Přejít na výpis diskuzí
Watch Dogs se chlubí chválou, dle videa zaslouženou
5.8.2013 | Aleš Smutný
64 příspěvků
-
Ringwraith:"Koblihu, kámo, a kdo myslíš, že dává tu sledovanost a čtenost?" Asi jsi mě nepochopil tak znova a napíšu to tak aby to pochopil každý.Sledovanost,čtenost>reklama>peníze.Tady se neřeší jestli je někdo oblíbený nebo se někomu zavděčuje,ale jde čistě o návštěvnost.Pokud si lidé koupí 10 milionů nějaké hry,tak je vydavatelům úplně jedno,jestli si s tím pak lidi utřou zadek nebo si hru užijí.Hypoteticky pokud tady budou čtenáři číst špatné recenze špatného autora,tak majitelé budou spokojeni,protože návštěvnost=peníze.
-
-
Ano, správně. Stránka si potřebuje vytvořit identitu a té se držet. A tou identitou může být i "špatné recenze špatných autorů".
-
-
Hra která bude uspesna diky neuvěřitelnému hype . Uz ted am tolik oceneni ze si o tom lecjaka deset let stara dobra hra muze nechat jen zdat a to ještě ani nevysla.
Osobne si myslim ze si to tak hodku dve zahraju a prestane me to bavit, podle videii to tak vypada.
PS: ale vypada to pekne, to jo -
-
nevim.. ale ja bych si treba hru jen kvuli tomu kolik ma oceneni nekoupil..
bud me bavi a libi se mi (omrknu napr. gameplay videa).. nebo ji ignoruju.. a je mi jedno jestli ma 1 nebo 50 oceneni :)
-
-
Naprosto totožná situace jako s Dishonored. Hype u té hry fungoval tak dobře, že hráči a recenzenti absolutně ignorovali fakt, že je to zcela průměrná hra. Teď už je Dishonored považován za klenot a stačilo k tomu opravdu málo - jen hodně dobře zaplacená reklama a stejný případ se zatím jeví Watch Dogs. Herní byznys je jedno velké lejno *11*
-
-
uz mluvis skoro jako pc-ckar, jsem na tebe hrdej
-
Stejný případ jako s Bioshock Infinite.
-
Dishonored byo hlavně hypovaný, protože se žádná AAA stealth hra na způsob Thiefa neobjevila hodně dlouho. A tak všichni odpouštěli průměrnost, protože mezi slepými je jednooký králem.
A stealth je žánr, který jistá skupina lidí prostě pozitivně hodnotí automaticky. -
-
Ano tohle chápu u normálních konzumních hráčů, ale aby Dobrovský prezentoval Dishonored jako klenot je absolutně mimo mísu a svědčí to o amatérismu herního průmyslu.
-
-
Plus ještě jednu věc je potřeba si uvědomit.
Komu se "Dobrovský" (tady si představte prostě jakéhokoliv herního žurnalistu) musí hlavně zavděčit? -
-
Stádu *3*
-
-
Koblihu, kámo, a kdo myslíš, že dává tu sledovanost a čtenost?
-
Musí se zavděčovat hlavně svému nadřízenému, eventuálně lidem z herního byznysu(ty podrbeš mě,já tebe).Na stádo se může z vysoka vysr.t.Tady jde v první řadě o čtenost,sledovanost,prodeje.To jestli je někdo oblíbený nebo ne tady nehraje žádnou roli.
-
Tak vidíš, že je všechno jasný. Protože jinak by to dopadlo takhle.
https://www.youtube.com/watch?v=uXND6fkW4zM
-
-
-
Jenže co je dneska klenot, že jo...
-
-
-
-
Zaujímavé že tí policajti ktorých tam "oslepil" nemali baterku aj napriek tomu že bola noc...
-
Nevíte někdo název songu ?
-
Snad není dne, kdy bych někde nezakopl o výraz KYBERPUNK. Už na to začínám být alergický.
-
-
Slovo kyberpunk ti způsobuje přehnanou reakce imunitního systému ? Co pak s tebou musí udělat slovo jako "hra" které se na herním serveru objevuje mnohem častěji.
-
-
-
Nač čekat na hru než vyjde, stačí si přečíst vždy osvícené názory v těchto diskuzích a vím jaká ta hra bude :D
-
-
Přesně! Tady je to občas taková herní alternativa pro Novinky.cz, co se diskusí týká.
-
To máš pravdu, spousta lidí dokáže dobže vyjádřit to, co si myslí. A zatím máme pouze informace, které vypustili sami vývojáři, takže nezbývá než soudit z nich. A používáí výmluvy "nevíš jaká bude skutečná hra" je pouhej wishful thinking od někoho, kdo příliš chce, aby byla dobrá.
Na mě Watch Dogs zase působí jako klasický Ubisoft - držíš páčků a hrdina skáče kolem, mačkáš tlačítko a dějou se cool věci. Spíše než hra je to jen přehlídka a gameplay je nic moc. Assassin's Creed 3 tak takový bylo.
Vzpomeň si na to video, kde ukazovali hack jednoho kontrolního centra města. Aiden prostě procházel zadem, "hackoval" se do systémů jedním stiskem tlačítka, stráže se pohodlně dívali jinam, pohodlně chodily pod věci, co na ně pak mohly spadnout stisknutím tlačítka atd. Dobře se na to dívá, ale silně pochybuju, že se to bude dobře hrát. -
-
Tak určitě *1* Jelikože trailer kde by hlavní hrdina loadoval 10x ten samej úsek, protože je to blb by přilákal hromady diváků *1* Já bych s těma rozsudkama opravdu počkal *3*
-
-
A jak se změní mechanika "jedno tlačítko = akce proběhne, čučíš na animaci" tím, že hru bude hrát nezkušený hráč? Jak se změní přihlouplé "držíšpáčku vpřed a (pře)skoky se dělají samy"? Nezkušený hráč nebude vědět, že má držet páčku a tak bude jen stát na místě?
Ano, já taky s posledním rozsudkem čekám až to vyjde. Ale to neznamená, že nesoudím i to, co ukážou předtím.
Lidi říkají "počky až to vyjde", ale to je v mých očích jen schovávání se před tím, že hra nevypadá zatím zrovna super. -
-
Tipuji že zde se asi naráží na rozdílné pojetí zábavy.
Taky osobně nerozumím, co je skvělého na tom, když se hra hraje prakticky sama a hráč pouze volně zasahuje ve velmi limitvaném a zjednodušeném herním prostoru, který je mu vymezen game-designem. Připomíná mi to hentai hry od Illusionu (jenom shoda názvů jsou to japonci ^_^): hráč může chodit po mapě téměř jak chce kam chce, na mapě je rozházeno pár interakčních bodů, jeden *erhm* "cíl" a při zapojení elementární logiky "příčina -> následek" jsi schopen během pěti až sedmi minut dosáhnout "cíle".
Ale chápu i v případě Illusionovek, i v případě zde Watch Dogs (potažmo posledních dílů AC). Je to jendoduché, prosté, je možno vypnout. Prostě okamžité uspokojení na míru.
Poznámka pod čarou: bodejť by se M$ (a tipuji že i ostatní) ostatní nezabýval(i) s otázkou, jak měřit množství "zkonzumované" zábavy a jak toto množství zpoplatnit za jednotku. Masa sama dává jasný signál, že je to správná cesta. -
-
Ano, já znám hry od japonského Illusionu. A nakonec se ani nedivím, že je znáš i ty.
Osobně se mi nikdy nelíbily. Ne, že bych psychicky neunesl existenci hentai her, ale ten styl grafiky jaký mají mi nepřijde vůbec... no, vzrušující. Srdíčko mi nedělá doki doki, nejsem celej waku waku a iratto vůbec nepřijde.
-
-
Ten poslední odstavec je hroznej kec. Z převáděcího videa hru nemáš možnost jakkoliv objektivně zhodnotit. To není žádné schovávání ale fakt. Ta hra obsahuje více složek, než jen mačkání tlačítka a vypínání žárovek a jako celek to může fungovat parádně, nebo taky nemusí. Ale to se nedozvíš z předvádějícího videa.
-
-
Nabízí se otázka. Proč tedy neukáží komentovaný gameplay, který vysvětlí na jednom příkladu obsahu to, jak spolu komplexní systémy fungují.
Jeden z hrdinů dnešní doby, Insti8iveJournalism, vysvětlil, že ač se jednotlivé mechaniky CoD série zdají špatné i samy o sobě, mohou v různých kontextech fungovat dobře. A je to tedy až jejich mix, co dělá z CoDu výplach mozku.
Dané video: https://www.youtube.com/watch?v=qB7eqwKYdy4
Nemám tedy problém věřit, že i na první pohled tupé mechaniky jako "drž páčku a (pře)skakuje to samo" a "jedno tlačítko pro spouštení cool scén" mohou fungovat dobře v nějakém kontextu. Ale je právě na marketingu Watch Dogs, aby ukazál, že je to ten případ. A to se jaksi neděje.
Co se ale podlě mě děje je to, že hra představí libivý koncept a pak jen přiživuje hype hráčů. Potom nebude vadit, že její hratelnostní mix nebude nic moc, když líbivost koncetu je to, co se hráče drží nejvíc. A proto jsem ani nemyslel "schovávání" tak, že trailer něco schovává. Trailer jen ukazuje naaranžované situace, co mají zapůsobit na určitou skupinu hráčů (jak popsal Tanbou -"Vše snadné,..."). Jsou to naopak ti hráči, co se schovávájí před uvědoměním si toho, že jsou zamilovaní jen do konceptu a skutečná hra bude jen mačkání jednoho tlačítka a sledování cool scének. Ale hej, třeba i to někomu stačí, že? -
Witcher 2, Dark Souls ... jde to. Ale musí to být záměr. V přáípadě Watch Dogs je předpokládám záměr a cílová skupina jiný než u výše zmíněných a tomto jinému záměru je podřízeno ladění prezentace. Vše snadné, rychlé, prosté, dávající okamžitý pocit moci nad lidmi i technikou.
-
-
-
-
-
-
LOL takova hovadina, ano s nejakym trapnym iphonom nebo co to ma, hackuje celee mesto dokonce i poulicni lampy ty vole to si zaslouzi akorat oceneni best traparna *11* *12*
-
-
V Ghost in the shell hackuji bez telefonu a klidne i (kyberneticke) oci nebo mozek, zalezi prece na tom kde a kdy to bude situovane. Nekteri lidi proste nemaji fantazii...
-
dobrá myšlenka špatně naservírovaná :)
-
-
Proč mě nepřekvapila informace, že to na PC bude vypadat lépe než na konzolích?
-
-
Myslím, že na PC bude vždycky a všechno vypadat líp než na konzolích, To je způsobeno tím, že PC se stále vyvíjí teď dokonce rychleji než kdy dřív. Ale konzole, hlavně ty staré zůstanou stejné a už nejsou nejmladší takže se to na ně muselo hodně osekat.
-
PC a Next Gen verze budou stejný, takže nevím, kde si to sebral.
-
-
Ne detaili jako kapky deště budou rozdílný
-
-
To já nevím, proč?
-
-
Myslím si že první dvě hodiny mě ta hra ukáže co mám dělat. A zbytek hry budu neustále dělat to samé jako v assassins creed 1.Různorodost misí jako v gta to mít asi nebude.