Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ocelotr

    Tak tady se schovával MAKAL jeden. Skvělá recenze. Jako vždy :)

  • Otázka pro všechny hráče: z recenze jsem spíše pochytil,že se jedná o humornější zážitek. Chtěl jsem se zeptat jak moc je to ve hře přítomné, je hra vážná nebo řeší vážné věci když na to přijde. Nebo si spíš drží tu odlehčenou laťku celou dobu??

    • Vtípků a srandiček je tam kopec. Ale jsou zpravidla ze stejnýho vrhu, jako v původních Falloutech. Celkem zábavnej koktejl černoty a sarkasmu, popkulturních referencí - od ostatních Fargovo her, až po Limonádovýho Joa - a humoru pramenícího z neznalosti, nebo nepochopení našich reálií. Ale rozhodně se nedá říct, že by se člověk mlátil smíchy od začátku do konce. Vlastně je to fakt celkem grimdark, jak řiká Aleš.

    • Corvus

      JE to vyloženě "Fargovský humor" a la Fallout 1 a 2. Tvrdší, černý a sarkastický jako peklo :-D

    • ales.smutny

      První půlhodinu sleduješ jak tvoje spolubojovníky pověsili na zeď a vyvrhli jim vnitřnosti, jak je popravují a mučí pro zábavu... :) Ten humor je černý, sarkastický, ale není to na pomezí parodie jako třeba Outer Worlds. Ten svět sám  je dost grimdark.

      • Skvěle moc děkuji. Přesně v grimdark atmosféru jsem doufal. Až bude čas rozhodně se do toho naplno pustím!

    • Pro mne to byla zatracene temna a seriozni zalezitost.

      Humor je spise suchy, sarkasticky, ve vetsine mist.

      Napr. "Vedci byli tak zaujati tim jestli to jde ze nepremysleli nad tim jestli by meli." nebo u muciciho kresla "To musel byt hodne ostrej kadernik."

      • Výborně, moc děkuju. Přesne v to jsem doufal, takže se na to určite vrhnu!

  • ravux

    Jak je pro me lepsi, kdyz si sam pripravim postavu namisto predvytvorene, kdyz predem nevim, co me ve hre ceka, jake mechaniky pouziva a jake skilly a dovednosti a atributy a statistiky jsou uzitecne a jake ne? Dava mi to smysl u predem citelne hry dle znamych pravidel, napriklad AD&D (BG1+2), ale napriklad u Divinity: Original Sin vubec. Samozrejme mam na mysli prvni hrani, u opakovaneho je to uz neco jineho. 

    • U Divinity to vůbec nesouviselo s herními mechanikami, ale bylo to doporučováno kvůli tomu, že na před vytvořenou postavu lidé reagovali jako na někoho, koho znali a má v tom světě svoji historii. 

      • ravux

        Ano, ale to mluvis zejmena o dvojce a je to komplementarni k tomu, co jsem napsal (duvod navic). Nicmene tato konkretni hra byl jen priklad, pointa je obecnejsi.

  • Corvus

    Investice do Wasteland 2 a Wasteland 3 na Fig.co považuji za jednu z nejlepších, co jsem kdy udělal. I když nelituji ani jediného centu utraceného v kampaních na podporu Divinity: Original Sin I a II či obou Pathfinderů. Stejně tak Shadowrun série nebo Planescape: Tides Of Numenera. JEŠTĚ, že tady máme tyhle crowd-platformy a ostřílení pardálové jako Fargo, můžou díky nám, fanouškům starých časů, pracovat na pořádných izo RPG. A kam až to přivedlo právě Farga nebo Vinckeho z Larianu! Podle mě nic lepšího sortu těchto starých her nemohlo potkat, než když si vývoj zaplatíme my, fanoušci. Jsem za to neskutečně šťastnej a taky hojně podporuji.

    Ad předvytvořené postavy: dřív bych jednoznačně souhlasil. Nikdy jsem si něco přichystané v RPGčkách nevybíral. Ale například Lariani mají VELMI důkladně připravené postavy, jejich historii a osudy. Ať už v Divinity II nebo (zjevně) chystaných Baldur's Gate III. Čili dnes už to není tak samozřejmá volba a třeba předpřipravené duo postav otec a dcera by mohlo psát ve světě Wastelandu III velice zajímavý příběh!


    • Predpripravene postavy byly sice zajimave, ale stejne me to nezastavilo pred tvorbou vlastnich, a ted cekam pred druhym pruchodem jestli pridaji moznost veteranskych Rangeru tak jako ve WL2, aby na ne zas mohli vlitnou Nacelnik, Juniorka a Crosshair mladsi :D

      • Corvus

        Tak to je škoda :-) To se s nimi ani nemuseli dělat...

  • tomtou

    Muze me nekdo rict jestli je to dobre na PS4 mam take PC ale pokud je to hratelne na PS4 tak bych asi sedel radsi na gauci 😅

    • Moguldogul

      na PC to může býtt super, ale na PS4 se to ovládá příšerně, kamera pořád přeskakuje přes nerovnosti a špatně se zaměřuje konkrétní polčko pokud je blízko útes nebo podobná nerovnost, odezva při pohybu postav je jako by jsi hrál přes remote control na komplu který ovládáš přes další remote control, prostě hrozně dlouhá odezva mezi zmačknutím pohybu a skutečného pohybu postavy... Pak už jen takové ty klasické bugy které jdou přehlédnout ale obecně se to nehraje dobře. Věřim že na PC to bude stokrát lepší zážitek.

    • Pokud ti jde o ovládání a pod, tak je to na PS4 naprosto v pohodě hratelné a nevidím problém.

      Problém jsou dlouhé loadovací časy a časté padání hry (zejména v pozdějších fázích) takže čekání na to, kdy se zase vrátíš do hry je fakt někdy na zlost. Ale to je něco co nemůžu porovnat, jestli je na PC lepší nebo stejné.

    • Derp_1337

      Řešení tvého problému? Hrej na PC z gauče.

      Není to zas až tak těžké zapojit. Dnes už ani nemusíš z PC tahat výstup na TV kabelem, stačí ti mít TV připojenou na stejné sítí jako PC.

      • Mám to taky tak. Navíc nové TV už nativně podporují Steam link jako aplikaci, takže pak to stačí jen spárovat s PC ve vedlejší místnosti a můžeš hrát i z gauče.

  • Trojku zatím hraju pár hodin a líbí se mě to, jde to nějak srovnat s dvojkou? Je to to stejný  a jenom to líp vypadá nebo je to odlišná hra? Vím že dvojka je v game passu tak bych to pak mohl prověřit po dohrání trojky. Dík.

    • Doslo k docela dost zmenam, ale ta krevni linie, pokud tomu chces tak rikat, tam znat opravdu jde.

  • Murlock

    S tim pravým dědicem bych to zas až tak tolik nepřeháněl. Přece jenom Underrail existuje už nějaký ten pátek. 

  • Taronyu

    Mám to dohraté a za mňa oproti Wasteland 2 trošku sklamanie. Celkovo mi to príde dosť osekané. Dúfam že bude rovnako nejaká directors cut verzia. Hlavný príbeh je strašne krátky, poriadny quest hub je tam iba jeden - Colorado Springs a inak nič. Tvorba postavy je zjednodušená, nechápem prečo inteligencia už nepridáva skúsenostné body za level. Takto to fungovalo už od Fallout 1 a odrazu je to preč. Atribútne body dostáva každá postava každý jeden level, čiže dosť podobný systém ako má Fallout 4. Je jedno ako si vytvoríte postavu, neskôr jej to tam aj tak všetko v pohode nahádžete. Wasteland 2 bol v tom možno trošku hardcore a ztrestal vás, ak ste mali zle vytvorenú postavu, ale tu je to opačný extrém, s prstom v nose sa dá zo všetkého vysekať. No a samozrejme kopec bugov. Niečo už ale našťastie opravili.

    • Intelegence pridava skillpointy za level, stejne jako ve dvojce a vlastne stejne jako ve Falloutech ( 1+2). Kdyz chces dostavat vic bodu zkusenosti, musis zainvestovat do charismy. Jinak souhlas, ze dvojka byla vic hardcore. Nicmene ten bod atributu kazdej level me nevadi. Ve dvojce se ti pak mohlo stat, ze si v pulce hry zjistil, ze si totalne posral postavu, ale znovu uz se ti to rozjizdet nechtelo. 

      • Houdini

        No ja som sa v jednej fáze zasekol a nemohol som nikam. Všade boli OP protivníci a to som bol mám pocit, že až za polovicou. A nezdá sa mi, že som mal zle postavy. Nejaká rada?

        • Taronyu

          Skús znížiť obtiažnosť. Alebo potom je tu save editor, kde si vieš prerozdeliť skilly. Ale fakt netuším, ako si sa mohol do takejto fázy dostať, ani na ranger obtiažnosti som sa takto nezasekol :D

          • Houdini

            No dovtedy to bolo ok az miestami easy a zrazu sa neviem nikam pohnut lebo su prilis silní. Mozno som niečo prehliadol.


            • Hele, taky se mi delo ze pokud sem nemel prvni tah tak sem byl v haji, a pokud sem nekoho nechal nazivu dyl nez prvni uder, tak mi pojednickovali pulku party a jeden protivnik mel treba desetinasobek zdravi co cela moje parta dohromady.

              Tohle ve WL2 meli zase lepe vymyslene si myslim.

      • Taronyu

        Nie nepridáva. Pridáva ich iba ako jednorázový bonus. Čo v tom popisku ani nie je poriadne špecifikované. Takže som si samozrejme vytvoril postavu s vysokou inteligenciu, aby som prišiel na to, že dostáva rovnaký počet ako ostatní a to 3 bodíky za level.

        • Tak to se omlouvam, mas pravdu. To je teda pekne blby :( inteligence je pak docela na prd. Mozna dobra na crity 

          • Tak sniper s vymaxovanou inteligencí na jeden crit sejme scorpitrona, takže to zas tak na prd neni...

  • Derp_1337

    Jsem rád, že se objevila nějaké pořádné izometrické RPG. Kromě Shadowrun, Pillars of Eternity a Divinity 2 v posledních letech nebylo moc co hrát.

    • KrPa

      a co "ATOM RPG: Post-apocalyptic indie game" a Pathfinder: Kingmaker ?

      • Derp_1337

        Na Pathfinder: Kingmaker jsem zapomněl.

        A to ATOM RPG: Post-apocalyptic indie game zas až takový zázrak nebyl. Jasně, trochu to vyplnilo prázdnotu v každé hráčské duši po klasickém Falloutu, ale není to hra ke které by se člověk někdy vrátil.

      • Skoda ze vetsina tehle her bezi na mizernym UNITY enginu. Delsi loadingy nez u Wasteland 3 mel snad jen Kingmaker, pritom to je sama lowres copy/paste hnusna textura.

        • Veskoslav

          Mám to hozené na M2 SSD a fakt jsem nějak nepocítil dlouhé loadingy. To měl u mě i poslední Gears delší.

          • Ja mam SSD pres SATA a taky nepocituju, pritom SATA by snad mela byt nejpomalejsi varianta SSD ne?

            • Thorleif_cz

              Mezi SATA a M2 PCIe v reálu není ve standardním nasazení takový citelný rozdíl. HDD a SSD budeš znát v některých nasazeních citelně. Rozdíly v rozhraních, na kterých máš SSD už by jsi ve většině aplikací ve slepým testu nepoznal. To je spíš věc pro benchmarkový mágy a pár lidí, který pracujou s grafikou apod.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit