl, že to právě bylo věrné zpracování knižní předlohy. Monstra prostě vždycky byla silnější než lidi a nejlepším způsobem, jak se vyhnout smrti, bylo prostě vyhnout se útoku. Dokonce i pokusit se zblokovat úder proti některým (větším) monstrům byla sebevražda.


    A s tím papírem to přeháníš. Cokoliv ho opravdu nedalo na ránu. Souboje mezi lidskými protivníky působili celkem slušně. Bloky, parírování, protiútoky, úkroky, piruety - proti lidským protivníkům člověk mohl použít velkou škálů technik.

    Občas jsem slyšel nějaké stížnosti na "nudu", ale když se člověk pak zeptal na to, jestli stěžující si osoba využila plného rozsahu bojového systému, tak dotyčný člověk většinou řekne "ne, já jen spamoval úskok/kotoul". Bohužel člověk může vinit jenom sám sebe, pokud se mu nechtělo využít všech možností, které měl.

  • Saturo

    Pak kdo tu uráží 😉 

  • Plebsu to asi nemá cenu vysvětlovat. Navíc něco, co sám napsal. 

  • KrPa

    celou hru byl geral papir a cokoliv jej dalo na ranu, bez skoku tam neslo bojovat

  • "A semi-openworld upřednostňuji kdekoliv a kdykoliv pře openworldem."

    Já v tom moc výhodu nevidím. Open world nemusí být monstrózně velký jako u Ubisoftu (nebo W3), ale vždy se mi jím bude lépe procházet než těmi koridory. To mi pak autoři do cesty strčí klacek nebo plot a já kvůli tomu musím obcházet půlku mapy. U prvního Witchera je navíc v questech hodně back trackingu, takže to dojem ještě zhoršuje. U stříleček, kde se jde koridorem pořád dopředu, je to jiná věc.

  • Duchino

    Povedený bylo, jak tenkrát v rámci propagace dvojky dostal Obama sběratelku. Zajímalo by mě, jestli ta busta Geralta je někde mezi Washingtonem a Lincolnem v Oválné pracovně :-D

  • Duchino

    Naprosto souhlasím. Pořád se mi bije na prvním místě série jednička s trojkou. Jednička měla podle mého nejlépe zvládnutý UI i alchymii, ale když si vzpomenu, jak jsem ji hrál na Vistách a nevěděl vteřiny, kdy to zas spadne. Např. když jsem konečně asi na pošesté udolal Bestii a crash...

  • iSpirit

    ta dvojka je taková sporná. Ten souboják je inspirovaný Demon Souls, bohužel ne moc dobře, přitom když kouknete na alphu, tak tam měli souboják z jedničky a atmosféra vypadala o dost více pochmurněji. Já mám z dvojky rád Flotsam, ten hluboký les je zpracován parádně. Příběh je vystavěn komorně bez nějakých epických věcí, což je taky fajn, ale celkově mě to už moc nepřipomíná Zaklínače. Líbí se mi  možnost volby, která ovlivní kompletně druhou kapitolu, čili znovuhratelnost je díky tomu na vysoké úrovni. Jenže ve finále ta druhá kapitola je taky poslední a pak následuje epilog a hra graduje do ztracena. Trojka začala výborně a Bělohrad mi dost připomíná jedničku, pak to šlo ale do kopru a byla to jen další high fantasy mířená na mainstream. 

    " A semi-openworld upřednostňuji kdekoliv a kdykoliv pře openworldem."

    Podepisuji!!!

  • Tanatonaut

    ÁÁÁÁ...jednička. Jediná Witcher hra, která je opravdu Witcher. Oproti dvojce a trojce to bylo ještě tehdy opravdové RPG😍 a né jenom 3D akční adentura ( i když s výhradami )

    Navic se autoři inspirovali předlohou a vykouzlili tu pravou knižní atmošku. Prcaní horem dolem. Chlastání a filozofování...

    Souboják mi nevadil. A semi-openworld upřednostňuji kdekoliv a kdykoliv pře openworldem.

    Škoda, že další díly šly na ruku US mainstreamu...🤮

  • Derp_1337

    Proč simulátor skoku??

  • Veskoslav

    Hlavně tým okolo Marka Ztraceného udělal kus práce při překladu a dabing je také legendární:) Jinak balení obsahovalo DVD se hrou, sountrack, manuál, rozložitelnou mapu A4, průvodce hrou a povídku od Sapkowského. Byla to jedna z prvních her, co jsem dostal na PC v takové edici:)


    Fotografie balení

  • Umele protahovani herni doby tim ze questy byly pres tri mapy kdyz sem mel neco donest. To me dovadi k fetch questum (kterych je mimochodem prvni Zaklinac taky plny, protoze v tom neni nic cim by je okorenili). Jo, levelovat byla bolest, co si pamatuju.

    Proste klasika co v cem si predstavim MMO.

  • Houdini

    Na jednotku mám najkrajšie spomienky a súhlasím s Vaškom je to kvôli atmosfére! Tak ponurá nebola v žiadnej hre. Aj charakter Geralta je tam najlepšie vykreslený + dabing je tiež taký ležérny, melancholický. Nikdy nezabudnem ako Geralt sundal Velebníčka tým mám vás všetkých u p*dele hlasom: "Drž hubu skur*ysynu, to ty to tady vedeš... je mi z vás na blití" alebo niečo také :D Hudba bola TOP a grafika na tú dobu tiež ušla. Viac  mi vyhovovala lebo bola temnejšia. Aj keď samozrejme po technickej stránke sú 2ka a hlavne 3ka úplne inde.

  • iSpirit

    Ne, nebyla. Byla a je, navíc tam byl vidět respekt k předloze a opravdu to na mě působilo jako low fantasy a ne jak high jako dvojka a hlavně trojka.

  • Saturo

    Když řeknu že někdo nemá rád složité a odlišné hry tak je to urážka? Zaklepte si s hlavou prosím

  • Krásná ukázka ho*na zabaleného v dárkovém papíře aneb jak někoho urážet, ale vydávat to jako chápající, nestranný komentář. Ne, opravdu to, že se někomu nelíbí to, co se líbí vám, neznamená, že je o něco míň než vy. 

  • Proč? Vždyť to byla dost hrozná hra.

  • Saturo

    Bohužel komentář Trojanové sedí k názoru velké části lidí, které se prostě první Zaklínač nelíbil. Ten hlavní důvod je řekl bych jeho jinakost a nepřístupnost masám. Trojka naštěstí dokázala spojit originalitu a atmosféru z jedničky a přizpůsobit to tak aby se to líbilo i nenáročným masám. Proto slavila takový komerční úspěch. Někdo zkrátka nemá rád složité a odlišné hry a takových lidí je spousta - viz. Trojanová

  • michaelfoucault

    Tak on anglický dabing u třetího dílu není zas tak o moc lepší. Zlatá polština. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit