Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Velmi milé překvapení za rozumnou cenu. Tohle z hadru určitě nějakou dobu nepůjde. Snad to budou poctivě zásobovat dalším obsahem....je to totiž prča.
  • hodnoceni vysoky, ale budou kecy okolo. hra si to zaslouzi pro fanousky l4d zanru a navic fandy prvniho dilu- ten posun k lepsimu je fakt razantni, na druhou stranu je mnohem vetsi skupina lidi kteri nechapou to furt dokola hrani o kterym to vlastne je.
    kdo nema 4 pratele na hrani a nebavi ho ani vzdalene tento zanr, muzete jit o dum dal a hodnoceni se vysmat. kdo to ma rad tu devitku klidne souhlasne odkyve..
  • Perlička: na Vermintide 2 pracovali slovenskí a českí výtvarníci - majú na svedomí okrem iného hlavné postavy, intro a napríklad i obal hry.
  • Veskoslav
    Hlavně je fajn, že člověk na začátku není tank, zabiják a syn boha Sigmara. Tudíž se "nováček" musí připravit na to, že i obyčejné stádo skaveních otroků jej může vesele umlátit k smrti, pokud bude jenom zběsile kolem sebe sekat.
  • Však si vzpomeňte na L4D2. Znáte někoho, kdo by po dohrání všech levelů skončil? Vždycky je tu možnost vyšší obtížnosti a Steam Workshop s novými mapami. Ve Vermintide 2 navíc taky brzo přijde podpora módů, takže o další zábavu bude postaráno.
    • L4D je jiná liga, tady jen repetitivne machaš mečem kolem
      • No... ono to máchání mečem ti vystačí tak na první obtížnost, a i tak budeš chcípat znova a znova. Je tu taky systém krytí, bez kterého si neškrtneš, dále můžeš nepřátele odhazovat, máš tu speciální schopnost pro každou postavu a její archetyp, máš tu systém lootu, a vybavování předmětů... Hele má L4D něco z toho, jiná ligo?
      • TheGGG
        další důkaz toho že jsi to nehrál ty ligo... pls anonymku nevyjadřuj se pokud nevíš, já si ve vermintide i docela zastřílím, jako každý kdo to hraje.
      • Na začátek musím říct, že jsem nehrál ještě ani jedno, ale přijde mi, že v L4D se zase jen "repetetivně střílíš kolem" a přesto to velkou spoustu lidí velmi bavilo. Úplně stejně bude lidi bavit Vermintide 2. Pokud se lidi baví o tom, že tam není příliš dobrá end-game motivace pro pokračování v hraní, tak to sice může být na jednu stranu pravda, na druhou stranu ale pokud je samotná dynamika boje zábavná, na čemž se veskrze většina lidí shoduje, pak lidem bude stačit právě ten pocit z toho, že rubou vlny nepřátel.
        • Kolem strileni vzniknul zanr fps a tps protoze to je komplexni a zabavna mechanika. Musis mirit, kryt se, taktizovat, prebijet atd. Tady jen pribehnes a stlacis leve mysitko.
          • ve vermintide to vse musis delat take ty sasku takze mackat leve tlacitko nestaci
          • Opět poznamenávám, že jsem nehrál ani Vermintide 2 ani L4D, ale viděl jsem pár gameplay videí a rozhodně mi nepřipadá, že by celá mechanika soubojů ve Vermintidu byla tak prostá jak popisuješ. Naopak mi přijde, že týmová spolupráce a taktika mají celkem zásadní význam. Rozhodně se to z těch videí nezdá být možné nějak rozumně hrát bez alespoň trochy přemýšlení nad tím, co člověk právě dělá a co by dělat měl. Mimochodem, některé mechaniky ve fps hrách, tak jak je popisuješ (systém krytí, přebíjení) vznikly až později, to už byla fpska zavedeným a zcela běžným žánrem.
  • TheGGG
    jestli nového nepřítele, tak rozhodně beastmeny, chci zažít ten pocit když se na mého slayera rozběhne gorebull a já pujdu do rage modu a přivítám ho dvěma sekerama...
    taky všem doporučuji si nastavit úroveň krve na 500, hra z nějakého důvodu automaticky navolí 100 i při extrémních detailech, ale když dáte 500, dočkáte se teprvé té pravé krvavé lázně (alespoň mě přišla změna výrazná), tak jako tak, toto je ten pravý warhammer experience. Vyjít něco takového i v w40k, tak bych se roztekl blahem.
  • Asi bych nedal 9/10 ale tak 8/10 .. protože mně štve, že tam nemůžu hrát za Orky :D

    Ale teď vážně - Skvělý crafting, skvělé prostředí, skvělý humor postav, skvělé zbraně, skvělá atmosféra

    Ucházejicí fyzika

    Nic co by mě tam štvalo nějak není. Teda až na občasné bugy.

