Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ted jsem dal nejaky dungeon jako healer. Nemel jsem rozdelene talenty, neznal jsem poradne svoji klasu, stejne jsme to dali napohodu. Bosove nemeli zadne ability nebo jsem si jich nevsiml. Klasika.
    To si pamatuju kdysi jsme v dungeonech i chcipali na obycejnych mobech a museli jsme pouzivat cc a znackovat koho zabijeme jako prvniho. Dokonce pamatuju ze se lidi davali do skupin i na obycejne questy ve svete a pak tam byli jeste skupinove questy. Hold jina doba.
    • A na jaké si to byl obtížnosti?
      • Normal
        • Aha, takže jdeš normal, nejlehčí obtížnost ze 4 kterou dnešní dungeony mají a budeš tu tvrdit, že v minulosti to bylo víc hard. Kdysi byla jen jedna obtížnost, maximálně dvě.
          Dneska je normal, heroic, mythic a mythic+, z toho mythic+ je obtížnost, kde máš časově omezený limit a čím větší level mythic+ máš tím těžší to je.
          Takže doporučuji udělat si aspoň těch 8 základních mythic dungeonu a pak teprve hodnotit, samozřejmě to jít s partou, která má ten základní gear na mythic, který by měl být 825, kdyby totiž parta měla takový průměrný gear 835 a víc, tak to přirozeně přegearujete.
    • Dnesni wowko uz davno neni pro hrace, kteri ho hrali pred 10 lety.
      • Právě že přesně pro ně je. Jsou to totiž hráči, kteří se hrou vyrostli a od mladýho člověka, který měl spoustu času hrát se posunuli do dospělého věku, mají rodiny a hru si zahrají spíše odpočinkově. Proto i já vítám, že je hra jednodušší a nad každou kravinou nemusím trávit desítky hodin.
      • přesně tak to je, dneska je to stále více primitivnější pro tu mladou (de)generaci.
        • Skoč si pár Mythic dungeonu a pak tady mudruj *3*
          • Mozna, ale proc bych se mel dlouho dostavat na posledni obtinost aby mne hra zacala bavit. Mythic je mozna zabava a vyzva ale vsechno predtim je nuda
            • LFR je prostě pro ty, co tomu nechtějí věnovat tolik času, pro ty, kteří to nehrají kvůli raidování.
              Jestli to chceš to mít těžší, tak jdi normal. Chceš to mít ještě těžší, jdi HC. A pokud chceš opravdovou výzvu tak jdi mythic. S dnešním group finderem to není nic těžkého.
            • na tom se asi neshodneme, na dungeon musí mít čas každej, na raidování s guildou asi ne, ale proto je tam LFR abych udelal tri bose s random lidma a ukončil to. ale to neznamená že to chci mít v LFR lehký. proste mi nevadí umrít a postupne se učit co a jak a když to budu vedet tak pomoct ostatním.
              to není o času a skillu, je to jen o pristupu a lenosti. i hloupý človek sand musí pochopit mechaniku každeho bosse, naučit se svoji klasu a pak tech par mechanik použít ve skutečnem boji. wowko není raketová veda
            • Sám sis odpověděl na otázku, proč Blizzard dělá milion obtížností, protože jsou lidi co do hry nechtějí vrazit tolik času. Vzhledem k tomu, že na to podle svých slov nemáš čas, tak by sis tu hru vůbec nezahrál, kdyby to zůstalo u vanilla modelu.
              Taky mě to štve, že přidávají nové obtížnosti, 3 jsou ideální, ale co nadělám, je prostě jiná doba a Blizzard se snaží přizpůsobit hru i těm méně schopným a těm s méně času. Pro ty nejlepší hráče dělají stále těžké raidy a těžké dungeony.
            • No jak uz jsem psal nevim proc je ta vyzva a zabava schovana az v end game. Nejsem reta+d abych musel dungeon prochazet x krat na normal. A normalni raidy ani delat nebudu z casovych duvodu ani jsem je nikdy nedelal. Proto mne taky stve ze LFR ma tak nizkou obtiznost.
              Taky nechapu proc tam blizzard dal milion obtiznosti asi aby si i mohl zahrat i telesne a mentalne postizenej franta. Ja to beru jako umele prodluzovani herni doby a nekonecny grind.
            • WoW vždy bylo o end game obsahu. A je snad logické, že si ten dungeon musíš několikrát projít na normální obtížnost, aby jsi se seznámil s bossy apod., než se vrhneš na těžkou verzi v podobě mythicu.
            • To je snad progress, ne? Naprostá samozřejmost, která je ve WoW už od začátku. Aby si mohl jít něco těžšího musíš nejprve sehnat gear z něčeho lehčího.
              Hrál si tu hru vůbec někdy pořádně a nebo si jen další z těch LFR hráčů, co nešli víc než LFR a brečí jak to je strašně easy.
              Jako pokud chceš chodit něco hard tak tomu musíš obětovat čas, vždycky to tak bylo a bude.
              Jestli tě unavuje myšlenka sehnat si gear a jít mythic dungeoy, jak pak chceš chodit mythic raidy?
  • Hraju WoW od Burning crusade. Občas nějaká například půlroční pauza a pak mě to zas chytne tak si zaplatím hraní. Zažil sem start cataclysmu, pandy, WoD.. Super ale jakmile vypustili Legion byl sem doslova z toho totálně mimo. Nádhernej datáč! Nezajíma mě kolik lidi to hraje a kolik ne. Tahle hra ani není o grafice, je to krásna, obrovská velmi dobrodružná hra z obrovského a starého světa. Nic se ji nemůže ani rovnat. A nebo prostě neznám větší dobrodrůžo než v této hře. Novej kontinent v legionu se nehorázně povedl, je to krásna pastva pro oči. Class hally jsou super! Demon Hunter je nehorazně zabavnej! A vůebc, fakt závidím lidem co to nikdy nehráli a můžou si tu hru začít od znova... *4*
    • Já to nikdy nehrál a nikdy to hrát nechci.
    • hlavně nové zóny jsou skvělé, že to je a není ten starý azeroth. lokace vypadají důvěrně známé ať už z vanilly (valsharaa = ashenvale) nebo z wotlk (stormheim = howling fjord). zároveň azsuna nebo suramar jsou úplně originální, byť taktéž familiérní. je to i více multirasové, což dodává na prohloubení světa; elfové, vrykulové, taureni, to vše jsou velmi zajímavé rasy s ne tak otřepaným lore (myslím tím v protikladu s orcs vs. human). vše to prostě působí jako staré dobré wow, ale zároveň velmi svěže, živě a propracovaně.
      • Nevim, questeni bylo na wowku vzdycky nejvetsi nuda. Zatim jsem v Aszune a vypada to tradicne onicem. Zatim nemuzu jit do dungeonu protoze nemam pozadovanej item level.
        Jedina zabava je gankovani.
        Uvidime pozdejc co prinesou dungeony, raidy, pripadne instancovane pvp.
    • Jsem si to po letech zas zaplatil a je nadherny se zas toulat po Azerothu!
      • Ty jsi paprička,ty jeden šouflíčku ;)
        • Vidim Tě, ty vokurčičko :D
      • Tak tak. Blizzard co vydá je epické a krásné množství obsahu. Narozdíl od EA která mě krmí 4 mapkama do battlefrontu/battlefieldu za x korun :-D ...
  • Taky jsem byl dost skeptický, ale musím uznat, že tento datadisk se vážně povedl. Už dlouho mě takhle nebavilo levelování a příběh. Class Halls a artefakty jsou parádní. A co tady kolega píše, že scény, které by měly být dramatické, vypadají směšně, tak nevím, na co koukal. Mně se třeba moc líbila finální cutscéna v Azsuně s Yserou, to udělali vážně hezky :-)
    • Tá finálna scéna bola super
  • Chtěl jsem Ilidana, Demon huntera classu, Plamennou legii, nagy, Emerald dream a Karazhan.
    Teď jsem to dostal a jsem naštvanej jak nikdy v životě! Co si o sobě vůbec Blizzard myslí? Že si mě tím koupí? OMG! NE! Já chci Lich kinga, Argus, Necromancer class, Nerubian Kingdom a zabít Sargerase!
  • Taky jsem se vratil. Ale zatim bez datace, pekne od levelu 1 bez aukce jak za starych casu *14*
  • datac je paradni doporučuju vsem!
  • Blizzard je fenomenem dnešní doby. V podstate co hra, to vybrousena perla a finanční uspech (ovsem zcela zasloužený). Fantasticke studio jen co je pravda. My hráči bychom si ho meli vazit a uzivat si plody jejich poctive práce. Tesim se az se po letech opet vratim do Azerothu.
    • Amen, bratře *16*
  • Ono je to stejné při každém vydání datadisku této hry, po vydání velký nárůst odběratelů a pak stagnování ke svým normálním číslům. Proč ne ?? Funguje to, Blizzard si namastí kapsy a hráči dostávají kvalitní herní zážitek .. A ke hře samotné ..
    S WoW jsem začal po vydání Cataclysmu a musím se přiznat, že první dny v Legionu jsou super, hlavně třídní kampaně ( zatím hraji hlavně priesta ) jsou super .. Demon Hunter je podle mě neuvěřitelně zábavný na gameplay .. Jediné co bych hře trošku vytkl jsou zóny samotné, ty mě moc dech nevyrazili a Dungeony jsou takové nemastné neslané .. Ale jinak je to opravdu zatím velmi povedené rozšíření s opravdu skvělým příběhem .. LOREMASTER ACHIEVEMENT ZARUČEN *1* *1*
    • Souhlasím, nicméně mě osobně už hra tak nějak naplnila a nemám potřebu se prozatím vracet. Snad to nepohnojí opět tím, že bude rok jeden a ten samý obsah, beze změn.
  • Zdravím, tak zatím jsem nový datadisk nevyzkoušel a asi ani nevyzkouším. Asi by se dalo namítat co zde tedy komentuji. Asi takto. Wowko hraji (v posledních letech větší pauzy) zhruba osm let. Nejvíce jsem jej hrál do Lich Kinga (ten se mi líbil), a s cataclismatem jsem defakto věděl, že to jde cestou která mne neláká, takže jsem cataclism sice nějak "dohrál", ale byl příčinou mé skoro dvou leté odmlky. Pandarii jsem přeskočil zcela a začal jsem až znovu hrát Draneor, a musím říct, že ten mě pohltil. Garison byl super element, který mě bavil. Celkově se mi svět a celý datadisk líbil. Sice jsem silně snášel další zjednodušení a odstranění core element RPG, ale nějak jsem se s tím popral. Hrál jsem Draneor aktivně asi půl roku po opravdu dlouhé odmlce. Nakonec jsem se ale začal už kopat do p****e, a neměl jsem co by, tak jsem přestal s tím že uvidíme co přinese nový datadisk. Můj main char a milovaná classa byl Hunter, a nutno říct, že Draneor jsem hrál hlavně s ním a na další classy ani nějak nedošlo. Nicméně teď s příchodem nového datadisku jsem opět předplatil a nalogoval se. Říkám se rozkoukám se, poptám se jaký je datadisk a případně jej koupím. No...nekoupím. I když ještě nemám datadisk mohl jsem vidět změny ve hře na základě patche před datadiskem. Opět brutální ořezání prvků RPG. To už si blizzard dělá srandu ne??..Můj hunter má pomalu 4 talenty, skilly či jak to nazvat které mohu použít. Odebrali mu pasti, a další věci. Atributy? vždyť už tam není ani vidět jaký mam kumulativní damage. Jsou tam tři atributy a to je všechno. Proč se tedy vůbec udává damage na zbrani ??? A že má být už jenom jedna zbraň? Tohleto neustále okleštování RPG elementů kvůli masové většině dementních hráčů, vzala všechno co tvořilo základ toho proč jsem wowko hrál. Jsem znechucen z toho co se z wowka stalo........odebráni glyphů (dobře dřív tam nebyli, ale jejich význam byl fajn a správná volba uměla classu hodně podpořit ) a dalších věcí a talentů udělali z mého Huntera naprosto nekompetentní a nezajímavou postavu a v podstatě věci (starší raidy) které jsem si soloval jsem nebyl najednou schopný udělat.....
    • to se asi liší trida od tridy, ja treba hraju za moonkina a zda se mi že oproti minulosti ma mnohem zajimavejší a komplexnejší rotaci
  • priznam se taky jsem to koupil

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit