Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • schali

    InXile popreli sami sebe. Chteli delat hry pro hrace, dokonce tvrdili, ze nepotrebuji ani vydavatele. Vysledek, stali se soucasti mega korporatu, svoje hry davaji "zdarma" protoze korporat to tak chce. Stali se ukazkovym pripadem zaprodani a prizpusobeni. Udelali hru pro xbox, prekopali interface do te konzolove parodie. Smutnej pribeh. 

  • Ocelotr

    Tak tady se schovával MAKAL jeden. Skvělá recenze. Jako vždy :)

  • Moguldogul

    na PC to může býtt super, ale na PS4 se to ovládá příšerně, kamera pořád přeskakuje přes nerovnosti a špatně se zaměřuje konkrétní polčko pokud je blízko útes nebo podobná nerovnost, odezva při pohybu postav je jako by jsi hrál přes remote control na komplu který ovládáš přes další remote control, prostě hrozně dlouhá odezva mezi zmačknutím pohybu a skutečného pohybu postavy... Pak už jen takové ty klasické bugy které jdou přehlédnout ale obecně se to nehraje dobře. Věřim že na PC to bude stokrát lepší zážitek.

  • Vtípků a srandiček je tam kopec. Ale jsou zpravidla ze stejnýho vrhu, jako v původních Falloutech. Celkem zábavnej koktejl černoty a sarkasmu, popkulturních referencí - od ostatních Fargovo her, až po Limonádovýho Joa - a humoru pramenícího z neznalosti, nebo nepochopení našich reálií. Ale rozhodně se nedá říct, že by se člověk mlátil smíchy od začátku do konce. Vlastně je to fakt celkem grimdark, jak řiká Aleš.

  • Tak sniper s vymaxovanou inteligencí na jeden crit sejme scorpitrona, takže to zas tak na prd neni...

  • Thorleif_cz

    Mezi SATA a M2 PCIe v reálu není ve standardním nasazení takový citelný rozdíl. HDD a SSD budeš znát v některých nasazeních citelně. Rozdíly v rozhraních, na kterých máš SSD už by jsi ve většině aplikací ve slepým testu nepoznal. To je spíš věc pro benchmarkový mágy a pár lidí, který pracujou s grafikou apod.

  • Corvus

    JE to vyloženě "Fargovský humor" a la Fallout 1 a 2. Tvrdší, černý a sarkastický jako peklo :-D

  • Výborně, moc děkuju. Přesne v to jsem doufal, takže se na to určite vrhnu!

  • Skvěle moc děkuji. Přesně v grimdark atmosféru jsem doufal. Až bude čas rozhodně se do toho naplno pustím!

  • ravux

    Ano, ale to mluvis zejmena o dvojce a je to komplementarni k tomu, co jsem napsal (duvod navic). Nicmene tato konkretni hra byl jen priklad, pointa je obecnejsi.

  • ales.smutny

    První půlhodinu sleduješ jak tvoje spolubojovníky pověsili na zeď a vyvrhli jim vnitřnosti, jak je popravují a mučí pro zábavu... :) Ten humor je černý, sarkastický, ale není to na pomezí parodie jako třeba Outer Worlds. Ten svět sám  je dost grimdark.

  • U Divinity to vůbec nesouviselo s herními mechanikami, ale bylo to doporučováno kvůli tomu, že na před vytvořenou postavu lidé reagovali jako na někoho, koho znali a má v tom světě svoji historii. 

  • Pro mne to byla zatracene temna a seriozni zalezitost.

    Humor je spise suchy, sarkasticky, ve vetsine mist.

    Napr. "Vedci byli tak zaujati tim jestli to jde ze nepremysleli nad tim jestli by meli." nebo u muciciho kresla "To musel byt hodne ostrej kadernik."

  • Otázka pro všechny hráče: z recenze jsem spíše pochytil,že se jedná o humornější zážitek. Chtěl jsem se zeptat jak moc je to ve hře přítomné, je hra vážná nebo řeší vážné věci když na to přijde. Nebo si spíš drží tu odlehčenou laťku celou dobu??

  • ravux

    Jak je pro me lepsi, kdyz si sam pripravim postavu namisto predvytvorene, kdyz predem nevim, co me ve hre ceka, jake mechaniky pouziva a jake skilly a dovednosti a atributy a statistiky jsou uzitecne a jake ne? Dava mi to smysl u predem citelne hry dle znamych pravidel, napriklad AD&D (BG1+2), ale napriklad u Divinity: Original Sin vubec. Samozrejme mam na mysli prvni hrani, u opakovaneho je to uz neco jineho. 

  • Corvus

    Tak to je škoda :-) To se s nimi ani nemuseli dělat...

  • Predpripravene postavy byly sice zajimave, ale stejne me to nezastavilo pred tvorbou vlastnich, a ted cekam pred druhym pruchodem jestli pridaji moznost veteranskych Rangeru tak jako ve WL2, aby na ne zas mohli vlitnou Nacelnik, Juniorka a Crosshair mladsi :D

  • Corvus

    Investice do Wasteland 2 a Wasteland 3 na Fig.co považuji za jednu z nejlepších, co jsem kdy udělal. I když nelituji ani jediného centu utraceného v kampaních na podporu Divinity: Original Sin I a II či obou Pathfinderů. Stejně tak Shadowrun série nebo Planescape: Tides Of Numenera. JEŠTĚ, že tady máme tyhle crowd-platformy a ostřílení pardálové jako Fargo, můžou díky nám, fanouškům starých časů, pracovat na pořádných izo RPG. A kam až to přivedlo právě Farga nebo Vinckeho z Larianu! Podle mě nic lepšího sortu těchto starých her nemohlo potkat, než když si vývoj zaplatíme my, fanoušci. Jsem za to neskutečně šťastnej a taky hojně podporuji.

    Ad předvytvořené postavy: dřív bych jednoznačně souhlasil. Nikdy jsem si něco přichystané v RPGčkách nevybíral. Ale například Lariani mají VELMI důkladně připravené postavy, jejich historii a osudy. Ať už v Divinity II nebo (zjevně) chystaných Baldur's Gate III. Čili dnes už to není tak samozřejmá volba a třeba předpřipravené duo postav otec a dcera by mohlo psát ve světě Wastelandu III velice zajímavý příběh!


  • Pokud ti jde o ovládání a pod, tak je to na PS4 naprosto v pohodě hratelné a nevidím problém.

    Problém jsou dlouhé loadovací časy a časté padání hry (zejména v pozdějších fázích) takže čekání na to, kdy se zase vrátíš do hry je fakt někdy na zlost. Ale to je něco co nemůžu porovnat, jestli je na PC lepší nebo stejné.

  • Ja mam SSD pres SATA a taky nepocituju, pritom SATA by snad mela byt nejpomalejsi varianta SSD ne?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit