Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle neustálé vychvalování her od Blizzardu, ach. Koupil jsem si to kdysi ve slevě za 200 kč, navnaděn recenzemi, jaká je to "šlaha, šupa a řacha", hrál asi dvě hodiny, od té doby jsem na to nesáhnul. Příběh generický, hratelnost průměrná, radši bych snad okopával zahrádku, než hrát tohle. Souhlasím s tím, co napsal Level v recenzi na hru. Pěkná, ale jinak úplně obyčejná hra.

  • Johnny

    no nevim mě to nikdy nic neřikalo.

  • hra to byla dobrá ale nazývat to vrcholem............ to zase nebudeme přehánět..

  • tomekbobek

    Ty vogo, dal bych si kotlíkovej guláš.

  • calwin

    ne warcraft ale - DOTA, Starship troopers, footmen frenzy, island defence, sheeptag, battletanks, battleships, RISK... warcraft ponúkol 1000 hier v jednej a to už sa proste oplatilo kúpiť... kúpu warcraftu dodnes nelutujem a naposledy som prevetral CD pred rokom (šťastie že mám mechaniku)... ale tá doba je už asi preč je to ako hrať remastrovanú CS 1.6... všetci sme ju hrali ale už je čas posunúť sa ďalej.

  • Hmm ale tak nějak správném klikání a vovotom to je. A hlavně tam šlo vždy o skvělý příběh.

  • strategie od blizzardu byly vždycky založene na rychlem klikání a komu se to líbí je asi divnej
  • WOW je regulérní pokračování. Pokud někdy vyjde W4, tak bude buď spin-offem k WOWku nebo po konci WOW.

  • Ono jak se to vezme, pamatuji éru prvních Startreku a den kdy vyšel Vetřelec byl jeden z nejšťastnějších dní v mém životě. Problém je v tom že ani jeden svět neměl patřičnou hloubku realné temnoty. Startrek je utopie, vetřelec legendární horror, ale pořád nevystihoval hnusnou politiku korupce, peněz a totalitních režimů. To právě uvedli první Warcrafty (dobře zpracované války klanů o moc) a StarCraft z toho vytěžil maximu (dějová linka despotického impéria s vzestupem Mengse). Ne netvrdím že StarCraft a Warcraft jsou svoji soupeři, oba světy jsou skvěle zpracované s úžasným příběhem nabízející každému to co má rád.

    Já jsem nikdy nebyl fanda středověku a série Pána prstenu beru spíš jen jako zajímavost. Proto jsem si vybral Starcraft a i proto že miluji když na bojišti je víc než pár stovek jednotek a musíte řešit složité macro s několika expanzemi. Warcraft je jednoduše pro ty kteří mají rádi micro. Blizzard přesně vystihl moment jak uspojit oba tábory hráčů.


    W3 byla revolucí v tom že do té doby nikoho nenapadl smysluplný důvod proč mít na bojišti zbytečné hrdiny kteří jsou jen o něco vylepšené základní jednotky a naopak vám překáží.


    P.s považujete World of Warcraft za reguélní pokračování příběhu nebo jestli se někdy vydá Warcraft 4 čekáte že naváže na konec W3? Po ději W3 jsem se v jeho příběhu úplně ztratil.

  • No nevím, sci-fi LARPY sice nejsou tak populární jako ty fantasy, ale taky jsou a docela dost.

    Viděl jsem: STALKER larp, Fallout larp, Mass Effect larp

    Anebo se mrkněte zde do kalendáře - Starship Troopers larp:

    http://www.larp.cz/?q=cs/taxonomy/term/34/all

     

  • JohnyTheZik

    > Historickým paradoxem je, že Blizzard skoro vymyslel MOBA/DotA před tím,
    než se tak v dějinách skutečně stalo. V roce 2003 však na něco takového
    nejspíše svět ještě nebyl připraven.

    Jak pise spravne KrPa, zadnym historickym paradoxem to neni, protoze to neni pravda. Ackoliv muzem debatovat, jak moc je Aeon of Strife vlastne moba, tak je neoddiskutovatelny, ze v roce 1998 vznikla predloha zanru, kterou pak Eul, Guinsoo a FireToad tak proslavili.

    W3 je skvela hra, dost mozna nejlepsi rts, ale neni nutny z toho delat neco, co to neni a nikdy ani nebylo.

  • Wolfcastle

    ee Fanouskove sci-fi jsou mozna nerdi co objizdej ruzny cony, ale ty v lese prohanet se s drevenym mecem fakt neuvidis to fantasy je prevazne zaliba kotlikaru 😉

  • Derp_1337

    Nesmysl.

    Dle tvé argumentace by stejně tak někdo mohl říct, že Starcraft byla taková ta hra pro mastný hlavy, kotlíkaře co ujížděj na vesmírných lodích a divných mimozemšťanech.

  • Derp_1337

    Tak jasně, multiplayerové hvězdy RTS byly Age of Empires 2 a Starcraft. Multiplayer Warcraft 3 byl z počátku nic moc - až s příchodem fanouškovských custom map se multiplayer rozšířil (DotA, tower defense, a další).

    Ale co se týká úspěchu singleplayerové kampaně, tak pravděpodobně nikdo nepřekoná Warcraft 3. Ačkoliv ta hra nebyla v ničím revoluční, tak přesto byla nejúspěšnější.

  • exoslav

    Souhlasím s Majoo. W3 je modla, u nás na základce jsme to pařili všichni. Taky si všichni pamatujeme ty legendární český hlášky :) Navíc jsme tu hru pařili na každý lance spolu s cskem. Starcraft byl taky dobrý, ale měl slabší příběh a chyběli tam hrdinové. A dost podstatná věc je zmíněná i v článku. WoW vycházel z W3, ten obrovský svět wowka nás uchvátil především kvůli té strategii. Mohli jsme si známá místa z W3 projít osobně, to byl jedinečný zážitek :)

  • Souhlas s autorem článku. Warcraft je jedna z nej realtime strategií, ještě je asi ten Starcraft a samozřejmě Command and Conquer.

  • Presne, jako libilo se mi to, ale StarCraft to je strategie ještě o 1000% lepší... warcraft to byla taková ta hra pro mastný hlavy, kotlíkáře co ujížděj na středověku s elfy a trpaslíky

  • KrPa

    uprime, ve w3 jsem utopil tisice hodin, jen KVULI EDITORU a mapam vytvorenym HRACI, urcite ne kvuli multkakovym pvp nebo kampani


    pribeh ma ze vsechn blizard her urcite nejlepsi ale celkove je jen tak 8z10


    w3 urcite nebyl v kazde herne, tam dominoval vzdy age 2 nebo starcraft, W3 prisel po ere offline heren

  • Lupulin

    TOP RTS, od c64 s disketovkou až po dnešní stroje sem nedostal lepší stragii a dokonce s příběhem!!!!!

  • jindra.veliky

    Ja ho nikdy moc nemusel. Od Blizzu mi prijde jako lepsi RTS Starcraft

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit