Přejít na výpis diskuzí
Wargaming vidí v eSportu budoucnost pro World of Tanks i další tituly
30.5.2015 | Aleš Smutný
49 příspěvků
-
HAHA, p2w esport. *15*
-
-
Aspon sa to konecne nebude lisit od normalneho sportu:))
-
-
Wargaming je z těch "esportů" jednoznačně nejhorší. Nejhorší ze všech těch her, co se hrají. CS, Starcraft II i to LoL, Dota, Smite, Trackmania. WoT je jednoznačně nejhorší. Kdyby do toho nerval tolik prachů a nebylo to "zadarmo", tak po tom ani pes neštěkne.
-
-
Ty už jsi zase ukřivděný, že se tu jako esport pokrývá něco, co ty nehraješ? Buď radši v pohodě, než se celý život nad něčím čertit.
-
-
P2W nikdy nebude uspevny v esporte
-
Wargaming dela v prve rade "sport" jen kvuli vlastnim reklamam, nikoli kvalitnim titulum.
-
Daleko lépe by se pro esport hodil Warthunder, žádné HP, žádné zobrazovaní nepřítele pomocí červeného světýlka, žádná pomocná ruka od minimapy......žádné kempení *4*
-
-
Sorry ale tohle nemůžeš myslet vážně? :D Já když koukal na
Supercup ve WT, tak jsem u realistických bitev nudil. A u arkád to bylo o trošku zábavnější. Nicméně letadla podle mě nemají šanci v e-sportu uspět. Možná by WT prorazil s tankama a nebo spojenými bitvami. Ale samotný letadla jsou prostě nuda a nenatáhneš na to tolik lidí jako se to povedlo Wargamingu na WoTko. -
-
vsak ale on myslel tanky
-
-
No WT tanky s tím jak to popsal na e-sport nemají. Nepřitáhne to lidi. POkud chtějí esport, musí z toho udělat více arkádu. Jinak to prostě nebude mít úspěch.
-
-
Tak tam je na výběr i arkáda, ale co je to pak za umění, když i nad perfektně zamaskovaným tankem ukrytým v lese svítí červené světýlko *7* *7*
-
-
-
-
Jak je na tom teď vůbec WT? Nějak jsem se k tomu ještě nedostal, ale nedávno jsem někde četl, že ta hra šla kvalitou taky dolů, že tam podobně jako ve WoT přidávají tanky, které byly pouze ve fázi prototypů nebo pouze ve fázi návrhu apod.
Nad Wot už jsem zlomil hůl, ta hra jde podle mě kvalitativně celkem ke dnu. Naslibovali toho plno, ale skutek povětšinou nikde.
Jinak pro esport se hra, kde hraje velkou roli náhoda, podle mě vůbec nehodí. -
-
Rozhodne stoji za to to zkusit. Maus je stejne zatim az na patym ranku a to je neco kam jsem se nepropracoval ani s jednim narodem.. zatim :D
-
Mě připadá, že je to čím dál lepší. Hlavně člověk musí mířit u každého tanku trochu jinam, aby to mělo nějaký smysl a v realistickém modu záleží daleko více na schopnostech hráče než na pouhé náhodě nebo štěstí. Např. 2 měsíce zpátky bylo ve WT vidět dost technických chyb (stromy mizely sami od sebe, nebo se prostě válely jako kuželky), teď je to už ok.
-
Někdo mě možná opraví, ale jediný co tam přidali z tanků, které se v reálu bojů nezúčastnily je Maus a na ten jsem mockrát nenarazil...
-
-
Ale Maus se téměř boje zúčastnil (obrana berlína), byly vyrobeny 2 kusy, které pak byly poničené, Rusové je dali do hromady a tank je v Kubinském muzeu.
-
-
-
-
Jasně že je to budoucnost ale ta jejich tupá hra je na to blbě stavěná
-
e"sport"
-
Hlavně by mě opravdu zajímalo, jak je řešená skladba týmů. Pokud by všichni dostali stejný tank se stejnou výbavou, tak bych řekl, že to může být fajn podívaná a ukáže se kdo je lepší...
-
-
Problém je, že celá tahle hra je náhodně generovaná. Máš tam náhodný rozptyl střel, penetrace, hodnotu poškození (25 % tuším). Je to jeden velký haluz, který v eSportu nemá co dělat.
Navíc si tanky vybírají hráči. Každý si tam může zvolit výbavu dle svého, ale hlavně je to o tupém sbírání zkušeností v náhodných bitvách, protože pokud budeš mít dobrou posádku s maskováním, opravami, lepší přesností a dalšíma blbostma - máš jasnou výhodu.
Takže lidi v eSportu mají v těch tancích třeba posádky, ve kterých mají odježděno tisíce a tisíce bitev. A to podle mě blbost.
V pravé soutěži má záležet na dovednostech hráčů, ne na náhodně ze strany serveru a tom, kolik stovek hodin nějaký blbec proseděl u hry, aby měl skvělou posádku pro turnaj... -
-
Nahodne generovanej je tak mozna tenhle tvuj nazor :D kdyz je ve hre haluz faktor, tak proste rozhodujou jiny veci jako taktika, teamplay, zkusenosti, psychika.
-
-
Viděla jsem chvíli z "pro" turnaje a musím s Tebou nesouhlasit. Velmi často proti sobě stojí dva týmy lehkých tanků, jejichž jedinou strategií je zvolit stranu, kterou se všichni vrhnou. Dává to smysl, mimo "smečku" je každý snadnou kořistí. Jakmile se týmy potkají, trvá bitva kolem třiceti sekund až minuty, během kterých do sebe řežou hlava nehlava a vítězí zpravidla ten, kdo měl větší štěstí - ať už haluzí odrazil střelu (s lehkým tankem se ráně nenastavíš), zapálil protivníka, nebo mu třeba vyřadil nabíječe.
Čas na taktiku je tam minimální a teamplay se scvrkává do skupinového zaměření jednoho cíle. Zkušenosti můžou určitě pomoct třeba v orientaci v terénu, na psychiku není čas. Pokud proti sobě stojí týmy v jiném složení, bývá to zajímavé, ale celkem raritní. Popravdě mě to celkem zklamalo. Pokud nevěříš, přesvědč se sám ze záznamu, zrovna nedávno se nějaký turnaj hrál.
-
-
tady někdo neví jak to funguje, na esport (ten vyšší ligy, ne turnaje pro všechny) má každý hráč zvlášť účet kde je vše na 100% - posádky, tanky. Takže takové argumenty jsou zcestné
-
-
To si možná jenom myslíš.
Do turnaje se každý přihlašuje se svým účtem, se kterým hraje v regionu, ve kterém soutěží. Sledoval jsem Grand Final a tam to máš černé na bílem.
Kupříkladu Virtus.Pro tam hrálo v sestavě: Bishop, Coca_Cola, JustCauz, Break_neck a další. A to jsou jejich osobní účty *3* . -
-
Meles kraviny. Pro tyhle ucely jsou vzdy specialni ucty a stejne tak pro kvalifikace v golden a silver lize. Ono za jmenem by bylo videt jeste _prefixteamu, ale spectator mod to ma poreseny, takze to vidis stejne jako maji sve ucty.
-
-
-
-
-
To by me zajimalo jestli wargaming bude vypinat buffy pro nobiky a debuffy pro dobre hrace tak jak to ma ted.....
-
Ale tak proč ne. Nechte hráče hrát ve stoje a pod nohy jim dejte běžecký pás, který bude postupně zrychlovat :)