Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm Knight of Sea bude zdarma ? *3* Alebo sa musi stjhanut vlastny klient,alebo bude velka autualizacia... *4* *4* *4* *4*
  • Jenomze oni nemaji problem jenom s obratnosti atd ale i s tim co se sekundarkama (AI nebo manual)
    Kdyz manual, co krizniky, DD cka.Vzdyt je kazda BB rozseka aniz by se knim kdokoliv priblizil. Stejny problem opet CA/CL vs DD protoze tam nemaji dohledy (neviditelnost) jako ve WoWs, tedy kdo by hral DD- cka by vs ty vetsi lode ovladany hracema, kdyby je kazdy videl na mnoho kilometru
  • Realistický ? vždyt WT je tezká arkáda , snad jen mod simulace se trochu přibližuje realu , takže rozumně zrychlené lode by vůbec nebyli problem...no je to jejich boj, takhle ztratili hodně zákazníků.
  • Hmm škoda, lodě vs tanky stejně nikdy nebojovali ,takže to jsou jen výmluvy že velké lodě nebudou, no jejich minus..určitě to zkusim ale malý lodě moc v oblibě nemam. *16* Doufal jsem že se k WT vrátím když tanky maji celkem fail a letadla už omrzeli +hafo bugů od bety....
  • To by bylo jeste mnohem min realistcky nez zrychlit cas a to je presne to co Gaijin nechce.
  • jamar28
    Čas? Snad rychlost a obratnost ne?
  • No jestli chces 3x zrychlit cas jako to funguje v jinych hrach tak to bude pro letadla dost divny ne?
  • Torpédoborce ovládat nepůjde. Jen tady ty úžasné čluny. Destroyery jsou totiž moc velké.

    Seriózně, proč se s tímhle vůbec obtěžovat. Gaijin naprosto minul. Komu se vybaví "PT člun!" když se řekne námořní bitva? Já chtěl s kamarádem brázdit vlny, Bismarck vedle Tirpitzu ... na tohle fakt sre pes.

    A ty důvody, proč se pro to Gaijin rozhodl jsou fakt k smíchu. Všechny se dají vyřešit tím, že okopírují osvědčené řešení z jiných her, kde velké lodě fungují normálně.
  • teď už jenom pěchotu + jejich transport pozemní/letecký/námořní
  • tomocz
    Tak tak... IS3 je zepředu v podstatě neprůstřelný, ale ruská stodvaadvacítka KT probije do věže probije jak nic, stačí se trefit a nemít smůlu v tom, že to sjede po kanonu. Souhlasím, že na nižších BR ten MM funguje docela rozumně, ale od nějakýho toho 6.7 a vejš nefunguje. Proto říkám, že by to tam chtěl větší rozsah, aby se ty poválečný krámy o něco víc oddělili od válečných a ne že to KT s 88 mm KwK hodí proti neprůstřelným IS3 a T54, který - i když maj dole pancíř menší, než T32, tak dingaj jak kdyby tam měly přes 200 mm
  • Ma alespon IS3 vepredu nejakou slabinu protoze KT smaznes jednim zasahem do veze. U IS3 si niceho takovyho nejsem vedomej.
  • Magister_Peditum
    Už se těším jaké "sekrit dokuments" zase kluci z Gaijinu našli. *15*
  • @tomocz: >King Tiger proti IS3? Vždyť ta by ho smázla jak nic.
    Ale to, že KTčko sejme napohodu IS-2 bez míření a IS-2 ho pod úhlem nedá ti jako nevadí ? ;-)

    KTčko potřebuje soupeře a tím je IS-3

    A ne, +/-1 BR problém není, problém mají jen jednotlivé tanky a poválečné stroje. Tento BR systém funguje dobře na low - mid tieru.
  • tomocz
    King Tiger proti IS3? Vždyť ta by ho smázla jak nic. Respektive by možná měla trošku problém prostřelit, ale pokud trefí věž kolmo zepředu, tak Tiger končí. Narozdíl od obrácenýho případu, kdy se IS3 nedá prakticky zepředu probít. A ano, problém skutečně je ten +1/-1, protože BR jsou blbě nastavený a maj malej rozsah. To je totiž pak pěkně na prd, když tě to 6.7 hodí proti 7.7, kde je ten rozdíl obrovskej. Budiž - pokud člověk hraje za rusáky, tak to tolik znát není, páč třeba IS2 na 7.7 stejně probije prakticky cokoli, co proti ní postaví. Ale hrát třeba se SuperPershingem proti IS3/IS4/T54 na BR 7.7, to je prakticky nemožný. Panthery se T54 taky nemůžou rovnat... ani kanonem, ani pancířem a pohyblivostí možná.
  • jamar28
    Jo jo nejlepší je Španělsko a anglický kanál. *1* To jsou normálně snad mapy 1:1 a než se protivníci potkají, trvá to tak 20 minut. To fakt nepochopím.
  • Jasně že to je dobrý tank, problém je v tom, že ho prostřelí i T-34 a tím pádem jsi ohroženej úplně od všeho, zatímco nějaký ten 250mm pancíř na věžích ruských tanků dost často odolá konvenčím střelám a musej si dělat starosti jen s HEAT, pŕiom palebnou sílu nemaj o moc menší
  • jamar28
    T-32 je celkem na prd, dokud si nevyzkoumáš tu dobrou munici. Ale i tak dokáže docela zatopit. Třeba když je ti vidět jen věž, hodně strojů má problém tě probít. Ale ty začátky jsou utrpení.
  • jamar28
    Leopard je výborný obratný a rychlý tank, dokonalý k flankování. Bohužel hodně lidí s ním hraje, jako by jeli v IS-4. Podobně si lidé stěžovali třeba na americké stíhače tanků. Já to viděl v každé hře - oni najedou doprostřed města, přestřelují se tam s Tigery a diví se, že prohrávají. Každý stroj vyžaduje odlišnou taktiku. Tier, o kterém mluvíš, je problematický v tom, že Němci z té doby prostě moc strojů nemají, ale asi se to vyřeší různými prototypy a blue printy.
  • stíhačkou asi ne, ale bombardéry těm lodím můžou pěkně zavařit, zvlášť jestli se pojede jako v arcade modu a každých 30 vteřin se jim doplní bomby
  • walltar
    Ono by to fungovalo... pokud by měli obří mapu s tisícovkou hráčů. Nevím jak plánují ten World War mód... ale i tak tam bude nepoměr mezi jedním člověkem s letadlem a jedním člověkem s lodí. Protože jeden člověk s letadlem jednu loď nesundá, ale jeden člověk s lodí se nemusí s jedním letadlem dělat starosti.

    No a takových lodí potřebuješ na jedný mapě několik aby pořád fungoval ten boj flotila vs flotila.

    Nevím, prostě tam vidím hromadu problémů.

    S tím že by to nebyla zábava... no pokud by to opravdu chtěli dělat realistický tak by to asi moc zábava nebyla. A pokud by to realistický nedělali, tak jim výjde další WoW. A potom je si myslím lepší, když budou mít něco co se od WoW odliší a pořád to je zábava i pokud to uděláš realističtější.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit