World of Warcraft: Battle for Azeroth – recenze – část první
-
Mě osobně se nelíbí politika Blizzardu a jejich recyklace starého obsahu. Herní mechaniky jsou snad synonymem pro "kýč" (vylepšování tady je od Legion a možnost trochu zlepšovat i armor je prakticky nulová změna. A ty questy? Před 12 lety byly cool, ale za těch 12 let neustálé opakování "dojdi, zabij/vezmi, přines" leze na mozek).
Kapitolou samou o osobě je příběh. Místo toho, aby scénaristé zapracovali a přivedli do lore nějaké nové a zajímavé (záporné) postavy, tak místo toho vzali zavedené (víceméně kladné) postavy a řekli "A teď se začne (víceméně) bezdůvodně vraždit!"
-
To přijde s královnou Azharou, přes všechny negativa, kdy již naprosto kašlu na honbu za max ilvlevelem, jsem se do hry po dlouhé době vrátil, jen kvůli hráčům z guildy, kdy chodíme m+ atd. Otázka je jak dlouho mi tohle vydrží jelikož motivační hraní jaksi moc není.
-
Nemyslím si, že by byl wow pro hráče jako jsi ty a to vůbec není otázka měsíčních poplatků. Jednou týdně je prostě strašně málo.
Máš možnost hrát starší (ve dvou případech i lepší) datáče zdarma na free servrech, ale nedovedu si představit proč by jsi vůbec chtěl hrát mmo, když na to prostě nemáš čas. -
Jo, nějaké menší lagy jsem sem tam zaznamenal, questy jsem udělal snad všechny a nenarazil jsem na jediný problém, sběr surovin mě funguje naprosto normálně, lítající mounti, to nechápu, normálně fungují kde mají... S tím kopírováním mechanik souhlasím, ale špatné to není, jen to odrbali na kost a odměny po čase nula nic. Osobně mě to ale zatím celkem naplňuje. Legion jsem skoro vynechal a se super partou lidí v guildě je to úplně o něčem jiném. Jinak se mi líbí nové oblasti, hlavně ty alianční, hudba, příběh, konečně žádné megaepické zachraňování planety v každém questu... Jen doufám, že to zas nezabíjí slabým obsahem v dlouhých intervalech.
-
Měsíc po vydání hry a nejbohatší herní studio, není schopno dostat hru do stádia, kdy Vám nelaguje, jsou opraveny Q, jdou normálně sbírat květiny, kameny, použivání lítacích mountů atd. Ti co hraji na Wildhammeru/Thunderhornu, mohou vyprávět.
Nejhorší na tomhle datadisku je, že naprosto kopíruje Legion a krom změny "vylepšování zbraně v Legionu", tentokrát vylepšujete části armoru, jinak datač vůbec nic nového nepřináší, bohužel nesmyslné WQ a neustálý tupý sběr tentokráte azeritu, místo artifakt poweru zůstal a tohle tupé farmení ničeho, je defakto celý smysl hry, která tímto zakrývá mezery a jednoduchost co hra nabízí, příkladme je že 90% všech nových questů je zabij a přines xyz ... a pořád a pořád dokola, vše je to jen o tom sedět u hry co nejdéle a dělat neustále se opakuící Q do zblbnutí, prostě klasický model MMO.
Wow má oproti všem ostatním jedinou výhodu, že jako první odchytala a přilákal masu hračá na něco nového, něco co do té doby nebylo a hráči, kteří hrají hru 5 -10-12 let, horko těžko budou hrát jiné MMO hry, když na to nemají čas, ani chuť po tak dlouhé době ingame měnit a začínat od nuly a navazovat nové sociální vazby, tohle je celý smysl a úspěch WoW, proto jako poslední gigant si může dovolit model měsíčního předplatného.
-
Tak Artefact je to stejne jako na Legionu, nebo treba paragon v D3. Temer nekonecny system, ktery umoznuje odmenovat hrace i kdyz ma smulu, tak dostane aspon neco do artefaktu🙂
Jinak souhlas s tm co pisete... doporucuji zkusit zapnout PvP a hned je world questeni uplne neco jineho :-) a toto je podle me hlavni lakadlo noveho datadisku.
-
To se vam opravdu jen zda. Staci se podivat na nejake video z roku 2004 a 2018😉 Graficky styl by uspesne hry asi menil jen malo kdo.
-
Ja ano🙂 a asi kazdy kdo byl soucasni nejake vetsi CeskoSlovenske guildy a ucastnil se srazu, ... je to zabava, potkate nove lidi a travite spolu volny cas ...
-
A skoro 4 tisíce za rok a to ještě musíš koupit hru. To mi nepřijde málo, pokud to za ten měsíc pustím například jednou za týden max, pokud budu optimista.
Edit: Já jim to přeji, je to dobrá hra. Jen říkám, že by to určitě šlo přizpůsobit i občasným hráčům. Těžko říct, kolik takových lidí je. Nedám 300 stovky za to, aby mohli hrát druzí. Kdo ví, kolik stojí server na jednoho hráče.
-
Celý den ne, ale jednou denně se na to koukneš. K WoW bych se dostal tak 1 týdně max.
-
nechapu lidi co tohle hrajou
-
Tolik?
Oni nějak výrazně zdražili, nebo co.
Vždyť už před lety to bylo za tři kilča na měsíc, to je skoro zadarmo.
-
To není už moc o technologii, to je prostě grafický styl té hry.
-
Ve výsledku by to ale bylo dražší i pro občasné hráče.
Ber to jako kabelovku. Taky si ji nekupuješ proto, abys celý den čuměl na TV.
-
"A to jako ještě někdo hraje jo?"
😉
-
Čas si zase zahrát Warcraft 3. Dokud nepředělají předplatný systém třeba na denní (koupím měsíc, ale odečítají se pouze dny, kdy hru zapnu), což by podle mě šlo, tak nemá cenu za to tolik platit. Což mě štve, protože bych si to rád zahrál. Ono to není drahý, ale nevyplatí se to.
-
Ja se vratil do wow po wotlku a za me dobry, fajn q i dungy čekám na warfronts skusim nejakej raid
-
Zacal jsem s WoW v obdobi legionu, ktery uz mel rok za sebou... Chytlo me t a fakt bavilo. Protoze BfA byl jasnej deal. No a prestal jsem to hrat. To BfA mne tak srdecne nebavi, hnusny divny lokace, divnej story line a vubec mne to nebavi...
-
z legionu si pamatuju akorat to, ze si dostal jednu zbran, furt si musel neco grindit a ze po mesici a pul jsem to uz nezapnul
-
Je to furt ta stejná hra tak co bys chtěl?