Přejít na výpis diskuzí

Warhammer: Vermintide 2 – recenze

17.3.2018 17:07
Jan Slavík 95 příspěvků

“Za Císařství, Sigmara a Kladivo,” volá templář Saltzpyre, když se pod jeho údery hroutí k zemi obrovitý válečník Chaosu a zem se barví černočernou krví. Pro oddaného imperiálního bojovníka je to poněkud hořkosladké vítězství, protože na místo poraženého zplozence nečistých sil stejně nastoupí šiky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 9/10 je opravdu vysoké skóre. Můj oblíbený, stařičký Baldurs Gate 2 dostal 10/10 a s tím hodnocením nemůžu nesouhlasit. Buď je toto opravdu tak povedené, nebo šla kvalita her tak dolů, že devítkami známkujeme i průměrné rubačky. Počkám, až vyjde na ps4 a rozhodně vyzkouším.
    • Vsak hraci uz davno zjistili ze chybi jakykoli endgame + mnozstvi nedodelavek, proste tak to dopada, kdyz nad snahou o objektivni pristup prevladne nekriticky obdiv. Ta devitka je tam jen pro milovniky warhammeru, protoze prostredi ma pro ne pridanou hodnotu.
    • Jack1947
      Jj kvalita her šla hodně dolů a očekávání jsou tím pádem nižší.
    • dufam ze nebude crossplaying, lebo hrat s hracmi na gamepadoch, to radsej s BOTmi
  • Jack1947
    Vysoká známka ale je herní sucho a něco devítku dostat prostě musí *4* *3*
    • skaven
      ta hra je proste chytlava, krvava, nieje repetivna a ak natrafis na ludi, ktori to hrat vedia, tak brutal zabavna(drzia sa pokope, vedia pouzivat specialne ability)
      velmi ma bavi mod Heroidc deed, hras tam s botmi, ale hra je ztazena(pomaly ti ubuda zivot, gutterrunners, gas bombardiers, skaveni s rotacakmi na teba skacu pomaly kazdu minutu).
      btw, keby aspon polovica ludi hrala tak ako boti,tak je to vrcholny zazitok *1*
      • nightborne
        Zkus chytit nějakou dobrou partu a s nima pak zajít deedy, s botama to taky jde, ale je to podle mě trochu škoda =).

        Šli jsme tuhle deed s insta-smrtí (tzn. bez resování), dvojitou damage a hp elit a modifikátorem, že všichni normální nepřátelé jsou elity. Byl to sice v základu "jenom" veteran, ale při těchhle "buffech" tě jedna jediná rána s nápřahem od stormvermina na férovku poslala ze hry.

        Dokončili jsme to až napošestý, ale zábava to byla naprosto královská. Krajní soustředění, skupina semknutá jak nikdy, nelidská snaha, perfektní časování cooldownů i bomb a nakonec totální heroický vzepětí při probíjení se poslední neuvěřitelně hutnou vlnou skavenů a dechberoucí euforie v cíli. Měl jsem příliv adrenalinu ještě tři hodiny poté =)).
        • znie to skvelo, len ..predpokladam cca 6x30min len ta jedna misia, tolko casu fakt na to nemam *1*
    • zaty
      Nemusí. Hra by měla dostat takové hodnocení, jaké si zaslouží a to, že pár měsíců nevyšla žádná "devítková" hra by na to nemělo mít vůbec vliv.
      • Jack1947
        Jo něco musí.. nelze stále dávat naprůměrné známky nebo odpady (7/10 - 4/10)
  • Mně zaráží jak zastánci této hry, jakmile někdo zmíní soubojový systém KC, okamžitě argumentují že tohle nemá být o realitě, šermířských finesách a pod., přitom zřejmě kritici by si přáli jen o něco komplexnejší souboj než jen pravé a levé myšítko, třeba něco na zpusob For Honor. Nikdo přece nechce na warhammer naroubovat souboje z KC. A domnívám se, že podle lore warhammeru lidé nejsou nějací superpanáci, kteří jediným máchnutím zabijí tisíce nepřátel. je mi opravdu trapně že takhle jednoduchou véc tu musím takhle podrobné rozepisovat.
    • hral si to vobec? na akej obtiaznosti?
    • jak pise pode mnou, ten soubojak neni tak jednoduchy jak vypada, hlavne kdyz musis rychle reagovat. Dva tlacitka (nekdy 3) se mozna zdaji malo, ale je z toho docela dost kombinaci, vetsina zbrani se lisi v jednotlivych utocich a krome jednoho povolani vsichni ostatni pouzivaji jak zbran na blizko tak na dalku.
    • Obyčnejní loidé ve Warhammeru určitě ne a takoví umírají skoro stejně jako skavení otroci, jenže v týhle hře hraješ za hrdiny... a ty ve Warhammeru už jsou schopmí něco vykosit sami... obzvlášť třeba takový Gotrek *14* no nicméně ten souboják není zas tak jednoduchý jak se tváří...
  • Hru mám od včerejška a strašně mě to chytlo. Nevím proč ale s kamarádem se spolu prostě do hry nepřipojíme. Jakmile se dám připojit já na něj nebo obráceně tak "connection timeout" (povedlo se nám to jenom jednou a od té doby ani ťuk). Když se připojujeme přes někoho jinýho tak to funguje. Koukal jsem že na steamu to řešilo víc lidí. Nemá někdo radu čím by to mohlo být?
    • mate verejnou IP ?
      • Verejnou IP nepotrebujes
        • Včera jsme to zkoušeli a všechno fungovalo normálně. Připojujem se přes steamovskej invite protože to v jinejch hrách funguje naprosto bez problému. Snad to už nebude blbnout, tahle hra je totiž bomba.
    • nightborne
      Připojuješ se přes steamovskej "join game", nebo skrz ingame invite? Totiž, přes Steam mi to občas taky zlobilo, ale pozvánka přímo ve hře mi fungovala bez problémů.
  • Jsem až po uši zažranej do KC:D a začíná to bejt problém: hry typu Vermintide 2 mi přijdu primitivní a ošklivý. To vám nevadí, že metrovým mečem kosíte nepřátele na tři metry? Chápu, že je to celý postavený na hratelnosti, takže pohled zvenku je irelevantní, ale nezdá se vám tahle hra být na úrovni Candy Crash (skvělá hratelnost, návykovost, stovky milionů hráčů)? Btw Warhammer mám rád už od figurek a nechci tu nikoho urážet.
    • Ze všeho nejvíc mě zarazila ta podivná vzdálenost, na kterou trefíte nepřítele. Spíš to připomíná střílečku než šermovačku. Něco jako instantní hůl v AC:O, která se po sundání ze zad protáhne cca o 150cm, tady je to ale ještě o dost horší. Třeba někdo pochopí, kam tím mířím.
      • nightborne
        Zde ovšem dost možná bude ležet kámen nesouladu. Vermintide rozhodně není šermovačka. Je to zběsilá, dynamická, masová a hlavně čiročirá akce. Stojí krom bezpodmínečný spolupráce na poziční hře a dost bleskových reakcích v krizových situacích. Počet zabití dokáže jít v jedný misi i přes tisíc - ne, na šermířský finesy a realističnost tu vážně místo není ;).
        • Nepochopil, nevadí. Zkus přečíst znova.
    • Mě hlavně přijde divné porovnávat hru, která se snaží přiblížit reálný život vidláka ve středověku a hru z fantasy světa, kde existují gerojové, kteří sami kosí stovky nepřátel, démoni, kouzla, různé fantasktní stvoření atd...
      • nepochopil. nevadí *3*
    • Majkl
      a láhve v polici nedodržují fyzikální zákony, 0/10 *1*


      https://image.ibb.co/buuW7x/20180318121522_1.jpg
    • to je jak u FPS...copak ti vadi u DOOMu nebo Unrealu ze pobihas, skaces a ,,kosis,, hromadu nepratel raketometem ?

      U KCD si hrajou na realnost, ale vysledek je stejne dost divny a to nemluvim o hromadnych bitvach...tam snad je i V2 realnejsi :)
  • Koupil jsem si StarCraft 1 HD a uprimne nevidim duvod hrat tohle. SC HD jednoznacne lepsi strategie, a vubec nevadi, ze je 20 let stara. Toto mi pripada jako takove barevne LoLko pro mladsi publikum. Ale 9/10 je teda silne prehnane.
    • Ty hošku... už to svinstvo nefajči...
    • To sis to asi s něčím popletl. WH Vermintide rozhodně není strategie a srovnání s LoLkem je taky nesmysl.
    • Tvl, o čem to mluvíš?? *1* *1* *8*
  • Doufam, ze jeste predelaji nejtezsi obtiznost a oddelaji 90% stormverminu, kteri jsou uplne vsude. Maji vysoky armor a jedine co zpusobuji, tak ze polovina zbrani na Legendu je naprosto nepouzitelna. Cataclysm obtiznost v prvnim dile byla lepe udelana.
    P2P bylo i v prvnim dile s tim rozdilem, ze pri padu hosta v puli hry se clovek prepojil na nekoho jineho z party a pokracovalo se tam kde to spadlo. Predpokladam, ze ve V2 to brzo opravi.
    Uplne nejlepsi by ovsem bylo, kdyby udelali dedikovane servery. Na nizsi obtiznosti to cloveku asi tolik nevadi, ale na tezsi obtiznost, kde umrete na 2 rany se budete kvuli spatnemu pingu odpojovat a hledat lepsiho hosta, protoze si nemuzete dovolit hrat ani s pul sekundovym lagem.
    • nightborne
      Pokud nemáš zbraň, co chodí přes armor (obouruční kladivo, sekera, armor piercing kuše atd), musíš stormverminy zabíjet do hlavy. Jestli hraješ legend, jistě jsem ti ovšem neřekl nic nového =)).

      Dedikované servery se opravdu chystají ;).
    • skaven
      gratulujem, ja na 50% zhebavam uz na veteran urovni
      • neboj, to se zmeni, ani nepostrehnes a budes kosit champion
  • Perlička: na Vermintide 2 pracovali slovenskí a českí výtvarníci - majú na svedomí okrem iného hlavné postavy, intro a napríklad i obal hry.
  • ja_nic_nevim
    Člověk by čekal, že když už hra jako Kingdome come předvede, že soubojovy system chladnych zbrani zpracovat jde, mohli bychom byt trochu kritictejsi k "2 druhy utoku - silny a slaby rychly". Že by i pajdulaci mohli převézt něco lepšího než nabehnout k hráči a provést jeden druh útoku. Gamedesign zjevně vychazi vstříc cílové skupině. Potom ok, ale pro člověka co nežije warhammerem to těma primitivnima mechanikama není 9 hra ani nahodou. A pokud budeme drzet usta na P2P misto abychom řvali po dedikovanych servrech, tak to pujde s herni scénou do pekla. Ruku na srdce a trochu kritiky.

    Podle zdejších měřítek musi být SQUAD hra za 12/10
    • Ono by to taky nechtělo srovnávat jablka a hrušky dohromady *3*. Nemůžeš srovnávat KC:D a V2, jsou to diametrálně odlišné hry, každá mířící na jinou cílovku (Já mám tedy obě, asi jsem obojetná cílovka *1* ), mě by teda nenapadlo je srovnávat, pro mě jsou to obě devítkové hry. Stejně tak je to se SQUAD, kterou bych sem už tuplem nemotal. (Ano, i SQUAD mám a hraji, ačkoliv po posledním patchy hra padá víc než je zdrávo). *13*
    • ale neni to blbost, abys dělal nějaký šermířský parádičky proti takovýmu množství nepřatel? systém z KCD by byl v okamžiku kdy na tebe běží 100 krys najednou trochu nepraktický
      • By to šlo, pokud bys teda použil z KCD i AI.
        Ta by při sto cílech lehla a ty motáky bys pak dorazil snadno
    • Veskoslav
      "Das is nicht normal."
      "Ja, das is super."


      Jak chceš udělat bojový systém ala KC, když na tebe běží někdy i 50 nepřátel naráz? Povídej, přeháněj.
      • ja_nic_nevim
        A tim to taky pusobi dost budgetove. Takovou uroven gamedesignu bych cekal u 2D hack and slash. Ale kdo ma rád pohádky.... Nerozumím tomu hodnocení, za co? Když ty nejlepší hry dostsvaly 8/10 výjimečně 9/10... a dnesks tu ma 9/10 kdejaka blbost. Objektivita profesionalnich zurnalistu...
        • Když jste tu hru vůbec nehrál, tak bohužel nejste dostatečně kvalifikovaný soudit, jak je hra dobrá.

          Chápeme, že vás akční (hack n' slash) hry asi nebaví a tak vás hra neláka, ale ta hromada žánrů je tu z určitého důvodu: každý si pak najde něco, co ho baví.

          --------------------------
          Mě osobně třeba vůbec nebaví závodní hry a nechápu, jak někdo u toho dokáže ztrácet čas. Ale rozhodně nebudu chodit do recenzí spamovat, že nějaká hra si nezaslouží určité hodnocení "protože já ji hrát nechci" LOL
        • njn to víš no, někteří tu hru aspoň hráli než otom začali vynášet soudy.
        • Veskoslav
          Kdo ti brání napsat tu objektivní recenzi.
    • Takže, zůstáváš u Vyvrcholení Království? To je rozhodně dobré vědět!
  • Recenzent, který napíše o inventáři(považuji za vrchol přehlednosti) z Dark Souls "Inventář z pekel" a v recenzi na KC:D nenapíše ani slovo o inventáři(považuji za vrchol nepřehlednosti), tak takový recenzent pro mě není relevantní.
    • Inventář DS je tzv. konzolový subpar...
    • Veskoslav
      Za vrchol přehlednosti? A Puzzle o 10 000 kusech čisté modré oblohy považuješ za puzzle pro batolata, ne?
    • no, tak to máš blbý *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit