Přejít na výpis diskuzí

Warhammer: Chaosbane – recenze nové diablovky

5.6.2019 20:21
Patrik Hajda 29 příspěvků

„Tak jaký to je?“ zeptal se mě jeden z kolegů po prvních dvou hodinách strávených ve fantasy světě Warhammeru. Tehdy jsem byl plný nadšení, překvapený z toho, že to nedopadlo katastrofálně. Jenže první dojmy jsou první dojmy a to, co mě ve Warhammeru: Chaosbane čekalo poté, bylo jen jedno obrovské zklamání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle recenze je úplně mimo, recenzent jen ventiluje svou naštvanost na bugy, které ale jsou zdá se jen na PS4 verzi ( hraju na pc, dokončil jsem kampaň za trpaslíka a první akt s cpt. Vollenem a zatím mi jen dvakrát nešel zvednout drop). Příběh je sice přímočarý, ale celkem povedený, jestli chcete druhou Hru o trůny, hrajete špatný žánr. Neříkám, že není co zlepšovat, určitě by se hodila větší rozmanitost nepřátel a prostředí, ale třeba systém skillů i samotný skill tree mi přijde poměrně povedený a rozhodně není pravda, že by vás nic nenutilo zkoušet nové kombinace... Co se týče lootu, je zdánlivě jednotvárný, ale  zas na druhou stranu vám dropujou jen itemy pro váš class a ty "správné" červené kousky až z vyšších obtížností - tady se recenzent taky trošku netrefil... 

    Před chvílí jsem s Vollenem zabil prvního bosse na hard a byl to sakra dobrý pocit - jaký jsem třeba v PoE snad nezažil. Boj obecně je pěkně plynulý a zábavný a slyšet šílený trpasličí smích nad zkrvaveným bojištěm je podivně uspokojující :-)

    Hra si podle mě zaslouží min. 6, až vychytají chyby 7 a pokus přidají víc typů nepřátel, map a ze dva ze tři nové classy, klidně i 8.

    p.s. lvl.17 není polovina hry, je to někde před koncem aktu 1. Čili asi tak 3 hoďky.  

  • Harshday

    Právě, mě ani neštve to hodnocení, ale ta zaujatost. Chtěl bych akorát aby tomu recenzent věnoval více času a podal to tak čtenáři. Tady z toho jsem takový pocit neměl. Ale je více recenzí, jak zahraničních tak domácích, můžu si tedy vybrat. 

  • Taky si myslím že to kingdom come za tu nedomrzlost docela slíznul, kór když to nerecenzovali našinci.

  • Jack1947

    Ouha tady se něco dost nepobedlo není divu když je tu každou chvíly erly akces nějaké té Warhemří hry... a tenhle klon diabla se tuuze nepovedl no snad příště😉

  • Derp_1337

    Haters gonna hate.

    Autor recenzoval verzi pro PS4 a myslím, že ta recenze je adekvátní. PC verze je očividně lépe odladěná a proto je od tebe hloupé srovnávat recenzi PS4 verze s hodnocením PC verze. I na Metacritic má PS4 verze podstatně horší hodnocení.

  • Ilusiveman

    Chyby ve hře nejsou až tak zajímavé téma, jako jemná rétorika Warhammeru 🐺

    Pro mě za mě, když myslíš, tak si TW z fantasy Warhammeru rikej, starý svět Warhammeru. 

  • NE nenarážel, Warhammer 40k je samostatně stojící univerzum a na žádnou jeho historii jsem nenarážel. Starý svět Warhammeru je výraz který používám nejen já, a třeba na anglicky mluvících serverech ohledně Wahrammer total war se používá poměrně běžně. Zbytečně slovíčkaříš. Zbytečně se po mě vozíš jak už jsem řekl.......navíc jádro pudla a význam komentáře je o chybách ve hře. 

  • Ilusiveman

    Ops pravda, beru zpět, tak jestli se to hraje ve starým světě, tak skoro OK. 

    Máš pravdu starý svět je oblast z fantasy Warhammeru kde se nachází  Reikland a místo, kam císař přivedl lidské kmeny a založil první impérium lidi. 

    Ale starej svět, je právě oblast a není to "starý svět Warhammeru" 😁 když už. Narážel jsi podle mě na to, že tohle je jakási historie 40k. Ne? 

    Na warhammer fantasy battles, není nic nepraktického. Je to vše říkajíci. Narozdil od starého světa Warhammeru. 😉 To Je zmatecne, jak. Jsi sám přiznal. 


  • Neřekl bych že v tom mám zmatek, možná jsem to jen zmatečně napsal. Správný název pro univerzum je Warhammer fantasy battles (jistě uznáš, že je to trochu nepraktický název) jeho poslední vydání se jmenuje Age of Sigmar. Starý svět je označení pro část světa kde se nachází Reikland, tedy hlavní oblast střetu mezi chaosem a říší. Čili když napíšu že se hra odehrává ve Starém světě čili The Old World, řekl bych že každý kdo zdá Warhammer ví o čem mluvím. Řekl bych že se po mě vozíš zbytečně ;)

  • Ilusiveman

    Máš v tom zmatek. To není "Warhammer že starého světa" ale že světa Fantasy Warhammeru, nebo přesněji Warhammer Age of Sigmar. 

    Starý svět, je pouze západní část Mapy fantasy Warhammeru, které říkám "America" a najdeš tu Lizardmany. 

    Nemá to nic společného s Warhammer  40k, který je navíc, určitě mnohem starším "světem" / universem Warhammeru 😉

  • Také připojím svůj komentář k této hře, která je pro mne velikým zklamáním. Když jsem se poprvé dozvěděl, že se chystá hra ze Starého světa Warhammeru a navíc to bude Diablovka nemohl jsem se dočkat. Bohužel výsledná hra mě ve spoustu ohledů vydeptala tak, že jsem se nedostal snad ani za půlku. Recenze jako hlavní problém zmiňuje bugy, přiznám se, nevim proč, mě se prakticky úplně vyhnuly :O.....Jediné co, tak jsem narazil na výpadky zvuku, ale jinak hra šlapala jako hodinky. Co já osobně považuji za největší kámen úrazu je loot systém, který v podstatě jen generuje obrovské množství stále stejných předmětů s velmi podobnými bonusy. Veškerá radost z lootu je hluboko pod bodem mrazu. Další úskalí je systém skillů a celková profilace postav. Ačkoli je skillů požehnaně, jsou si účinkem velmi podobné a celkově nějaký prostor pro hráčovu invenci (ala Diablo2) je veškerý žádný. Možná je to jen moje úchylka, ale osobně mě u takovýchto her (Diablovky a vůbec všechna RPG) velmi baví experimentovat s classy postav a najít si vlastní cestu jak si postavu profilovat. Tady Vám hra nedá vůbec žádnou šanci. Imperiální kapitán s mečem a štítem bude prostě tank s mečem a štítem a se svojí fantazií si můžete trhnout nohou. Čert vem to že svět Warhammeru nabízí desítky možných variací na takovou postavu (warpriest, lovec, witchhunter, landsknecht atd...), autoři se nám rozhodli naservírovat škatulky povolání těsnější než konzerva od sardinek. Obrovsky to nahrává repetetivnosti a spolu s poslední mojí výtkou a tou je trestuhodně opakující se herní prostředí a nepřátelé, vytváří smrtící koktejl stereotypu a nezábavné hratelnosti. Bohužel pro mě je hra i přes velký potenciál obrovské zklamání. Přitom stačilo málo. Za plus bych označil audiovizuální stránku a souboje s bossy.

  • Harshday

    To je pravda, ve warhammeru můžeš herní styl měnit, až když dogrindíš více fragmentů na dovednostní strom. 

    A ty variace nepřátel mi opravdu neskutečně vadí. Včetně variací map.

  • Ilusiveman

    Velice zajímavé spojení 'menší "AAA" hra.' 

  • Harshday

    Tak já nevím, možná došlo k nepochopení. Mně je absolutně jedno,  kolik hra dostane bodů nebo procent. Mám jen problém s kvalitou recenze. 

    Pokud téma bugy. Co takový Kingdom come? Koupil jsem hned po vydání. Hra na startu obsahovala větší množství bugů, než je normální.Taky to člověka připravilo o několik hodiny hraní.


  • TheSuffering

    Asi je trojka proklété číslo. Jen si vzpomenu např. na Dungeon Siege 3, Van Helsing 3...😬

  • Jak chceš být objektivní když ti hru kazí větší než normální množství bugů? Přijdeš o progress, vidíš jak hra zápasí s pathfindingem, občas ti něco propadne texturou pak nad tím s úsměvem mávneš rukou a dáš tomu standartních 8, nebo jak to mám chápat? Pokud se vám většina chyb vyhla tak super, ale to neznamená že někdo další nemůže mít diametrálně jinou zkušenost a pokud je to recenzent tak to do svého díla promítne a to mi přijde docela fér.

    Mě hra moc neoslovila a dal jsem ji tak 5 hodin než jsem to vzdal, ale na problémy s pathfindigem a propadávání texturama sem narazil též, takže jaký pak copak.

  • solomon.short

    Skoda. Stejne asi vyzkousim po nejake dobe a za rozumnou cenu, do te doby zustanu u Grim Dawn.

  • Diablo mělo end game úplně stejný. Chodil si prostě to samé dokola jen ti mohla dropnout výbava která ti změnila herní styl, v chaosbane na nic takového nenarazíš.

    Tudíž za tvou náklonost může spíš zasazení ve warhammeru, než že by dělal chaosbane cokoliv lépe.

    U diablovek mě nevadí navštěvovat místa kde už jsem byl a běhat to zblbnutí, vadí mi ale když spočítáš variace nepřátel pomale na prstech jedné ruky a v jedné lokaci potkáš to stejné schodiště/zákoutí klidně 3x za sebou.. 

  • Harshday

    Třeba repetitivnost bych zrovna moc  v recenzích neřešil, každý má na to subjektivní pohled. Zejméne pokud jde třeba o hraní battle royale titulů. PUBG, fornite apod., nevím jestli tyto hry byly recenzované, ale zrovna tyto hry jsou dle mého názoru mistři v repetitivnosti. 

    Mě osobně to hodnocení nevadí, ale vadí mi kvalita recenze. Jde prostě o jeden subjektivní názor, kde se vyskytl jeden specifický problém, ale možná se to týká více lidí na PS4, to už neposoudím. Ale díky flustraci autora pak vznikla recenze, kde se 50% procent textu řeší jen bugy, které průběhem hry zažil a jediné pozitivum recenze je inventář u PS4 verze.  Jako PC hráč bych z toho měl pocit, že je to totální brak a jsem rád, že si většinu her pořídím dříve, než si přečtu recenze.

    Ale rozomumím tomu, autor to dělá dobrovolně a pravděpodobně za to není placený. 

  • Veskoslav

    Tak ale doufám, že takto budou hodnoceny i další hry a nezůstane jenom u toho, že občas odpálíme nějakou menší "AAA" hru, aby se neřeklo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit