Warner Bros. odkládají Hogwarts Legacy na příští rok
-
Ne, ze by to nebylo jasny hned od zacatku, ale nevim, proc ty firmy takove akce delaji i u her, u kterych je jasny, ze nestihnou vyjit. Jestli je to marketing stylu, ze vedeni si mysli, ze vybicuje vyvojare k vykonum a nebo jestli je podle marketingu lepsi neco slibit a pak to odlozit.
-
-
Každý správný markeťák ti řekne, že neexistuje nic takového jako "negativní" reklama. Ať už se o něčem mluví v dobrém a nebo špatném, hlavní je, že se o tom produktu mluví.
Takže i když odložení hry vyvolá u hráčů "negativní" emoce, tak pořád je to do určité míry úspěch, protože hráči k té hře už mají nějakou emocionální asociaci ještě před vydáním. A pak je o trochu větší šance, že ti hráči budou sledovat datum vydání hry a tu hru si zahrají, aby se přesvědčili, jestli to čekání za to stálo.
Samozřejmě tahle marketingová strategie neplatí na většinu lidí. Ale i boost o pár procent je úspěch pro marketingové oddělení. (Na ty ostatní lidí použijí jiné metody.)
Tenhle "negativní" marketing má i své problémy, protože všeho moc škodí. Management/vývojáři/marketing si musí ohlídat, ať se hra neodkládá až příliš hodně, protože pak hrozí, že ty "negativní" emoce přerostou v apatii a lidi se raději o hru přestanou zajímat, aby se vyhnuli dalšímu zklámání.
TL;DR = jedno nebo dvě odsunutí data vydání většinou hře neuškodí. Spíš to naopak lehce zvedne zájem.
-
Bylo videt ze ten engine v chodu je takovej... nevim jak to rict...dojem zanechal vselijakej...
-
Vo velkych teamoch to je niekedy aj vsetko dokopy a k tomu este vzajomne podrazanie si noh a nedostatok komunikacie.
Z pohladu projektoveho riadenia je kazda AAA hra vlastne niekolkorocny projekt, ktory udrzat v rozumnom tempe a dotiahnut do konca je vzdy tazke..
Ale mam pocit (mozno nespravny), ze posledne 2-3 roky sa tie odklady stali uz nepeknym standardom... preto sme aj tento odklad uz asi vsetci cakali, lebo prirodzena skepsa..
-