World of Warships čekají přepracované letadlové lodě a poprvé i ponorky
-
hmm pěkné ale jen by mě zajímalo jak s tou jednou letkou hodím torpéda do kříže? Nebo to musím mít kolegu v četě třeba 3 letadlovky zkoordinovat s ním nálet na jednu loď a vypustit torpéda ze tří směru tak že ta lodička opravdu neuhne?
-
A novi zase prijdou
-
Pokud jim kvuli tomu odejdou lidi, tak bude hloupost ji pouzit.
-
Takže jsou to jen lodě co se umí i potopit.
-
Nefungovalo, jelikoz torpeda ted pluji po hladine, tedy jezdi po 2D mape, takhle by jsi je musel namapovat na 3D prostor
-
Nefungovalo by to podobně, ponorka by dostala 2-3 rany a šla ke dnu zase od lodního torpéda ?
-
Ten ponorkový útok probíhal úplně jinak. Pokud jste hráli minimálně Silent Huntera, tak víte, že honit loď se s ponorkou nedá. Možná tak v noci. Správný postup byl bohužel nevhodný pro WoW. Zachytit loď na radaru, spočítat kurs, doplout na místo, kudy loď pojede, potopit se a čekat.
-
Blbost to mozna je, ale zase to chapu z hlediska rovnovahy, ze tim zabrani prevaze ponorek, ktere by tak byli schopne beztrestne potapet lode z hlubiny. Takze to neni ani tak o kempeni, jako o tom ze by jsi ziskal obri vyhodu (nehlde na to ze je diky tomu snazsi implementace).
-
Je to docela blbost a jinak, kempení by se dalo předejít i tak že by byl čas nečinnosti a pak by musela vyplavat na hladinu.
-
Jenze pro WoW je to ddalsi strom vyvoje, to znamena dalsi penize, to znamena dalsi lakadlo, takze pokud maji technologii, byla by hloupost ji nepouzit
-
Protoze tak je to videt na tom videu, ze se musi vynorit aby mohl vystrelit
-
Jenom kvůli stíhačkám, nebo plní i něco jiného ?
-
Myslim ze z toho nic nebude. Z historickeho hlediska utoky ponorek na vojenske cile nejsou nijak zasadni. Vysoupnout ze hry letadlovky by byla dost rana, ale bez ponorek se velmi dobre obejde.
-
Wow nikdy necílil na simulaci skutečného boje ? tak potom nechápu ten nářek na pomalost. Warthunder to sice nemá ale zas má kvalitní simulaci letadel/tanků ?stačil by nějaký HC mode aby se zavděčily i ten právosáhlým militantistům.
-
Koncept letadlových lodí je v této sérii opravdu
úžasný! Jejich celý nápad jak to pojmout, možnosti pro hráče a celkový
vliv na hru, když jsem to poprvé uviděl řekl jsem si podobně přepracujte
dělostřectvo ve WOT a začnu konečně za něj hrát! Skvělý nápad,
refoluční postup, originální, přehledné famozní rozhraní kdy hráč který
od hry čeká RTS strategii dostane konečně do ruky loď, letky a jen
záleží na jeho skillu a taktikách! Letadlové lodě jsou smrtící třída a v
této hře skutečně dobře propracované a teď?…
Celou tu chválu můžeme smazat a shrnout že se prostě rozhodli svůj
největší úspěch a důvod proč tuto hru ještě obdivuji a fandím ji, pošlou
do …Co se týče ponorek, nikdy jsem nechápal jakým principem to chtějí udělat, jsou to pomalé, křehké lodě využívající předadovou taktiku (třída vyloženě pro kempování, skrývání se, lovení v pastích) Proč? Proč z toho neudělat lovce jako torpédoborce, rychlé zákeřné hbité lodě které budou neustále v pohybu, popřípadě se vynoří uprostřed formace, vypustí pár torpéd snesou několik silných zásahu a zase zmizí... ale počkat ta třída už tu přece je, torpédoborci! A na kempení tu máme pomalejší bitevní lodě které mnohem víc vydrží než ponorky, když chceme kompromis křižníci a když něco úplně zajímavějšího máme tu přece letadlové lodě, ehm měli jsme. Znovu položím otázku Proč ponorky? Proč pomalé, křehké líné stroje na kempení? To s tím máme kempovat? Proč? Kdo by za tu třídu hrál když máme vyvážené třídy na moři? Koho bude bavit schovávat se pod hladinou? To z toho chtějí udělat minonosky? Ne proč ponorky?
Ale ano když osekají na samotnou kost letadlovky musí tam tu mezeru něčím vyplnit tímto?
Dobře když to myslí takhle, z rozmaru koncept skvělých letadlových lodí. který snad mohli
přenést do WOT zruší? Nemám slov… hlava mi to nebere, škoda nasypaných
peněz do hry je čas ji odinstalovat… -
Pointa je v tom, že ponorky byli strašně pomalé. Pod vodou se pohybovali cca 4-7 uzlů, na hladině 10-15. Proto spousta torpedových utoků proběhla z hladiny, loď jim mohla odplout, pokud se k ni tedy nepřiplížili. Jako i na hladině budou pomalejší než všechny křižníky a torpedoborce a tak tak budou stačit BB, ale na přepady asi dobrý.
Aspoň k nečemu budou sonary, ty mi přijdou maličko nevyužité.
Jinak se mi líbí využívání halloweenu jako testing ground :D to samé bylo ve WT. Loni zkoušely vrtulníky a tadaaaa.....letos vyšly vrtulníky :D
-
No právě prostě mi to příjde nesmysl v takové hře ale uvidíme... proč by nemohli posílat torpéda pod vodou ?
-
No vypada to ze se musis vynorit aby jsi mohl vypalit, a hra se da vyhrat i tak ze obsadis zakladnu, takze ponorky nejsou nepremozitelne, a ani nemuzou blokovat konec hry tim ze budou sedet na dne.
Na druhou stranu se ted stane ochrana zakladny dulezita, jelikoz nikdo nechce zazit ponorkovy blitzkrieg 😂
-
No nějakej ten Uboat by nemusel bejt špatnej jen nevím jak to tam celé zapadne.