Vzpomínáme: StarCraft stvořil svět, který uměl pohltit
-
S eskadrou carrierů to proti zergům byly super bitky. Takovej masomlejnek. :)
-
Jo, ve warhammeru jsou marinaci elita a templari a tady takovi naprosti burani a spodina spolecnosti :D
-
Blizzard umel predstavit postavy a zaclenit je do bitev, jez mely pribehovy smysl. Konkurence u westwoodu toto neumela, nicmene bitvy samotne byly atmosferictejsi. Jak Tiberian sun s jeho uvadajicim svetem, jak ho pohlcuje tiberium, mutace a psychotici z Bratrstva a nebo Generals a bitvy v blizkovychodnich mestech, jak vsude padaly minarety, nad tim helikoptery, vybuchy fanatiku a AK47 for everyone! To Blizzard neumel, bitvy a prostredi byly vzdy hrozne sterilni.
-
Malmsteen: Admiral, the colonists' base will be overrun in a matter of minutes. Shall we intervene?
Gerard DuGalle: Take us into orbit, Mr. Malmsteen. We've seen enough.
Takhle Blizzard neumí vyprávět už hodně let. Ale na druhou stranu, intro a outro Brood Waru a cutscény v Diablu II patří k tomu nejsilnějšímu, co jsem kdy ve hrách zažil, a pořád se k nim vracím.
-
Thanks god for cold fusion!
-
já teda nezapomenu na ty filmečky, co v SC1 i Brood Wars byly EPIC. třeba intro k Brood Warům nebo u SC1 jak se dostanou na tu vesmírnou stanici a pak odpálí bombu... hmmm mělo to koule😀
-
Jako SC mel lepsi pribeh nez W3, ktery byl nakonec klisoidni o zachrane sveta. W3 udelal diru do sveta diky senzacnimu ediotu a hlavne "moderske" komunite, ktera dala zivot nekolika novym hernim zanrum.
-
SC1 mel vyborny pribeh, ale jako serie spise dobry, CaC se povedlo udelat opravdu dobou serii v Tiberiu. Ale stejne za masterpiece povazuji pribehl Homeworldu.
-
A na to jsi přišel jak? Sláva, které přebila SC a jeho datadisk přišla až se 3. dílem...
-
starcraft rozhodně nebyl takový hit jako warcraft.
nic moc to tady nikoho nechytlo