Přejít na výpis diskuzí
World of Tanks hlásí velké změny s patchem 8.0
9.8.2012 | Aleš Smutný
92 příspěvků
-
wow dokonce si muzes vylestit vlastni delo nebo ho muzes vylestit spoluhracum :)
-
Já již nic jiného nehraji. Bohužel WOT má velice špatně vyvážený systém. Nemumí využívat výcejádro. Takže jste odkázáni na jedno jádro a co největší frekvenci. Ve hře se vyskytují tzv. zásahy 0 HP. Kdy zasáhnete cíl bez žádného poškození. Ty se vyskytují tak často až je to o nervy. Tanky které jedou proti vám a jsou těsně u Vás bez problémů zmizí a objevi se až těsně u vás. Je to zábava,jsou to nervy.
-
-
Kdyby jste se o WoT zajímal trošku více tak zásahy za 0 HP byly vysvětleny a to si troufám říct velice dobře v tankodromu... jedná se o zásah do modulu který zásahem vyřadíte a on ovšem pohltí všechny HP které zásah měl... jinak řečeno dáš mu 0 HP, ale vyřadíš mu třeba nabíjení... *3* Má to být upraveno v patchi (nevím jestli už 8,0) kdy dojde k poškození modulu ovšem i odebrání HP (i když minimálnímu) takže nebude už zásah za 0 HP, ale třeba za 10 HP *3*
-
tak já nevím, nakolik jsou ty 0 HP zásahy v některejch případech bug, ale je samozřejmý, že když nějaký dělo/munice má průraznost 10 mm a tank má pancíř 20 mm, případně když ten granát sklouzne, tak není poškození žádný...
-
-
v tom případě ale nemaj paňáci hlásit penetration a 0 DMG, má to prostě bejt jen neproražení pancíře.
-
-
nejvic to nastve, kdyz nahlasi penetraci, na cili se ukaze dira, ale dmg nikde.
-
-
-
-
A konzoláři zase mohou zapnout své nadupané sedmdesáti palcové LCD TV obrazovky s rozlišením 1080p a kochat se tou nádherou ve svém nejnovějším stopadestém sedmém remaku Call of Duty.
WoT podporuji už od jeho vzniku, jde správným směrem, desktop je jediná opravdová adaptabilní platforma schopná utilizovat inovaci na maximum. -
-
Je vlastně komedie,že konzole umí takto pustit obraz do velké TV a není tam vlastně co pustit aby sis to užil,protože to má omezený výkon.
-
-
Máš pravdu, grafika je jediné na čem záleží.
A pokud si myslíš, že na konzolích nejsou žádné hry, co by si člověk mohl hratelnostně užít, tak ti dávám razítko "Český PC hráč (tm), mimo realitu".
Prostě dál hraj SWtOR a nepiš bludy v diskuzích.
-
-
Hmm, tak si to užij.
Ostatní si zase užijí milion exkluzivek, co na PC nejsou.
A ti nejchytřejší si užijí oboje.
A ti blbí budou muset dělat drsňáka jako teď děláš ty. Kdyby ses radši místo toho díval na Farmu. Kubího vykopli a v pondělí je tam hospodář pořádně seřval, to byla prča. -
-
http://i.imgur.com/iTZtG.jpg
-
-
To je jeden rok. A u PC to bere i F2P a podobný věci. A konzolí to absolutně ignoruje PSN a XBLA.
-
-
-
To musí být hrozné, trápit se tím, na čem hrají ostatní. Tolik starostí, tolik problémů se škatulkováním, zvláště těch, kteří hrají na všem. To jen tak někdo nedokáže,
Skutečný hrdina a vlajkonoš naší doby! -
-
Přišel Xbox 360 a PS3 a tím pádem nová hráčská komunita = zdroj výnosů. A za ty roky se téměř zastavil vývoj nových technologií. Nejsou již zapotřebí, nikdo si je nežádá. Co na tom chceš popřít? Jak to, že mám 5 let starej PC a všechno si na něm zahraju? (Ano dokonce i Armu 2 na celkem slušný detaily).
-
-
Naprosto přesně, ovšem místní redakce musí mávat rukama, nohama i pusou ve směru trendu, nikoli rozumu, i když by možná někdo z nich chtěl, stejně veřejně publikovat, co si doopravdy myslí nebude. Redakce jako je tady na games a tisíce dalších po celém světě jednoduše předávají zodpovědnost monopolním producentům a oni se jen tak vezou na vlně.
-
-
A kdyby mávali ve směru trendu diskuzí, tak akorát skandují "PC sýla".
-
-
nerad se tu vyjadřuji o někom hanlivě, ale tvoje argumenty jsou doopravdy d-e-m-e-n-t-n-i
-
SW architektura, v tomto případě vnitřní architektura herní aplikace, je vždy přímo závislá na možnostech HW architektury, řešení kompromisem je vždy svazující a ovlivňuje mnoho vývojových cyklů, tak jak jsme tomu svědky posledních deset let. Tvorba není o omezenosti a kompromisech, ale o svobodě a kreativitě, ty píšeš pravý opak. Tvé poznámky tykající se povědomí o mainstreamovém zájmu raději vůbec nekomentuji.
-
Jde o hry. A tisíce lidí dokázali udělat perfektní hry i na omezených konzolích.
A co se s tebou bavím. Boha jeho. Mazej na novinky.cz. A kup si OUYU. -
Ano, ale na rozdíl od všech ostatních platforem je PC jako jediné SVOBODNÉ! Rozumíš tomu slovu? Svoboda znamená možnost volby na základě vlastních preferencí, možnost úpravy i tvorby, neomezená kreativita, upgrade, cokoliv, pravý opak všech ostatních platforem, bylo by dobré naučit se rozumět alespoň některým základním podstatným slovům.
-
-
-
-
Vítejte na pcgames.cz. *3*
-
-
Tak zlé to není, jen extrémy jsou logicky vždycky nejvíc slyšet, navzdory tomu, že v celkovém objemu čtenářů jsou na úrovni percentilu :)
-
-
Akceptováním všech herních platforem hráč automaticky přijimá pravděpodobnost, že zařízení, které již ve svém základu nenabízí větší možnost individuální optimalizace by mohlo být lepší, než to které jej nabízí, je tím nejhorším přístupem vůbec.
-
-
Ne, pouze hraje na čem chce a co chce, aniž by na tom díky své sociopacii zakládal merity vlastní existence a trpěl pocity výjimečnosti, důležitosti a záchvaty hysterie :)
-
-
sociopacie, merita, vlastní existence, sebevýjmečnost, hysterie...
ted zkus přestat psát nesmysly a napiš něco, co dává smysl a co má logický základ -
-
No, jestli se pan Smutný opravdu považuje za sugestivního psychokomunistu, tak z něj žádný logický základ nikdy nedostanete. Něco takového je už ze své podstaty oxymorónem. Zatím to předvedl na výbornou.
-
-
Tak to ani omylem, vy a zbytek redakce hrajete na čem chcete a co chcete, ale jen z toho důvodu, že jste nasměrování stejně jako je trh herního průmyslu, podstatná část čtenářů a především inzerentů totiž o takový zájem stojí, já nikoli a píši to jako svobodný člověk, multiplatformní podpora a konformita napříč herním spektrem je naprosto nefunkčním asynchronním celkem, který má ve svém důsledku největší podíl na současné herní i technologické stagnaci.
Dovolte mi osobní otázku. Budete i nadále akceptovat výměnu optimalizace schopné platformy za platformu optimalizace neschopné, přesto funkční a díky provázané obchodní politice producenta na mainstreamové hry dostačujícího zařízení? -
Nadhera! Mel bys takovou stiraci naladu chytat casteji :D
-
-
-
no já třeba jen kvůli WoT přemýšlím, že bych konečně přešel na 64bitovej systém a sedmičky, abych to mohl pořádně osolit (páč na 32bitovejch to jde jen na normal detaily :)
-
-
No na to mém by to mělo šlapat se 100 fps a ani se nehnout!! jenže to by museli udělat tu hru pořádně!
-
-
-
-
Jako dobrý, ale na mě to přeci jen působí trochu jako "krabice na kolečkách" teď z toho videa. Je na jednu stranu hezké a efektní jak tam poskakují, ale přijde mi to zase přehnané zkrátka to poletování a narážení.
-
-
Jen klid, přimo ve hře se nic takoveho nic dít nebude, všichni budou při starem pomalinku vyčuhovat z poza rohu a kempit. Cely tenhle patch umožni jen sjetí z prudšího kopce, jenž předím nebylo možné díku všudypřítomnosti neviditelných zdí. To co vidíš na tomto videu ve WoT nikdy nebylo a nikdy nebude.
-
-
Pan je vedma ?
-
-
Naprosto každý trailer před každým patchem vypadá takto akčně.
Zkušenosti a základní analytické schopnosti dokážou udělat divy.
Proto dokážeme odhadnout, zda budou ceny klesat či stoupat, zda bude produkt úspěšný či nikoliv, jestli bude létat betonový kvádr nebo model letadla z balzového dřeva.
Pro primitivy jsou to čáry a ti lidé vědmy... -
-
lol, kdyby to bylo tak jednoduchy, tak na svete neexistujou krize a krachy, pac vsechno je preci tak jednoduche zanalyzovat, ze? *1*
-
-
Je to proste, ty videa jsou jen marketing ta hra je uplne o necem jinem a kdo pochopi vyhral. Kdo ne a cpe do toho penize, dobre mu tak.
-
-
-
-
-
to je pro efekt k traileru ty vemeno :) v realny hre todle tezko zahlidnes :P
-
-
Hm jsem zvědav jak to vzládnou když nejsou schopní udělat ani pořádny patch ... nebo něco opravit.
-
-
ty bys mohl jit delat reditele do WG ne? ..
takovyho schopnyho cloveka jako ty je tam potreba.. ne ty budiz flakace, ktery se akorat v pracovni dobe flakaj na foru a snazi se nam vymluvit proc nemuzou makat *15* -
-
Ty to asi moc dlouho nehraješ co ? a rád jim dáváš peníze za každou kravinu ? :) ale to možnost bych bral aspoň by to konečně mělo s tankovejma bitvama něco společného! :D
-
-
moc dlouho nehraju? mam
9k bitev.. jestli mas nejakej problem..
nerikam ze sem nejakej profik, ale amater asi taky nebudu *3* a jen rikam ze na tydle lidi jsem zvyklej z ofiko fora.. at sam nadavam.. tak oni jsou ubreceny extremne za kazdou blbost jak by to udelali lepe *15*
nick kdyztak suchac502 kdyby sis chtel overit jak dlouho hraju ... *4* *3* *15* -
-
Mě je jedno kolik máš bitev ja sám to hraju od betaverze a vím kde ta hra byla jak to šlo krásně a kde ta hra je teď a to že pláčou za blbost ? promin 0 dmg, zmizení tanku, nebo jak jim dlouho trvalo než opravili červenou obrazovku atd to je blbost? (neberu v potaz lamy co nevědí že do tanku se ze předu težko stříli a kvůli nim to taky upravují ..) oni platí ikdyž nemusí ukážou jim hru která funguje a pak to začnou mrvit..
-
-
-
Vzdyt na pravdu! Ta hra je hrozna.
-
-
-
Já už na ty jejich patche začínám být alergický, co udělali s max dělem u E-100 po posledním patchi, to už snad nemyslí ani vážně. Asi ta E-100 někomu leží v žaludku, pořád do ní jeb_u a jeb_u.
Co se týče té grafiky v 8.0 tak abych byl upřímný ta mi taky moc nesedí... podle mě moc prosluněné... osobně bych radši mapy s nepříznivým počasím... -
-
Jo no chudák E-100 znerfovaný do uplnýho shitu. Už mu přezdíváme máslo protože je to uplne na nic tank. Škoda no designem a statama je dost dobrý jedinej ten gun mě na něm sere...
-
tosame i s IS-10 neboli T-10 (či ve WOT známá jako IS-8) vzhledově je stejná jako IS-10 (T-10) uhly, podvozek, dokonce i dělo má stejné prostě ta IS-8 je IS-10 akorát že IS-10 měla v realitě čelní pancíř 200mm (hold tank co se vyráběl v 1956-60) těžký tank který se účastnil invaze do československa v roce 1968, někdo si ho možná ještě bude z přítomných pamatovat že ho v té době viděl na vlastní oči...
proč v této hře má 120mm čelní a prostřelí ho každý? protože kdyby byl podle reality tak ten tank neprošije nic, tohle byla legenda sovetského svazu, poslední těžký tank s těmi uhly a schopnostmi toho stroje by to byl zabiják všech strojů... a tak ho vyvážili aby jim tam sedl... = tank co je k smíchu, já bych ho v životě nechtěl nikdy potkat a věřím že každý tank který mu kdy čelil musel být podělaný strachy protože věděl že mu zbývá jen pár sekund života -
To víš moc "silný" tank většina lidí lam si stěžuje tak ho musí doj*bat .. oni nemůžou udělat ten tank jak byl nebo měl být oni to prostě musí balancovat ... aby si všechno bylo rovné .. omg
-
-
co treba T34-85 bez D10T to je teprve na ****
-
-
-
hmm, pěkný ale pro mě na nic
i ted mam na minimální detaily obvykle tak 3 fps *9* -
-
ty voe kup si počítač jo :D a jesli na něj nemáš tak si lemra a zahraj si třeba bulanky :D
-
heh na cem to hrajes? :D. Zkus wotweaker a povypinat nejake ptakoviny a http://animech.ru/wot/wot-textures/ tady orezany textury atd (pouzij google prekladac)
-
-
Vypada to luxusne, hral jsem to od closed bety, kde jsem dostal key. Ale nejak jsem přestal, asi tak pře půl rokem, kdy jsem dostal notebook. Tak s tímdle updatem to asi zase rozjedu za svůj pershing *14* .
-
wow, půjde shazovat ze srázů, paráda! :D
-
-
no a s temi ultralehkymi tanky (ty z lepenky) tak s tema udajne pujde dokonce hazet... neuveritelne... jak to udelali ?
-
-
Let the force be with you!
-
-
-
Stíny vypadají super a odpružení je konečně funkční, to mi hrozně chybělo. Plus optimalizace hře určitě taky prospěje, starý engine má spoustu chyb co se výkonu týče. Mě se to moc líbí.