    Za 700kč na steamu? Nešlo odolat.
  • Hra sice vypadá moc pěkně a umím si představit, že by mě to mohlo chytnout, ale, bohužel, pro nás asociály, kteří nemáme žádné kamarády, natož kamarády co hrají hry, my si o něčem takovém můžeme nechat jen zdát.
    • Harshday
      Pokud chceš, můžu tě protáhnout hrou a vysvetliz vše co a jak, můžeš si mě přidat, nick na steamu je stejný jako zde. Hraje to spousta lidí z mého friendlistu, takže nebude problém poskládat plnou grupu.
    • To se mýlíte. Občas s náhodnými lidmi vznikne hezká zábava.

      Uvedu příklady s Left4Dead a Payday:The Heist které se občas opakovali: Když člověk narazí na dobrou partu, tak si je přidáte do přátel a hrajete dál.
      Ani nevím kolikrát se to opakovalo, že člověk třeba okolo 19h narazil na (náhodné) dobré spoluhráče a pak jsme se společně pustili do těch nejtěžších map a pařili jsme do 3 rána *1*
      • No, možná tomu přeci jen dám šanci. I když se trochu obávám toho, že vzhledem k tomu, že s tímto žánrem nemám moc zkušeností, tak ve chvíli, kdy mi to tak nepůjde, tak se rozjede shitstorm ala LoL. Ale tak ještě uvidíme.
  • Hru jsem sledoval na Twitchi, nakonec koupil za 480,- a po cca 30 hodinách bych ji hodnotil 7/10. Na začátku jsem z ní byl dost unešen, krásná grafika (Unreal engine pořád umí, kdyby ho tak použil pan Vávra, třeba by bylo KDC i hratelné...), design misí, dobrá fyzika (člověk má pocit, že někoho skutečně praštil), hlášky hrdinů, ze začátku zábavný progress objevování nových map, zbraní a specializací
    .
    Když opadla euforie, člověk si začne všímat i nedostatků. Některé recenzent ani nezmínil, což chápu, protože potom by hra nemohla dostat 9/10.

    - Zábavnost této hry stojí a padá s vašimi spoluhráči. Hrát spolu a kooperativně je podmínka pro úspěšné dokončení mise. Pokud ale (a to se děje v 90% případů) máte kolem sebe 3 lidi, kteří jedou sólo (a za to může hra sama, protože na konci každé mise je zobrazena tabulka s dmg a počtem zabití jednotlivých členů vaší party), málokdy misi dokončíte = absolutní ztráta času. Hra vám za to totiž nic nedá a zisk XP je minimální. Hrát s boty se mi osvědčilo mnohem více, drží se pořád okolo vás a jste pro ně hlavní priorita. Takže pokud nemáte 3 další lidi, se kterýma jste na nějakém voice chatu, hru nehrejte.

    - P2P je rakovina této hry. Když jste 40 minut ponoření do poslední mise a hra při boji s finálním bossem "spadne", protože selhalo připojení toho, který dělal server, objeví se vám loading celého levelu od začátku. To by jste to PC rozbili... To, že autoři teď narychlo slibují, že to fixnou je hloupost. Důvod, proč hra od začátku nemá ded. servery je prostý - peníze. Takové řešení něco stojí, P2P nestojí nic. Stejné rozhodnutí zabilo For Honor a za několik měsíců než se ded. servery rozběhnou už hru nebude nikdo hrát.
    - Po dosažení lvl 12 a odemčení všech specializací je hra tupý grind, protože ne každý chce hrát všechny ostatní classy co jsou ve hře (tady třeba podotknout, že to odpovídá ceně, takže osobně to nehodnotím zase tak tragicky).
    - Equip je v této hře pouze kosmetický. Je naprosto jedno, jestli máte zbraň s dmg 5 nebo s dmg 100, moba musíte praštit "stejněkrát". Takže jeho dalšímu grindu nerozumím.
    - Druhů nepřátel je opravdu málo, takže se okoukají se za několik hodin. Další rasy světa Warhammeru ve hře dost chybí.
    • Veskoslav
      1. Equip je kosmeticky? Zvláštní, že minimálně luky se liší počtem šípů, rychlostí střelby či postupným damage.
      2. Okoukají? A co by jsi chtěl? 30 ras? V prvním díle byli pouze Skaveni. Teď přibyla část Chaousu reprezentována Nurglem. V takovém L4D jsi musel vyloženě trpět, protože tam kromě minibosů jsou všichni stejní. Tady máš ještě navíc tři základní druhy od každé rasy (skavení otrok, klanové krysy a klanové krysy se štíty).
      3. Za cca 30 hodin mi hra spadla dvakrát a misi jsme nedokončili cca 7-8 krát. Většinou to ale bylo způsobeno tím, že jsme potkali krysího lidožrouta či chaos na debilním místě a všechny naházel ze srázu, což je okamžitá smrt.
      4. Došlo ti, že postava má jiný než 12. level jako maximální? Protože nejspíš sis ani nevšiml, že si můžeš navolit pasivní schopnosti vždy na 5. levelu a jeho násobních (což máš 15 různých nastavení daného hrdiny s pasivkami).

      Fakt by mě zajímalo, kolik jsi toho odehrál. Podle toho, co píšeš, tak ses doplácal na level 12 s jednou postavou a ani za tu dobu jsi nebyl schopen si zjistit rozdíly mezi zbraněmi a to, že fakt se líši to, když máš zbraň s power 5 nebo 100 a o druhu zbraně nemluvě.

      Edit: Pravda. Splést si jednoho z 5. bohů Chaosu a Velkého Necromancera je debilita:)
      • "část Chaousu reprezentována Naghashem"


        he?
        • XorxoxTalarius
          Ocividne nejsem sam komu to nedava smysl :)
      • Veskoslav okamžitě to oprav *15*
        Ty, který reprezentuje WH neckbeardy na games.cz, uděláš takovou botu xD
    • Většina problémů, co jste zmínil (špatní hráči, ne moc efektivní vybavení) jsou problémy maximálně tak na nejnižší úrovni. Tam prostě musí být nižší obtížnost, aby i úplní začátečníci bez vybavení byly schopní něco udělat. Na vyšších úrovních je ta lepší výbava fakt cítit.
      To samé platí i hloupých sólistech, co ignorují úkoly. To je fakt problém jenom té nejnižší úrovně s nováčky. Když si pak zapnete vyšší obtížnost, tak už tam podobné jedince skoro nenajdete.
    • nightborne
      Podobnej problém s lidma jsem neměl. V drtivý většině případů se snažili spolupracovat, a na championa a legend už v podstatě nenarazíš na hráče, co by nedrželi spolu a nekryli si záda. Na rekruta tam občas šaškuje nějakej ten sólista, jasně, ale s "většinu misí kvůli lidem nedokončíte" zkrátka nemůžu souhlasit.

      P2p je otrava, a při pádu hosta opravdu jdeš misi od začátku, ale za circa padesát hodin, co jsem hrál na recenzi, se to stalo všeho všudy dvakrát. Člověk si zanadává, ale za deset minut už je mu to fuk.

      Equip samozřejmě kosmetický není, na vyšší obtížnosti je vážně znát, jestli dáš seveřana na dvě nebo tři rány. Vyzkoušej si mlátit do panáků na nádvoří v základně, ukazuje to i čísla damage. A i když se nakrásně nebudeme bavit čistě o damagi, větší šanci na crit, damage redukce proti typům mobů, rychlost útoku a legendární traity při hře opravdu poznáš.
    • TheGGG
      tak máš hrát s kámoši a ne náhodnými lidmy, přece nějaké máš ne? (to by jsi mohl dát všem MP hrám nízké hodnocení jen proto, že hraješ s blbými lidmy), jinak i ti náhodni lidi ti v 90 % případů pomůžou a snaží se spolupracovat, možná jen nemají rádi tebe.
      Hra mě nikdy nespadla ani mě neodpojily
      Než člověk projde všechny levely (každý minimálně dvakrát, než se okouká) a odemče si alespoň dvě classy, uplyne tak 25 hodin, co už je více než dost a i kdyby pak hra nudila, už se to dávno vyplatilo.
      nevím jak řadoví poskoci ale na bossech se vyšší level zbraně pozná
      Druhů nepřátel je několikanásobně více jak v l2d a tam člověk klidně strávil 150 hodin jak nic.
  • Sr_Lobo
    Naprosta spokojenost, kdo vaha - mohu jenom doporucit! *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit