Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blizzard umel predstavit postavy a zaclenit je do bitev, jez mely pribehovy smysl. Konkurence u westwoodu toto neumela, nicmene bitvy samotne byly atmosferictejsi. Jak Tiberian sun s jeho uvadajicim svetem, jak ho pohlcuje tiberium, mutace a psychotici z Bratrstva a nebo Generals a bitvy v blizkovychodnich mestech, jak vsude padaly minarety, nad tim helikoptery, vybuchy fanatiku a AK47 for everyone! To Blizzard neumel, bitvy a prostredi byly vzdy hrozne sterilni.

    • dworkin

      S eskadrou carrierů to proti zergům byly super bitky. Takovej masomlejnek. :)

  • dworkin

    Malmsteen: Admiral, the colonists' base will be overrun in a matter of minutes. Shall we intervene?

    Gerard DuGalle: Take us into orbit, Mr. Malmsteen. We've seen enough.

    Takhle Blizzard neumí vyprávět už hodně let. Ale na druhou stranu, intro a outro Brood Waru a cutscény v Diablu II patří k tomu nejsilnějšímu, co jsem kdy ve hrách zažil, a pořád se k nim vracím.

  • jenda84

    já teda nezapomenu na ty filmečky, co v SC1 i Brood Wars byly EPIC. třeba intro k Brood Warům nebo u SC1 jak se dostanou na tu vesmírnou stanici a pak odpálí bombu... hmmm mělo to koule😀 

    • drasta

      Thanks god for cold fusion!

      • Jo, ve warhammeru jsou marinaci elita a templari a tady takovi naprosti burani a spodina spolecnosti :D

  • KrPa

    SC1 mel vyborny pribeh, ale jako serie spise dobry, CaC se povedlo udelat opravdu dobou serii v Tiberiu. Ale stejne za masterpiece povazuji pribehl Homeworldu.

  • starcraft rozhodně nebyl takový hit jako warcraft.

    nic moc to tady nikoho nechytlo

    • KrPa

      Jako SC mel lepsi pribeh nez W3, ktery byl nakonec klisoidni o zachrane sveta. W3 udelal diru do sveta diky senzacnimu ediotu a hlavne "moderske" komunite, ktera dala zivot nekolika novym hernim zanrum.

    • Veskoslav

      A na to jsi přišel jak? Sláva, které přebila SC a jeho datadisk přišla až se 3. dílem...

    • ja_nic_nevim

      Já v té době žil totálně offline, nevím z čeho tvůj názor vychází, ale s kamarády jsme jej zboznovali. Jednou za léto LAN party kde SC vystřídal až C&C Generals. 

  • ja_nic_nevim

    Dobrý scifi a na rozdil od C&C hodně udělalo omezení počtu jednotek a potřeba jejich kombinace. I v poslední misi člověk potřeboval ty nejzákladnější grunty. V C&C stačilo spamovat ty nejsilnější jednotky. 

    Scénář puvodniho SC je fantastickej, tak proč je dvojka na úrovni argentinský telenovely? 

    • Jack1947

      Protože konzole😉

    • KrPa

      Omezeni jednotek delalo rozdil obou serii az nejak v late gamu. A pokud ses tam dostal, byl to problem hrace, ne hry. Nakonec i ve SC/W si mohl jen masovat silne jednotky a vyhrat to silou, pokud si nehral aktivne, stejne jako v CaC. Takze tyhle reci jsou liche. Nejlepe to asi vyresila serie Stronghold, ktera dala limit jednotek na mapu a kdo drive postavil, mel vyhodu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit