Přejít na výpis diskuzí
XCOM: Enemy Unknown přijde s Deathmatch multiplayerem
11.8.2012 | Petr Poláček
40 příspěvků
-
Myslim si ze nadrzene fanousky X-Com serie MP zase az tak moc nezajima. Hlavne aby se povedl singleplayer.
-
-
Já jsem si puvodní X-com zamiloval a chapal jsem v té době že za emzaky hrát nejde ale v duchu jsem si to vždy přál :) Takže ja v téhle hře MP uvítam všema 4 palcama zde to má smyl.....například u bioshocka ten smysl nevidim :)
BTW: ikdyz deathmatch MP není přimo ono. Měli to udělat tak že měli být dvě hratelné strany. Jedna hra z dvou uhlu ale to bych chtěl asi moc :) -
*3* Od dob čistě multiplayerové Nemesis tu čekají i fanoušci hromadné zábavy .... *1*
-
-
já nevěříci se každy večer modlím ať tuhle legendu (a podle mého nejlepší strategii 20. století) nepo.... nebo at hlavně této značce neudělají ostudu.
Klidně at si to má moderní prvky ale at je tam zachován ten duch vyzkumu, svobody vycviku každého vojáka, a také obtížnosti
Ikdyž chapu že na fanoušku puvodní hry není tato hra cílena
Oooo bože dopřal jsi Boltovi tři zlaté medaile dopřej i nám zachranit planetu před invazí... -
-
Samozrejme ze je cilena na fanousky puvodni hry? Proc myslis ze se jemnuje uplne stejne jako prvni dil? A kolik mladych podle tebe X-com serii asi zna? Mozna jim jeste neco rika ta ceska trilogie UFA ,ale ta s X-Com mela malo spolecneho.
Snazi se tam dat i nove prvky(snad to vyjde) aby nalakali i nove hrace,ale porad by to mel byt X-Com
-
-
Ten obrazok s krvou na zemi mi pripomina http://www.youtube.com/watch?v=KkUdGkIwMFQ
-
-
moc dobrej film :D
-
Moje oči! *8*
-
-
Jak je možný, že na hlavní stránku se dotal příspěvek i*iota o barvičkách. Původní UFO bylo comicsově barevné a taky tady pořád někdo p*cuje jak jsou dneska hry jen šedivý a hnědý. A proto to barevná hra musí tak schytat?!?
-
-
No a tobě se ten obrázek líbí ?
-
-
...no a co ti řiká fotka novýho auta o jeho jízdních vlastnostech?
-
-
No říká jediné - v garáži mi to moc dlouho nepostojí , jestli vůbec ;)
Samozřejmě Ufo není Auto ...
-
-
-
-
Bože...ať to nezeserou
-
-
Kolikrát jsme si už tohle říkali? Škoda mluvit... *11*
-
-
tohle taky koupila EA ?
-
-
Ano, další Matt, David, Joshua, Bobby, Timothy, Ben, Aaron, Daniel, Jared, Noah jako manažeři.
-
-
Kto z vas ma este dojem, ze misie nebudu nahodne generovane, ale budu predpripravene?
Okrem drobnosti (nikde som napr. necital oslavne ody na genialny generator misii ktory je zvacnenim vlhkeho sna kazdeho z tych XCOM veteranov s tisickami odohratych hodin co na tom teraz pracuju) je to tiez napriklad viackrat spomenuta situacia, ked si hrac musel vyberat z dvoch moznosti (misii), takze isiel pomahat bud Cine, alebo USA.
Iste, aj v povodnych XCOM sa zopar takych situacii naslo (dve misie naraz a nestihali ste obe), ale mam podozrenie, ze podla toho ako to spominaju, je to tentokrat naschval a scenarom a pripravene.
Iste by sa to dalo spravit aj tak, ze je dany globalny scenar a misie v nom su generovane, ale pochybujem.
Snad sa mylim, ale to podozrenie tam stale vrta. -
-
Bez generatoru je fandové okamžitě roznesou na kopytech . Pevně dané styčné body plynoucí z vývoje a poslední mapa v kampani tvořily kostru příběhu i v originálu , tady to vidím obdobně .
Uvidíme jak si Xcom bude stát v Americe , holt tam náročnější hry zrovna neletí ... -
Pokud si dobře pamatuju, vývojáři tvrdili, že běžné mise budou náhodně generované, ale v dějové lince bude několik klíčových misí předpřipravených aby se zdramatizoval příběh.
-
-
celkem mi to připomíná multák ve fallout tactics
-
Snaha o násilný naroubování MP kazí bohužel i hratelnost singlu. Kolik původních Ufáčů touží po mulťáku? Pokud se můžu považovat za jednoho z nich (z vás) tak KUA nikdo! *16*
-
Moc barev, ti ufounci se nepovedli.